Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

there is sugar on your soul

Άκουσα instrumental blues για καμιά ώρα κι έγραψα κι άλλους στίχους. Νομίζω είναι καλύτεροι από τους πρώτους. Σίγουρα τους αγαπώ περισσότερο. Αυτή τη φορά δεν τους έγραψα επειδή μου είπε κάποιος "θες να μου γράψεις στίχους;" -που και μ' αυτό δεν έχω πρόβλημα,αν μου πεις "γράψε" θα γράψω-, τους έγραψα γιατί ένιωσα ξαφνικά την ανάγκη.

Την επόμενη μέρα έβαλα να ακούσω μια λίστα που είχα καιρό.
Κι έφτασε σ' αυτό το τραγούδι κι ύστερα δεν μπόρεσα να ακούσω τίποτα άλλο όλη μέρα.
Δεν ήθελα ν' ακούσω τίποτα άλλο όλη μέρα.


There is sugar on your soul
You're like no one I know

 


4 σχόλια:

casper85 είπε...

Τραγουδάρα.
Όχι, συγγνώμη.

ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ.

(You swallow me whole,
With just a mumbled hello...)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Καλά που άφησες σχόλιο και είδα ότι το δημοσίευσα με σημερινή ημερομηνία. Είναι αναδρομικό αυτό. Απ' αυτά που έχω σβήσει. Και το ανέβασα σήμερα επειδή λες να μην το κάνω αυτό :)

Και είναι πολύ τραγουδάρα άσε.
Το άκουγα εκείνη την περίοδο για μέρες ολόκληρες.
Κι εννοώ πως άκουγα ΜΟΝΟ αυτό ρε.

Manolo7 είπε...

Καλη χρονια κοριτσι! Με πολυ διαθεση για δημιουργια σε ολα τα επιπεδα!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ευχαριστώ Μανόλο, επίσης!