Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

when I wake up*

Κοιμήθηκα πολύ ήσυχα.
Μεταξύ μας βασικά κοιμήθηκα ύποπτα ήσυχα και ξέρω γιατί.
Αλλά τέσπα ο σκοπός αγιάζει τα μέσα
κι η αλήθεια είναι πως χάρηκα που ξύπνησα ακριβώς στη στάση που είχα πέσει για ύπνο
και ξύπνησα ξεκούραστη.
Θεέ μου δε θυμάμαι την τελευταία φορά που είχα ξυπνήσει ξεκούραστη.

Είχα γράψει διάφορα αλλά το μετάνιωσα.
Απλά ξύπνησα με την επιθυμία να ακούσω αυτό το τραγούδι
και το ακούω στο ριπήτ εδώ και μισή ώρα και δεν προβλέπεται να σταματήσω.

*I'm doing a somesault




9 σχόλια:

acrobatlt είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=ERH5yopULjw τσέκαρε και αυτό..περίεργη φάση και διάθεση και καιρός και όλα αλλά θα την παλέψουμε...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

το άκουσα!

από στίχους είναι καλό για τη φάση αλλά άμα σου πω ότι η μουσική μου φαίνεται έως και χαρούμενη;

θα την παλέψουμε, θέλουμε-δε θέλουμε..

καλησπέρα :)

acrobatlt είπε...

πως την παλεύεις σε μη παλέψιμους καιρούς είναι το θέμα
μ αρέσει το blog αυτό βρε κορίτσι καλά τα λες

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δεν έχω βρει κάποιον τρόπο, πέρα από το να περιμένω να περάσει ο καιρός και στο ενδιάμεσο να απολαμβάνω όσα μπορώ από αυτά που συνήθιζα πάντα ν' απολαμβάνω. έναν αρωματικό γαλλικό, μια κρύα μπύρα, ένα ιρλανδικό ουίσκυ, ένα ωραίο συγκρότημα, μια καλή ταινία και σεξ. αυτά τα βασικά :)

χαίρομαι που σ'αρέσει το μπλογκ :)

acrobatlt είπε...

χμ καταλαβαίνω την οπτική αυτή και προσυπογράφω αλλά η πραγματικότητα και ο ρεαλισμός μας ξεπερνούν τις περισσότερες φορές και όταν φύγει η στιγμή μας επέρχεται πανικός αλλά δεν ξέρω και πάλι ο κάθε άνθρωπος είναι αλλιώς δεν έχω ιδέα

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

α καλά τώρα είπες τη λέξη κλειδί. Πανικός.
πιο συνοπτικά δεν μπορούσες να περιγράψεις την κατάστασή μου.
έχω βάλει τα κλάματα, μου χει κοπεί η ανάσα και μου χει έρθει σκοτοδίνη και σε μπαρ και στον δρόμο και στο κρεβάτι και παντού.
κοινώς κάνοντας όλα αυτά που υποτίθεται πως απολαμβάνω.
αρκεί μια στιγμή να σκεφτείς κάτι άλλο και ΜΠΑΜ.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

επίσης μου ήρθε αυτό για κάποιο λόγο

https://www.youtube.com/watch?v=rK5H-7O0cgE

acrobatlt είπε...

καταλαβαίνω..ε ναι τα ξύλινα πάνε σε κάθε κατάσταση αλλά εμένα μου έρχεται αυτό χωρίς λόγο
https://www.youtube.com/watch?v=LrrGKR8Xii4

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χωρίς να έχω ιδέα για τη ζωή σου, όταν είσαι σε μια μάπα φάση και σου έρχεται το "hang me up to dry", παίζει να μην είναι τελείως τυχαίο.

εγώ σήμερα συγκινήθηκα με το young folks που λέει "usually when things have got this far people tend to disappear, noone will surprise me unless you do". κι είμαι σε φάση που ελπίζω να be surprised αλλά είμαι σίγουρη πως he'll hang me up to dry, because life and shit happen.