Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

7 αλήθειες again!

έλεγα να μην το παίξω αυτό το παιχνιδάκι γιατί το έχω ξαναποστάρει με τίτλο "7 κακά της μοίρας μου". Αλλά μετά αποφάσισα να μη βαριέμαι και πως έχουν αλλάξει κάποια από τότε, οπότε χίαρ ιτ ιζ!! ΑΑΑΑΑΑ η μορφούλα μου με κάλεσε :* θένκιου αρτεμούκι!edit: επίσης με κάλεσε η ανύποπτη, η χίπισσα και η άρτεμις φρί! ευχαριστώ όλους!

!) είναι κλεμμένο απ την christina noe αλλά από τότε που το διάβασα στο μπλογκ της κατάλαβα πως το παθαίνω κι εγώ.. λοιπόν το 99% των περιπτώσεων που πίνω νερό πνίγομαι!

@) κάνω πολύ άτσαλο ύπνο, ξυπνάω κάθε 3 και λίγο για να δω τι ώρα είναι και στριφογυρίζω συνεχώς μέχρι να βολευτώ και μου πέφτει το πάπλωμα και ρίχνω τα πράγματα απ το κομοδίνο όπως κουνιέμαι. εκτός απ τις τελευταίες μέρες που πέφτω και ξεραίνομαι κι όπως ξαπλώνω έτσι σηκώνομαι!

#) είμαι πολύ ευσυγκίνητη τελευταία.. χαίρομαι και στεναχωριέμαι με το παραμικρό. το ΠΑΡΑμικρό όμως. Απογοητεύομαι με το παραμικρό, ενθαρρύνομαι με το παραμικρό, νιώθω καλά με το παραμικρό και μου ρχεται να βάλω τα κλάματα ή να αρχίσω τα καντήλια.. με το παραμικρό πάντα.

$) τρώω κολλήματα με τραγούδια. Αν δηλαδή ανακαλύψω κάποιο που μ αρέσει πολύ το ακούω καμιά 50αριά φορές στη σειρά (δηλαδή για καμιά βδομάδα κάθε μέρα μόνο αυτό όλη μέρα) και μετά το βαριέμαι και κάνω καιρό να το ξανακούσω. Αλλά δεν παθαίνω αυτό που λέμε να σιχαθώ κάτι απ το πολύ το άκουσμα.

%) λατρεύω το χορό. Δεν πήγαινα ποτέ αλλά θα ήθελα. Και δεν μπορώ να ακούω μουσική και να μένω ακίνητη. Με τίποτα.

^) μου αρέσει πολύ να βλέπω ταινίες και μετά να πηγαίνω κάπου για ποτό ή κγια καφέ ή για γλυκό και να συζητάω για την ταινία. ή και να μη συζητάω για την ταινία. Απλώς να πηγαίνω σινεμά και μετά να βγαίνω έξω κάπου ήσυχα.

&) δε μ' αρέσει να λέω ψέμματα. Μερικές φορές όταν χρειάζεται να κρύψω κάτι το κάνω πολύ καλά αλλά αυτό γίνεται σπάνια και σε πολύ σημαντικές καταστάσεις.

αχ άντε τώρα πήρα φόρα κι ήθελα να γράψω κιάλλα.. θα ψάξω να δω αν με κάλεσε κανείς στα 10+1 πράγματα για μένα =Ρ χιχι!

μάκιαααααα!

edit: ντάξει πιστεύω πως πρέπει να προσθέσω άλλη μια αλήθεια : είμαι εντελώς μα εντελώς και ακόμα πιο εντελώς αφηρημένη.. καλέ πείτε μου κάποιος πως ξέχασα να καλέσω άτομα δλδ, τι συμπλογκίτες είστε???

λοιπόν καλώ :
-την καταλανή που την είδε δημοσιογράφος =Ρ
-τον χόπκινς, τον διάσημο μπλόγκερ
-την μικρή εύθραυστη ψυχή και
-τον ήρεμο νυχτερινό τύπο

3 σχόλια:

artemis είπε...

:)

glad you got tagged :)

efoudi είπε...

@
#
$

κι εγώ...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

άρτεμη, έπαιξα πριν δω την πρόσκληση!

εφούδι, ντάξει, δεν είναι κι άσχημα.. οι συγκινήσεις μια χαρά, τα τραγούδια μια χαρά, ο άτσαλος ύπνος είναι λίγο πρόβλημα.. άσε εμένα μου βγαίνει το σκουλαρίκι απ τη μύτη, έλεος δλδ πώς τα καταφέρνω??