Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

when it hasn't been your day

- θες να συζητήσουμε γιατί στεναχωριέσαι;
- απλά δεν είμαι ευτυχισμένη.
- μπορείς να περιγράψεις τι θα σε έκανε ευτυχισμένη;
- να απαριθμήσω τα πράγματα που θα με έκαναν ευτυχισμένη;μπορώ ναι.

- όχι, να μου πεις ένα πράγμα που αν δεν υπάρχει δεν μπορείς να είσαι. μόνο ένα.
- απλό: πάθος.

- απ' όσα ξέρω για σένα, στη ζωή σου πάντα υπήρχε και υπάρχει και τώρα πάθος. άρα είσαι ευτυχισμένη, τέλος. κατάλαβες;
- δηλαδή είμαι ευτυχισμένη και δεν το καταλαβαίνω;
- ναι.


σο φακινγκ σιμπλ.
φίλοι, φίλε μου.
μαγικό πράγμα.

6 σχόλια:

casper85 είπε...

υποθέτω οι μπελάδες ξεκινούν όταν δεν έχεις αυτό το ένα που σε κάνει ευτυχισμένη! :/

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ή όταν το βρίσκεις!

casper85 είπε...

ή ακόμα χειρότερα, όταν το βρίσκεις και δεν μπορείς να το έχεις...
Άσε, δράμα.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ρε σοβαρά όλοι είμαστε χάλια;
αν βγαίναμε συνέχεια φωτογραφίες πιστεύω πως πολλές θα είχαν τις ξενερωμένες φάτσες μας με την ειρωνική λεζάντα "περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω" :P

casper85 είπε...

κάτι τέτοιο... https://gr.pinterest.com/pin/494199759084288548/

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δεν ξερω ρε συ, αυτό πολύ λάιτ το βρίσκω :Ρ θα μου πεις τι προβλήματα να χει το 5χρονο, δύσκολα περναει κι αυτό.

χάππυ βάλενταινς ντέυ ΧΑΧΑΧΑΧΑ :P

Βασικά ας μη γελάω, αν έχεις έτερον ήμισυ ρε κάσπερ καλά να περνάτε και σήμερα και πάντα :)