Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

έλα..και μισώ την τόση ελευθερία..

Έλα… δεν αντέχω έξω να ‘μαι πάλι
Έλα… δεν περνάω καλά με φίλους βράδυ
Έλα… ήταν λάθος μου πως με κουράζεις
Έλα… και μισώ τη τόση ελευθερία

Έλα… και σιχάθηκα να διασκεδάζω
Έλα… δεν μ’ αρέσει άλλους να κοιτάζω
Έλα… δεν με παίρνει άλλο πια να πίνω
Έλα… τα ‘χω παίξει και βαρέθηκα να ζω

Έλα… μου ‘χει λείψει η ζεστή αγκαλιά σου
Έλα… να ξεχάσω πάνω στη καρδιά σου
Έλα… δε μπορώ κι αυτούς που ‘χω μαζέψει
Έλα… και νυστάζω, έλα σβήσε μου το φως

ΕΛΑ
Στίχοι: Sunny Μπαλτζή
Μουσική: Sunny Μπαλτζή & Δημητρης Κασιουρας
Δίσκος: “Έλα” CD Single - Ελεονώρα Ζουγανέλ


8 σχόλια:

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

απίστευτο κομμάτι.... το ακούω αυτή την περίοδο και προς έκπληξή μου το άκουσα κι εδώ!!

τα μεγάλα πνεύματα που λένε!!
χιχιχιχι
να περνάς όμορφα κι "θα'ρθει"!

La Dona Catalana είπε...

;) Κάτι ανάλογο έχει η Μποφίλιου.

Σ’ έχω βρει και σε χάνω
Δανεική παρουσία
Έχω τόσο να κάνω
Και δεν έχουν ουσία

Όπου είσαι πηγαίνω
Δίχως λόγο να πάω
Με τους φίλους σου βγαίνω
Επαφή να κρατάω

Κάποιες μέρες ακούω
Στη σιωπή τη φωνή σου
Πάνε μέρες που λείπεις
Κι είμαι ακόμα μαζί σου

Σε ρωτάω τι έχεις
Και σου λέω καλημέρα
Σ’ αγαπάω μη τρέχεις
Είσ’ ακόμα εδώ πέρα

Προσπαθώ να ξεχάσω
Όμως κάτι συμβαίνει
Ότι όμορφο πιάσω
Να το δεις περιμένει…
Σ’ έχω βρει και σε χάνω

Σ’ έχω βρει και σε χάνω
Σταθερή μου αξία
Η ζωή μου σε τάξη
Και η καρδία σ’ αταξία

Έχει γίνει συνήθεια
Και το μόνιμο θέμα
Σου δανείζω αλήθεια
Να πληρώνεις το ψέμα

Κάποιες νύχτες στους δρόμους
Σε τρακάρω τυχαία
Είναι αμάξια οι μόνοι
Και οι σχέσεις τροχαία

Στα παλιά μας τα στέκια
Όπως πάντα συχνάζω
Είχα πει πως θα αλλάξω
Κι όσο αλλάζω σου μοιάζω

Morpheus είπε...

Αυτό το τραγούδι είναι τέλειο... Γιατί μου έχει κολλήσει από το καλοκαίρι ???? Γιατί ?
Αναστεναγμό αφήνω... Χαμόγελο δεν βγαίνει...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ανύποπτη, είναι τρόμερόοοοο...κι αυτό το έλα το απελπισμένο και το "σιχάθηκα να διασκεδάζω"..ντάξει το λατρεύω..

μαρθίιιιιιιξ, το ξέρω αυτό της Μποφίλιου είναι υπέεεεεεεεροχο! όταν πρωτοάκουσα το έλα νόμιζα πως το λέει η μποφίλιου.αλλά κατόπιν σερτς(!) διαπίστωσα πως το λέει η κόρη του Γιάννη Ζουγανέλη!

άρτεμη, δεν πειράζει που δε βγαίνει χαμόγελο, καμιά φορά μας λείπουν τα δάκρυα κι είναι καλό να τα βγάζουμε =)

Christina Noe είπε...

Πέρασα να αφήσω μια καλησπέρα κι έπεσα πάνω σε αγαπημένο τραγούδι!
Πως είσαι κορίτσι μου?

Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

υπεροχο κομματι
το λατρευω

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

τελικά σ όλους αρέσει αυτό το τραγούδι =)

χριστίνα μου λειψες ρε!!
φαίη, μάκια!

Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης είπε...

oraio tragoudaki!!!

xairetismata! :)