Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

αυτός που φεύγει πριν το τέλος της ταινίας..

H morpheus φταίει που μου κόλλησε το τραγουδάκι να ξέρετε!!

ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ- Ο ΕΡΩΤΑΣ

Δε είναι υπόθεση ο έρωτας φτηνών σουξέ.
Δεν είναι της μαθήτριας το πρώτο δάκρυ.
Είναι απειλή-είναι ζημιά.
Δεν είναι βάρκα με καρδιές στην άκρη.

Είναι σιωπή - είναι φωτιά.
Είναι αυτός που καίγεται στη μέση της πλατείας.
Είναι σιωπή - είναι φωτιά.
Είναι σιωπή - είναι φωτιά.
Είναι αυτός που φεύγει πρίν το τέλος της ταινίας.
Είναι θεός κι εγκληματίας.
Είναι σιωπή - είναι φωτιά...

Ο έρωτας βουτάει απ'τις ταράτσες στο κενό.
Χώνει το χέρι σε νερό,νερό που βράζει.
Δεν έχει σώμα-ούτε μυαλό.
Δεν αρρωσταίνει-δεν πονάει-δεν δειλιάζει.

Ο έρωτας δεν είναι η μελωδία που θα φάς,
ούτε μπουκέτο με λουλούδια να στολίσεις.
Τραβάει μακριά-καθώς τραβάς,
απ'το συρτάρι της καρδιάς δυο μάτσα αναμνήσεις.

Δεν είναι "μπόμπα"σε σκυλάδικο ο έρωτας,
ούτε ο εύχαρις και πλούσιος μαλακας.
Είναι αυτόχειρας φυγάς.

11 σχόλια:

Μανώλης είπε...

χαχαχα ενδελέχεια :)
τι μου θύμισες τώρα :)
όντως τα σπαει το τραγούδι!

Μανώλης είπε...

κατα τ αλλα πως πανε οι έρωτες και οι καθημερινοί αγώνες σου;

Morpheus είπε...

Χαχα... Να τα μας... Όμορφο ε ?
Απλά όπως νιώθω αυτή τη στιγμή... Τα λέει το τραγούδι όλα...
Smile !

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μανώλη, τι σου θύμησα την παιδική σου ηλικία? γιατί εδώ μέσα έχουν όλοι την τάση να νιώθουν γέροι (γκουχ γκουχ, τζέισον ακούυυυυυυς?? =Ρ)
εεεεεε μωρέ πώς να πάνε κι αυτά :$

αρτεμούλα μουυυυ ναι πολύ ωραίο είναι..

μάκια παιδιά μου!

Μανώλης είπε...

μου θύμισες τη τρίτη λυκείου οπου οι ενδελέχεια μέτρησαν πολύ.
σε φαση τη πρωτη βδομαδα καψούρας ξεκίνησα ν ακούω και μέτα απο πέντε μήνες καταλήξαμε ν ακούμε μαζι στο κρεβάτι, και σ ολο το ενδιάμεσο δε πάτησα ποτε το stop

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

σνιφ κλαψ λυγμ

κι εγώ θέλωωωωωωωωωωωωωω

dancing gal είπε...

Κοριτσάκι που θέλεις πολλά, κι εμένα μου θύμισες πολλά από τότε... Ουφ...
Σ'ευχαριστώ όμως! :)))

ps: από το προφίλ μου στο blogspot θα βρεις και το link για το blog εδώ, που είναι το ίδιο. Μπορείς να διαβάζεις και να σχολιάζεις σε όποιο από τα δύο θες/σε βολεύει! :))

Ανώνυμος είπε...

υπεροχα κομματια μας βαζεις
thx!!!

T.S. Paradise είπε...

thes na paikseis mazi mas?
sou exo mia protasi gia paixnidaki...
ela na tin deis!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ παιδιά τα χω κάνει ρημαδιό με τα σχόλια! τα διαβάζω και μπαίνω κατευθείαν στα μπλογκ σας και μετά ξεχναω να τα δημοσιεύσω και σβήνω και το μέιλ με το σχόλιο και πάνεεε =(

σόρρυ =(

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χίπισσα πάω να δωωωωωωωω!

θενξ =)