Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

dancing barefoot


She is benediction, she is addicted to me.

Τα χέρια μου έτρεμαν –για καλό. Και περπατούσα ξυπόλιτη γύρω γύρω στο δωμάτιό μου και χόρευα μόνη μου σε μια προσπάθεια να χαλαρώσω. Κάθισα στο κρεβάτι κι ήθελα ένα τσιγάρο. Μόνο μια ρουφηξιά από ένα τσιγάρο. Και χτύπησε το θυροτηλέφωνο.

Here I go and I don’t know why I spin so ceaselessly..

Σε είδα κι έλαμπα ολόκληρη. Μου είπες πως μου πάει το κραγιόν «ναι αλλά θα γίνεις χάλια» «δεν πειράζει, αφού σου πάει». Βολεύτηκες στη γνωστή γωνίτσα και κι έπεσα κι εγώ στο πάτωμα-

Did I lose my sense of gravity?

Σε πλησίασα και ζήτησα φιλί.

Here we are now, entertain us

Είχα σταματήσει να τρέμω κι ήμουν χαρούμενη και μύριζες πάλι όμορφα και αυτή τη φορά η μπλούζα σου δεν ήταν μαύρη. Πάντα φοράς τζην παντελόνι και μαύρη μπλούζα, αλλά αυτή εδώ δεν ήταν μαύρη. Ύστερα σε κοίταζα και με ρωτούσες τι έχω. «τίποτα».

Lines on your face don't bother me
Down in my chair when you dance over me
I can't help myself
I've got to see you again

Νιώθω τόσο άνετα μαζί σου γιατί νομίζω πως με το που σε βλέπω μετα μορφώνομαι και μπαίνω στον πιο όμορφο και ακομπλεξάριστο εαυτό μου. Κοντά σου είμαι γεμάτη αυτοπεποίθηση, σαν να χάνονται οι ατέλειες μου – είναι επειδή δεν τις προσέχεις, μάλλον νομίζεις πως δεν υπάρχουν ή ακόμα ίσως σ’αρέσουν κι αυτές. Και τις στιγμές που δεν πιστεύω στον εαυτό μου και πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό και όλα μου φαίνονται ακατόρθωτα και εγώ άχρηστη είναι γιατί μου χεις λείψει κι όταν λείπεις κανείς δε μου θυμίζει τον πραγματικό μου εαυτό. Ή μάλλον πολλοί το κάνουν μα κανείς δε με πείθει.

In a Manner of speaking
I just want to say
That I could never forget the way
You told me everything

Κάθε φορά που φεύγεις νιώθω σαν τον Σαμψών χωρίς τα μαλλιά του. Τι υπέροχη σύμπτωση που το shuffle έβαλε εκείνο το τραγούδι όταν έφευγες. Και το ψυθίριζες και μου γελούσες –την ψάχνεις το σκας απ το σπίτι σε σέρνει απ τη μύτη–

και μετά μάνου τσάο και να χοροπηδάω στο κόκκινο πάπλωμα με τις πυτζάμες και να τραγουδάω

Tu me estás dando mala vida!!!

15 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

όταν λείπεις κανείς δε μου θυμίζει τον πραγματικό μου εαυτό.

Και γω η τρελή ενστικτωδώς σκέφτηκα αμέσως να σου σφυρίξω συναγερμό και να σου πω να προσέχεις. Ζήστο κοπέλα μου, γιατί όπως λέει ο (λατρεμένος) Hugh Jackman "If it doesn't touch the heart, it is not the right story"

Λογω-τέχνης είπε...

"Κοντά σου είμαι γεμάτη αυτοπεποίθηση, σαν να χάνονται οι ατέλειες μου – είναι επειδή δεν τις προσέχεις, μάλλον νομίζεις πως δεν υπάρχουν ή ακόμα ίσως σ’ αρέσουν κι αυτές."

Έρωτας δεν είναι να αγαπάς τον άλλο επειδή έχει πολλά κοινά με εσένα. Τότε έχεις ερωτευθεί το κομμάτι του εαυτού σου που υπάρχει στον άλλο. Έρωτας είναι να αγαπάς τον άλλο όπως είναι, και για τα προτερήματα και για τις όποιες ατέλειες του.

Ax, έρωτας, έρωτας, έρωτας!!! Χεχε, τυχερή... :D

Ανώνυμος είπε...

ego pali 8a elega oti ekeinos einai o tuxeros me tetoio koritsi :)

p.s. to sin8ima einai ena, vouuuuuuuuuurrrrr :P

ceralex είπε...

"κι όταν λείπεις κανείς δε μου θυμίζει τον πραγματικό μου εαυτό"

και μένα μου έμεινε αυτό... γνώριμο...
πως να περάσει απαρατήρητο τέτοιο συναίσθημα;
Όταν όλοι ΄και όλα γύρω σου τρέχουν σαν τρελά και σε μπερδεύουν.. Ποιος είσαι.. πού είσαι..

Πάντα να θέλεις πολλά! σου εύχομαι και.. καλώς σε βρήκα!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ μαρθούλα μου, τι ράιτ στόρυ, δεν έχει ράιτ και ρόνγκ, όπως μας τη βαρέσει είναι.. και μου τη βάρεσε για τα καλά =Ρ

ναι ένα τέτοιο πράγμα εννοούσα παναγιώτη, αχ τι ωραία ελαττώματα =)

μανώλη, ντάξει με σκλάβωσες, κερνάω καφέ =Ρ

ceralex, καλώς ήρθες!!

Χριστίνα (lbt) είπε...

Καλη βδομάδα, koritsi!

σου χω προσκληση στο blog μου!

ιφ γιου λαικ του πλέιιιιι!!!
:)

Morpheus είπε...

"Έρωτας είναι να αγαπάς τον άλλο όπως είναι, και για τα προτερήματα και για τις όποιες ατέλειες του."
Μου άρεσε αυτό που είπε ο λογω-τέχνης...
Τυχερή...
Τώρα βάζω να ακούσω Δεληβορία...
Αχ..

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ αλήθεια έχω πρόσκληση?? πάω να δω ευθύς αμέσως (αν και σόρρυ εκ των προτέρων δεν είμαι καθόλου συνεπής στα μπλογκοπαίχνιδα)!!

αρτεμούλι μου, ο δεληβοριάς ταιριάζει πάντα και παντού σαν το γαλάζιο του ουρανού!!

γιέεεεεεεεεα!

Ανώνυμος είπε...

χαμογελαω απο την αλλη πλευρα του κοσμου του net
χαμογελαω
και συνεχιζω να χαμογελαω


καλη σου νυχτα
;)

Ανώνυμος είπε...

αν και λιγο καιρό μπαίνω και βγαίνω σε διάφορα μπλογκς πριν σουλουπώσω και το δικό μου...εσένα όμως σε διαβάζω ανελλιπώς τον τελευταίο μήνα! με ξαφνιάζει πάντα η γλυκιά αίσθηση που μου αφήνεις και λόγω της ερωτευμένης ψυχής σου αλλά κυρίως για την γλύκα του τρόπου που αγαπάς...ελπίζω και να αγαπιέσαι το ίδιο!! ΕΠΈΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΩ 1 ΠΑΛΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ Μ. ΔΕΛΤΑ "ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΜΙΚΡΗ" ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥ Κ.ΒΗΤΑ...ΤΩΝ ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ ΔΛΔ...ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΟΥ ΘΕΜΑΤΑ!!! με χαμογελο και ομορφια σου εύχομαι οι μέρες και οι νύχτες σου να φέγγουν...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Φαίη, να χαμογελάς =) μακάρι να καταλαβαιναν όλοι πώς όταν δεν υπάρχει λόγος να κλαίμει δεν υπάρχει και λόγος να μη γελάμε. θα ήταν όλα πιο πολύχρωμα!

ανώνυμε, να'σαι καλά!! τι ωραία που το περιγράφεις "με ξαφνιάζει πάντα η γλυκιά αίσθηση που μου αφήνεις και λόγω της ερωτευμένης ψυχής σου αλλά κυρίως για την γλύκα του τρόπου που αγαπάς..." εγώ όλα αυτά? ξέρεις είναι κι ο τρόπος που τα διαβάζεις..η διάθεση που έχεις..σε κάποιον μπορει να φαινόταν αχόνευτο επιτηδευμένο ή δεν ξέρω γω τι άλλο..

σ'ευχαριστώ πολύ για τα τραγουδάκια(δεν τα ξέρω είναι η αλήθεια, αλλά θα τα βρω!)

κι όταν σουλουπώσεις το μπλογκ, θέλω λινκ ε?

Eλενα είπε...

mikri stamata na mou kleveis eikones :PPPP :*

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

θυμάμαι ότι την πήρα από ένα μπλογκ που την είχε στην πλαινή στήλη, εσύ δεν την έχεις στην πλαινή στήλη, νιανιανια!!

ρε έλενα, όλο με μαλώνεις =( σνιφ

χιχι, σμουτς ρε :*

dancing gal είπε...

Εντάξει, αυτό δε μπορούσα να μην το σχολιάσω... Δηλαδή, τι να πω?? Ότι τώρα σκέφτομαι μόνο υστερόγραφα στα γαλλικα???
Φτου φτου φτου κοριτσάκι, να μην το ματιάσω!!!
:)))

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ααααα καλώς την χορεύτρια!!!

αχ αυτά τα γαλλικά υστερόγραφα!
χμμ ναι με βολεύει πιο πολύ να σχολιάζω στο μπλογκσποτ αλλά το άλλο είναι ροζ =Ρ

φτύσε φτύσε, χιχι!

τα λέμε αράουντ!