Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

what I want

Ξέρω πάρα πολύ καλά τι πρέπει να σου πω, κι είναι κι αλήθεια κιόλας, δεν πρέπει απλά να το πω, το εννοώ. Θα το εννοώ όταν θα σου πω ότι δε σε χρειάζομαι, ότι δεν υπάρχει κάτι που μου λείπει και που μπορείς να μου το δώσεις εσύ. Πολλά πράγματα μου λείπουν αλλά εσύ μπορείς να μου δώσεις μόνο αυτά που έχω ήδη. Θα το εννοώ όταν θα σου πω ότι η ζωή μου είναι πλήρης χωρίς εσένα, ότι μόνο κακό μου κάνεις κι όταν θα σου ζητήσω να μην ξαναδούμε ο ένας τον άλλον θα το εννοώ κι αυτό.

Το δύσκολο είναι να βρω μια καλή στιγμή να τα πω όλα αυτά, το δύσκολο είναι να με αφήσεις να τα πω και να μη με διακόπτεις με φράσεις όπως "εγώ σε θέλω και μπορείς να μου λες όχι αλλά εγώ θα συνεχίσω να ρωτάω".

Σταμάτα να μου το κάνεις τόσο δύσκολο.
Κι εγώ σε θέλω, αλλά δε σε χρειάζομαι.
Κι ούτε εσύ με χρειάζεσαι.
Σταμάτα να το κάνεις τόσο δύσκολο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: