Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

my person

Λοιπόν ας το παραδεχτώ.Σ' αυτή τη συναυλία έκανα ένα λάθος. Άκουγα ένα σωρό ωραία τραγούδια και πάσχιζα να μπορέσω να τα συνδυάσω με εκείνον -ακόμα κι αν δε γινόταν. Κάθε στίχος σκεφτόμουν πώς θα μπορούσε να με εκφράσει σε σχέση με εκείνον -ακόμα κι αν δεν μπορούσε.

Κι είμαι σίγουρη πως κι εσύ, αν κάποια σκεφτόσουν εκείνη την ώρα, τότε σκεφτόσουν εκείνη. Κι εκείνη ήταν τόσο λάθος για σένα όσο κι εκείνος για μένα κι όμως χάσαμε όλα εκείνα τα τραγούδια για να τους σκεφτόμαστε, θε μου πόσο χρόνο χάσαμε. Πόσο χρόνο χάσαμε και πριν απ' αυτούς, πόσο χρόνο χάσαμε τόσα χρόνια.

Ήμασταν εκεί, ήσουν δίπλα μου, ήμασταν οι δυο μας.
Εγώ γούσταρα που ο Κότσιρας ξανάφησε μαλλί.
Εσύ γούσταρες που η Ρίτα κουνούσε έτσι ωραία τη μέση της.
Και το ρήμα γουστάρω έχει παθητική φωνή μόνο στον πληθυντικό
(εγώ το λέω αυτό, μην το ψάχνετε στη γαλάζια γραμματική του τριανταφυλλίδη)

Το μόνο που λέω είναι ας σταματήσουμε να χάνουμε χρόνο.
Έχουμε ακόμα συναυλίες για να πάμε.
Κι αυτή τη φορά να σκεφτόμαστε τα σωστά άτομα.
Και να σου πω ένα μυστικό;
Το σωστό άτομο είναι το άτομο που είναι εκεί.
Δεν είναι το σωστό άτομο επειδή είναι εκεί.
Είναι εκεί επειδή είναι το σωστό άτομο.

Γιατί το σωστό άτομο,θα είναι εκεί,ο κόσμος να χαλάσει.

6 σχόλια:

casper85 είπε...

Well said, dear.
Well said...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ κάσπερ,να δω πότε θα γίνει το well said--> well done :)

casper85 είπε...

όλοι με μια ελπίδα ζούμε...
(και ναι, στους όλους βάζω και την αφεντιά μου!)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Cheers.
Στα σωστά άτομα λοιπόν :)

Δημήτρης είπε...

νομίζω δεν υπάρχουν "σωστά" και "λάθος" άτομα, τουλάχιστον υπό την στενή έννοια των όρων "σωστό" και "λάθος" υπάρχουν εμπειρίες ζωής και κάθε εμπειρία αν δεν σε στείλει στον αλλον κόσμο πάντα έχει κάτι να σου μάθει ακόμα και αν ο τρόπος για να στο μάθει θα σε πονέσει... Σκέψου πόσο βαρετή θα ήταν μια ζωή χωρίς "λάθη"...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χμμμ εγώ πιστεύω πως υπάρχουν σωστά και λάθος άτομα για τον καθένα μας, με τον εξής ορισμό: σωστός είναι αυτός που σου βγάζει τον καλό σου εαυτό. και πολλά ακόμα, δεν περιορίζεται εκεί η έννοια του σωστού.

κατά τ'άλλα για τη ζωή χωρίς λάθη, βρήκες άνθρωπο να πεις :Ρ από λάθη άλλο τίποτα και ναι είναι χρήσιμα :)