Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

ήρθες σαν γιορτή..

Τελικά δεν ήταν μόνο το προ-προηγούμενο Σάββατο.Ήταν και το προηγούμενο. Και χτες. Κι όλες οι μέρες έχουν μια ομορφιά αλλόκοτη και φορές μελαγχολική κι απεγνωσμένη αλλά πάντως είναι

ό μ ο ρ φ ε ς.

θα τα πάρω με τη σειρά.


Δεν κοιτιόμασταν μεταξύ μας, μόνο κοιτούσαμε προς την ίδια κατεύθυνση.

-Μ'αγαπάς?

-Ναι.

στροφή 90 μοιρών προς αντίθετες κατεύθυνσεις και τα βλέμματα παράλληλα κι αντίρροπα διανύσματα.

-κι εγώ.

-Σ'ευχαριστώ.


και όλη αυτή την ώρα μου χάιδευες το χέρι κι εγω το κρατούσα τόσο σφιχτά λες και φοβόμουν

μην τυχόν και φύγεις ξαφνικά, μη φύγεις και μείνω μόνη μου εκεί πέρα.Δεν είναι πως δεν ήξερα το δρόμο για να γυρίσω πίσω,τον ήξερα, ήξερα καλά, τον κάνω κάθε μέρα. αλλά ήθελα να γυρίσουμε μαζί, να γυρίσουμε μαζί όπως πήγαμε μαζί.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Χτες ο μεταλλάς της θεωρητικής μου είπε πως δε με κόβει για άτομο που πάει σε σχολικούς

χορούς. "όμως πηγαίνω"του είπα. Πηγαίνω. Δε θα έχανα την ευκαιρία να πάω κάπου με μουσική που μόνη μου δε θα άκουγα ποτέ, κάπου όπου θα είμαι η μόνη με σταράκια αντί για γόβες, κάπου όπου θα είμαι η μόνη με μακρυμάνικο.Δεν είναι πως κρύωνα εκεί μέσα.Αλλά δεν ένιωθα την ανάγκη να δείξω τους ώμους μου ή την πλάτη μου ή ό,τιδήποτε για να νιώσωόμορφη. ‘Ετσι φόρεσα το καινούριο μου μαύρο μπλουζάκι που δείχνει τη μέση μου λεπτή,με τα μανίκια που θυμίζουν μεσαίωνα.


Και χόρευα. Χόρευα ασταμάτητα,ένιωθα πως είχα απαλλαγεί απ τα κόκαλά μου και πως ήμουν

λαστιχένια.


Χάρηκα τη στιχομυθία μου με τον διπλανό, ένιωσα ξαφνικά ετοιμόλογη.


Και δε με πείραξε που έφυγα νωρίτερα απ τους υπόλοιπους γιατί έτσι μπόρεσα να ξυπνήσω

νωρίς σήμερα το πρωί και να διαβάσω. Κι αν δε διάβαζα τόσο πολύ σήμερα θα έχανα την ευκαιρία να ακούσω "μπράβο" και δε θα νιωθα τόσο καλά που πίνω τον γαλλικό μου σκέτο με χτεσινό κέικ.

Χαίρομαι απίστευτα που σε μία ώρα θα φύγω για να πάω να δω τη Ζωή να κάνει πρόβα στο μπαλέτο!


Δε θέλω να πάω για καφέ ούτε σε καμία απ τις ωραίες συναυλίες. Θέλω μόνο να δω τη Ζωή να

χορεύει μπαλέτο (είναι η καλύτερη η γλυκιά μου =)) και καμιά φορά να μου ρίχνει κλεφτές ματιές και να γελάει σαν παιδάκι που του λένε μπράβο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Μου κάνει τρομερή εντύπωσή που δείχνεις προτίμηση στο μαύρο σαν χρώμα για ρούχα. εγώ

σε χω στο μυαλό μου σαν μια μίξη έντονων χρωμάτων. Καληνύχτα χρωματάκι μου."


Όταν ξαναβρεθούμε θα φορέσω εκείνο το μπλουζάκι που όταν το είδε ο Άρης με ρώτησε "ντύθηκες το φάσμα του ορατού"?


107 και μία ..στραβάδια απολύομαι!

12 σχόλια:

hopkins είπε...

Πόσο πολύ θα ήθελα να δω έστω και για λίγες ώρες τον κόσμο μέσα από τα δικά σου μάτια!!! Έχεις έναν τόσο θετικό τρόπο σκέψης που με εξιτάρει. Είναι κάτι που δεν είχα και δεν θα έχω ποτέ! Συνέχισε να το έχεις πιτσιρικάκι! :)

Lorel είπε...

χαμόγελο.
πολλαααααααα χαμόγελα.
καλό Σάββατο κοριτσάκι,να θες πάντα πολλά. :) :D

Morpheus είπε...

Πάνω σε αυτό που είπε και ο Χοπ, ειλικρινά μακάρι ο κόσμος να είχε έστω τα μισά απ' τα χρώματα που του βάζεις...
Έχεις τον τρόπο σου...
Και τα φτιάχνεις όλα τόσο ταιριαστά...

107 ε? 14 Σάββατα :Ρ και μετά μην μας είδατε...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

άντε ρε χοπάκι, που εξιτάρεσαι κιόλας! έλα για λίγες ώρες μπορείς! μαζί θα το τραγουδάμε το "στραβάδια απολύομαι" :****

λορέλ =)

πω πω αρτεμούκι, είναι μόνο 14 σάββατα? αυτά είναι φίλε... ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!

T.S. Paradise είπε...

η ζωή είναι ωραία....
!!!!!!!!!!!!!!!!!
χιχιχι
αντε μπραβο καρδούλα μου....
έτσι επίθεση...!!!!!

Ανώνυμος είπε...

stamata na metras meres!!!!!!kai kane oso pio oraia mporeis th diadromi mexri tis palioexetaseis!!!!tha perasei pio eykola etsi nmz!!!einai san na kobeis xrono apo th zvh sou m'ayto to pragma!!!kai synexise na ta blepeis ola thetika!flk

Ανώνυμος είπε...

stamata na metras meres!!!!!!kai kane oso pio oraia mporeis th diadromi mexri tis palioexetaseis!!!!tha perasei pio eykola etsi nmz!!!einai san na kobeis xrono apo th zvh sou m'ayto to pragma!!!kai synexise na ta blepeis ola thetika!flk

La Dona Catalana είπε...

άχου μωρέέέ..ξέρεις κάτι? άσε θα σου το πω κατ'ιδίαν γιατί μόνο τότε έχει αξία. σματς.

dancing gal είπε...

:)))
Χαμογελάω σα χαζή και δεν ξέρω τι να σου γράψω... Κυρίως γιατί ανάμεσα στις λέξεις σου βρίσκω ένα κορίτσι που το ξέρω πολύ πολύ καλά. Και με δυο σου λέξεις, μου θυμίζεις στιγμές και σκέψεις που έχω ξεχάσει και γίνομαι ξανά εκείνο το κορίτσι...
Και γι'αυτό σ'ευχαριστώ και μετράω μαζί σου...
106 και σήμερα...
:**

FiXXXer είπε...

Happiness only real when shared.
να εισαι καλα!να μοιραζεσαι..

Ανώνυμος είπε...

"Μου κάνει τρομερή εντύπωσή που δείχνεις προτίμηση στο μαύρο σαν χρώμα για ρούχα. εγώ σε χω στο μυαλό μου σαν μια μίξη έντονων χρωμάτων. Καληνύχτα χρωματάκι μου."
όποιος στο είπε γλυκιά μου έχει δίκιο...αν και λατρεύω το μαύρο χρώμα εσένα σ έχω για ουράνιο τόξο στη ματιά μου...καλημέρα χαρουμενούλι!!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

xipissa, επίθεση, πάμε!!

ανώνυμε, οκ το κοψα αυτό με το μέτρημα =Ρ αλλά γράψε ένα ονοματάκι να συνεννοούμαστε ντε!

μαρθούλι μου, άντε ρε τι κατ'ιδίαν ήταν αυτό συγκινήθηκα =') :***

μπαλαρινάκι, αχ μωρέ μοιάζουμε ε? μακάρι να μένω κι εγώ στο παρίσι σε 7 χρόνια xD :****

fixxxer, σωστόοοο αυτό με την ευτυχία =)

καλημέρα τζενάουα!! χμμ σήμερα φοράω μαύρα-τυχαίο. αλλά κι εμένα μ αρέσουν τα χρώματα μωρέ.αλλά το μαύρο είναι αξία =)