Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

it's a wonderful, wonderful life

Βγήκα από το σπίτι και πήρα βαθιά ανάσα. Ρούφηξα τον αέρα σαν να ήταν φρεσκοπλυμένο ρούχο.

Περπάτησα με σιγουριά και με τσάκωσα να θυμάμαι κάτι και να γελάω μόνη μου. Μετά με τσάκωσα να φωτογραφίζω τη μετάλλινη επιγραφή "faculty of engineering" και να γελάω πάλι μόνη μου. ‘Επειτα με έπιασα να κοιτιέμαι στον καθρέφτη από ένα μαγαζί με παιχνίδια και να με βρίσκω ήρεμη. Ναι, αν έμοιαζα κάπως εκείνη τη στιγμή τότε σίγουρα έμοιαζα ήρεμη. Σκέφτηκα πως ίσως να φταίνε τα μαλλιά, πως τα ίσια μαλλιά είναι ίσια κι ίσως αποπνέουν μια νηφαλιότητα. Αλλά μετά σκέφτηκα πως αν κάτι αποπνέουν τα ίσια μαλλιά αυτό είναι αυστηρότητα. Τα σπαστάείναι τα ήρεμα,εκείνα που μοιάζουν με κύματα και σου θυμίζουν τη θάλασσα και μια αμμώδη παραλία μετά από δυνατό αέρα.

Περπατούσα ώρα και όλη αυτή την ώρα ανέπνεα βαθιά και νόμιζα πως όλα μυρίζουν γιασεμί κιείναι απλά όσο ένα μπαλόνι που αφήνεις να πετάξει κι όμορφα όσο ένα αναρριχώμενο φυτό.

Κι είχα λεφτά μαζί μου και βρήκα ανοιχτό περίπτερο αλλά δεν πήρα τσιγάρα, δεν πήρα τσιγάρα και δε ζήλευα καθόλου όσους κάπνιζαν γιατί ήξερα πως αυτοί θα γυρίσουν σπίτι και δε θα μυρίζουν άνοιξη θα μυρίζουν καπνίλα,τους λυπήθηκα που θα μυρίζουν καπνίλα.

Μετά έστριψα σε κείνον τον δρόμο με τα περίπτερα που είναι γεμάτα μίλκες και το καφέ με τον παραμυθένιο γαλλικό. εκείνο το δρομάκι μου φαίνεται ασυνήθιστα πράσινο,παράλογα πράσινο.

ώρες ώρες νιώθω πως τη ρουφάω αυτή την πόλη.

6 σχόλια:

Lina είπε...

=) αχ, κι εμενα μου μυριζει ανοιξη, πα΄ρολο που εβρεξε σήμερα.
τι ωραιες αυτες οι ανοιξιατικες διαδρομές!

Λογω-τέχνης είπε...

Ποιο βιβλίο διάβασες ή διαβάζεις αυτή την εποχή; Κάποια σημεία του κειμένου σου μου θύμισαν κάποιον συγγραφέα, αν και είναι λίγο δύσκολο να έπεσε στα χέρια σου...

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

omorfi i anoiksi tis psixis!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Λίνα, σήμερα δεν έβρεχε όμως! εχει υπέροχο καιρόοοοο!!

λόγω-τέχνης, δυστυχώς δεν προλαβαίνω να διαβάζω κ λογοτεχνία πια =( το τελευταίο ήταν το αύριο μια άλλη χώρα της Σώτης αλλά αν είμαι από κάπου επιρεασμένη(εκτός απ την άνοιξη δλδ) νομίζω πως είναι το μπλογκ της in the sky =)

ανύποπτη, τέλεια η ανοιξη γενικααααα!!!1

Christina Noe είπε...

Πόσο όμορφο να μπορείς να μυρίζεις γιασεμί στην πόλη..Να βλέπεις στην βιτρίνα το είδωλο σου κι ότι αντανακλα η ψυχή σου! Ήρεμα τα μάτια σου θα ήταν όπως και να είχες φτιάξει τα μαλλιά σου!
Νιώθω πιο ήρεμη τώρα που σε διάβασα!
Να προσέχεις!
Φιλιά πολλά!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

πού χάθηκες χριστινάκι μου??

χαίρομαι πολύ που νιώθεις πιο ήρεμη..
αλλά κι η ένταση έχει τη χάρη της, ε?

φιλιά πολλά!