Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

a beautiful day =)


Πόσο άσχημη μπορεί να είναι μια μέρα που ξεκινάει με Δεληβοριά? Σου λέω εγώ: καθόλου.

Πήρα καινούριο παπλωματάκι πουπουλένιο. Είναι εντελώς φουσκωτούλι και λατρεύω να το σκεπάζομαι. Δεν το χω βάλει ακόμα σε παπλωματοθήκη κι έχω την αίσθηση κάθε βράδυ πως σκεπάζομαι σύννεφα. Πάντα λάτρευα να τυλίγομαι υφάσματα αλλά αυτό είναι το κάτι άλλο. Κοιμάμαι ήσυχη και ξυπνάω δυναμική.

Επιπλέον σήμερα την ώρα που έπινα τη ζεστή μου σοκολάτα άνοιξα το ραδιόφωνο κι άκουσα «αυτή που περνάει, αυτή που περνάει...»! μα είναι απολύτως ευχάριστο τραγούδι. Ο δεληβοριάς είναι ικανός να μου φτιάξει το κέφι ανά πάσα στιγμή.

Και νομίζω πως σήμερα κατάλαβα το λόγο. Όταν ακούμε ένα τραγούδι έχουμε την τάση να ταυτιζόμαστε με το πρόσωπο που τραγουδιέται. Ε λοιπόν σκέψου τις πρωταγωνίστριες του δεληβοριά. Η γυναίκα του πατώκου «δεν είναι πλατινέ ξανθιά ούτε κανένα κοκαλιάρικο μοντέλο». Εκεί που νόμιζες δηλαδή πως για να αρέσεις πρέπει να είσαι Κέιτ Μος, λες «οπ, κοίτα τη γυναίκα του Πατώκου! Αυτή είμαι κι είμαι θεά και τέλος». Χάλια: ροδανθός μες στα ρεμάλια και θεά μες στους θνητούς. Χωρίς σχόλια. Και μετά εκεί που έχεις κολλήσει στο ραδιόφωνο αδιάκοπα ακούς κι ένα «θα σαι πάντα, θα σαι πάντα εσύ στο κύμα ανατρίχιασμα κα λάμψη χρυσή» και σκλαβώνεσαι.

Τελευταία μ’αρέσει ο εαυτός μου. Δεν ξέρω αν είναι επειδή ακούω πολύ δεληβοριά ή επειδή κάθε μέρα αδυνατίζω και ξεχνάω να φάω πού και πού. Τελευταία μ’αρέσουν όλα. Μ’αρέσει το δωμάτιό μου, το πράσινο τσάι, η ευκολία με την οποία μαθαίνω απέξω τα κατεβατά της διοίκησης (μόνο μην την συνδυάσεις ποτέ με βιολογία γιατί μετά θα πας και θα γράψεις «τα αντιβιοτικά αλλάζουν τις βιομηχανικές λειτουργίες του οργανισμού». Ω ναι. Βιοχημικές έλεγε.) και μ’ αρέσουνοι ασκήσεις τις φυσικής (και ναι κατάλαβα τις ηλεκτρικές ταλαντώσεις).

Και σήμερα ξύπνησα με όρεξη για διάβασμα γι αυτό σ’αφήνω εαυτέ μου γιατί δεν κάνουμε δουλειά αν μου φύγει η όρεξη πριν κάνω 20 ασκήσεις με πηνία, πυκνωτές και ηλεκτρικό ρεύμα (μη μου το ξαναπείτε το χω καταλάβει πως ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΡΕΥΜΑ ΑΠ ΤΟΝ ΠΥΚΝΩΤΗ!!!!)

Καλημέρα!



9 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα λοιπόν! Και καλό διάβασμα.. :) :)
( τι είναι ο πυκνωτής; )

..αΠεΘαΝτΗ.. :) είπε...

xairomai pou kaneis thn zwh tragoudi kardoula mou k dynamika mpaineis se auth!
Euxomai na vreis to kalutero soundtrack!!!!
Polu omorfo blog!
Bravo!
Kalo apogeuma matakia mou!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ανεμοσκορπίσματα, ο πυκνωτής είναι μια διάταξη που αποτέλειται από δύο ισεμβαδικές πλάκες (στην απλούστερη μορφή του) τοποθετημένες η μία ακριβώς απέναντι από την άλλη που αποθηκεύει ρεύμα!μη ρωτήσεις πως το αποθηκεύει αφού δεν περνάει ρεύμα, όταν καταλάβω θα σου πω =Ρ

απέθαντη, να σαι καλά, πολύ χάρηκα που ήρθες προς τα εδω!!

Morpheus είπε...

Ταλαντώσεις σε L-C... Όμορφα πράγματα... Τα έχω καταλάβεί... Απ' την άλλη σιχαίνομαι το Α.Ο.Θ. όσο δεν πάει (τη διοίκηση τη συμπαθώ λιγάκι. Και να φανταστείς ότι και οι δυο μου γονείς είναι λογιστές...)
Θέλω να αφήσω τις ασκήσεις με τους παπαγάλους(αυτά είναι στις κρούσεις) και τα οικονομικά συστήματα και να πιάσω για λίγο (για όσο κρατήσει η κατάληψη) τα βιβλιαράκια που πήρα χτες... Ξέρεις τι πήρα ? Το "ο άνεμος κουβάρι"...
:)
Φιλιά!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

η διοίκηση μ αρέσει πολύ! ΑΟΘ δε δίνω, έχω διαλέξει βιολογία γενικής(γράφω και τεστ σήμερα)..η φυσική είναι το αγαπημένο μου μάθημα (αν και είναι λίγο ζόρι να συνηθίσεις να γράφεις 1/C αντί για Κ μετά από τόσες ασκήσεις στις μηχανικές ταλαντώσεις..καλά αυτή την άσκηση στις κρούσεις με το πουλί έπεσε ένα γέλιο όταν την κάναμε..μη σου πω τι ζωγράφιζαν αντί για παπαγάλο =Ρ

αχ αλήθεια ρε, πήρες τον άνεμο κουβάρι? enjoy, λοιπόν..πρόσεχε μη σε πάρει ο άνεμος γιατί είναι βιβλίο που παρασέρνει..εγώ έκλαψα =(

φιλιάαα!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλησπέρα κορίτσι!!!
Ήρθα να πάρω λίγη από την νιότη σας και φεύγω.
Καλό διάβασμα...

kiara είπε...

Είδες με τι ασχολούνται οι νορμάλ άνθρωποι; Όχι εγώ που έχω μπλέξει με ένα χάος...

Christina Noe είπε...

Νομίζω εγώ πως αντί για να ακούω δεληβοριά κάθε πρωί θα διαβάζω τα κείμενα σου να μου φτιάχνουν την διάθεση!
Keep walking!
Φιλιά πολλά!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

επίκουρε, πάρε όση θες τζάμπα είναι!
καλημέρα!!

ζβουκ μου, δε μ αρέσει ο όρος νορμάλ αλλά θα το προσπεράσω γιατί σηκώνει πολλή συζήτηση..
όλοι με ένα χάος είμαστε μπλεγμένοι..απλώς εμένα δε μ αρέσουν οι χαώδης περιγραφές =)

χριστίνααααααααααααα!!
αχου διάβαζε όσα θες, αλλά κι ο φοίβος κάνει δουλειά, αλήθεια! =Ρ