Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

καλημέρα =)

Έχω μια ακατάπαυστη επιθυμία να γράψω ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι.

Είναι συγκεκριμένα τα πράγματα που μου κατεβαίνουν στο κεφάλι τις τελευταίες μέρες. Συγκεκριμένα κάθε φορά που περνάω απ την Αγία Σοφία περιμένω πως ξαφνικά θα αρχίσει να βρέχει. Γιατί πριν μια βδομάδα ήμουν εκεί και έβρεχε. Ήμασταν εκεί και έβρεχε. Δεν είναι πια μια εκκλησία, είναι το σημείο που συναντηθήκαμε. Είναι και το σημείο που συναντιέμαι με τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά όχι! Είναι το σημείο που συναντηθήκαμε.

Πραγματικά τώρα, τι θεσσαλονικιός είσαι αν δεν ξέρεις τον λόγο που μοσχοβολάει η Μακένζυ Κινγκ?? – τα cookie man είναι η απάντηση. Στα γενέθλιά σου θα σου πάρω μπισκότα, το αποφάσισα.

Έχω κολλήσει με το poor misguided fool, σκέφτηκα να το βάλω νικνέιμ στο μσν αλλά νομίζω πως δε μου πάει. Δε θέλω να μου πάει, παραείναι... δεν ξέρω τι παραείναι αλλά πάντως παραείναι.

Και θέλω να πω κατάμουτρα σε κάποιον τους στίχους απ το ’74-’75.

Δε θα στο πω ποτέ αλλά να το ξέρεις :

I was the one who let you know I was your sorry ever after.

Λυπάμαι. Αλλά όχι πολύ. Έως καθόλου.

Giving me more and I ll defy cause you’re really only after..

Α, μη με βλέπετε έτσι, μες στην καλή χαρά είμαι..

Το αγάπησα το 09. Κάτι μου λέει πως θα είναι η καλύτερη χρονιά έβερ. Και ξέρετε κάτι ρε απανταχού παιδάκια της 3ης λυκείου? Θα σκίσουμε ρε σεις!!! Θα σκίσουμε και θα πανηγυρίζουμε στα σχολεία μας και θα χοροπηδάμε –εγώ χοροπηδάω όταν πανηγυρίζω- και μετά θα τσακώσουμε τα κολλητάρια μας και θα την κάνουμε με αερόπλανα και βαπόρια –χμμ, καλύτερα με τρένα και βαπόρια, το αεροπλάνο είναι λίγο εξπένσιβ!

Κι όπως είπε το καλό μου, 2009 με τσαμπουκά!

η αισιοδοξία μια φορά, σε κακό δε θα μας βγει!

7 σχόλια:

Άρτεμις είπε...

=) Θα σκίσουμε βέβαια... Τι κόλλες με τα θέματα των Πανελληνίων... (Μου έβγαλε χτες ένας καθηγητης τα μόρια με τους υποθετικούς βαθμούς που θα γράψω... 17.000 και κάτι ψιλά για 2ο και 4ο, 20.730 για Αρχιτεκτονική και 18.800 για 5ο... Αλλά έκανε αισιόδοξες υποθέσεις ο άνθρωπος...
Όπως και να 'χει εγώ του χρόνου είμαι σίγουρα Σαλόνικα... Με αεροπλάνο !)
Καλημέρες... Πάω να γραψω Μαθηματικά...

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα κι απο μας που κοιμόμαστε πολύ...όσο προλαβαίνουμε ακόμα! :)
ευχήθηκα;δεν ευχήθηκα!λοιπόν,λοιπόν...να έχουμε μια ενδιαφέρουσα χρονιά,γεμάτη εκπλήξεις κι ανατροπές,γέλια και δάκρυα(χρειάζονται κι αυτά), και χαμογελαστή επιτυχία στις πανελλήνιες(για σας φέτος,για μας του χρόνου!)! α,κι όπως λέει κι ο φίλος Θηβαιος..."τα πιο βαρια ναρκωτικά που έχω πάρει είναι αγάπη μου ο φόβος και η ελπίδα" άρα αστεράκι,αισιοδοξία και ελπίδα...κι όλα θα πάνε καλά αν το πιστεύεις και το προσπαθείς.(πάλι ακατάσχετη φλυαρία...το κόβω!)να ζεις κάθε στιγμη...χρόνια πολλά!
Lorel

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αρτεμούλι,xaxaxa, έκανε αισιόδοξες υποθέσεις λέει =Ρ καλά έκανε ο άνθρωπος ρε συ, έχουμε καιρό ακόμα θα βελτιωθούμε κιάλλο =) αχ κι εγώ έγραφα μαθηματικά σήμερα! καλά τα πήγα, αλλα είμαι κ άρρωστο κ δεν απάντησα μια ερώτηση θεωρίας η ηλίθια (ενώ το ήξερα και το χρησιμοποίησα παρακάτω..απλώς έκαψα φλάντζα στιγμιαία και πάνε 2 μόρια)

Λορέλ, άντε ρε πιο μικρούλι απο μας είσαι? για μεγαλύτερη σ έκοβα! κοιμήσου παιδί μου τώρα που μπορείς εγώ αυτή τη βδομάδα μια φορά μετά τις 8 δεν ξύπνησα =(
καλή σου χρονιά!

Λογω-τέχνης είπε...

Καλησπέρα και καλή χρονιά! Κι εγώ νιώθω αυτές τις μέρες όρεξη για γράψιμο, αλλά δε μου βγαίνει τίποτα... Γενικά αισθάνομαι πως τα έχω ψιλοπαίξει...

Ναι, θα σκίσουμε πανελλαδικές. Άμα επιβιώσουμε μέχρι τότε... :P Ειλικρινά απορώ που τη βρίσκεις τόση αισιοδοξία και τόση όρεξη. Δεν είναι ότι με έχει πιάσει απαισιοδοξία ότι θα γράψω χάλια, απλά έχω τάσεις φυγής... :(

Τεσπα, καλά κουράγια και με το καλό να σκίσουμε, τι άλλο να πω... ;)

alex from planet Mab είπε...

Σας ζηλεύω! Όχι ότι νοσταλγώ την τρίτη Λυκείου (εκτός απ' τα 6ωρα σχεδίου κάθε Σάββατο), αλλά επειδή βρίσκεται μπροστά σας εκείνο το υπέροχο που εγώ το καλοκαίρι θ' αφήσω πίσω μου. Φοιτητική ζωή..Been there, done that.. και πραγματικά αξίζει όλους τους κόπους σας!

Υ.Γ.: γράφεις πολύ "ζεστά" και μ' αρέσει!

mierdito είπε...

Καλη χρονια και περαστικα!!!
Πρωτο σχολιο νομιζω.

Ειναι ωραιο ετσι ειμαι και εγω αρρωστος :) να διαβαζω κατι αισιοδοξο.

Thanx!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

λογω-τέχνης, γιατί παιδί μου εμένα είδες να μου βγαίνει τίποτα? αυτό που διάβασες σου φάνηκε κείμενο ανθρώπου που ΔΕΝ τα έχει ψιλοπαίξει?? οέο?? :Ρ
όσο για την αισιοδοξία, αν με γνώριζες πριν 2 χρόνια θα λεγες ωχ ας πάει να αυτοκτόνησει μη μας πρήζει κιόλας.ακριβώς τ αντίθετο ήμουν, ερχόταν ο κολλητός και μ έπαιρνε απ το σπίτι με το ζόρι γιατί αλλιώς δεν έβγαινα έξω.όλα περνάνε σε κάποια φάση και ρε συ! η ζωή είναι ωραία γαμώτο!

άλεξ, κι εγώ αυτό σκέφτομαι ρε συ, αξίζει τον κόπο..δε γινόμαστε κομμάτια για το τίποτα, κάτι θα κερδίσουμε.. ε κι εσύ ρε παιδί χρώστα κανα μάθημα να παρατείνεις τη φοιτητική ζωή, τι συνέπεια είναι αυτή?? =Ρ α και θενξ για το ΥΓ =)

καλή χρονιά και περαστικά και σε σένα αερικό.όπως βλέπεις εγώ δεν πήγα σχολείο, πριν λίγο ξύπνησα =Ρ

μάκιαααααα!