Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

"...κι ούτε θυμάμαι να κοιμήθηκα μια νύχτα χωρίς πάλι να χάσω, όμως πήρα την απόφαση  να φτάσω στα έσχατα και να τους δείξω ένα μέρος απ' όλο αυτόν τον θησαυρό, άλλωστε πάντα προτιμούσα να καταστραφώ παρά να φύγω ανειδοποίητος, έτσι έζησα κατά τρόπο υπέροχο." *

Δεν υπάρχει κανένα συναίσθημα και καμιά κοσμοθεωρία -δικιά μου- που να μην την έχει περιγράψει άψογα ο Λειβαδίτης. πάντα προτιμούσα να καταστραφώ παρά να φύγω ανειδοποίητος. Κι αν με ρωτούσες τι θες; θες να νιώσεις τέλεια και μετά να πληγωθείς τρελά ή θες να 'ναι για λίγο τα πράγματα αδιάφορα κι ανώδυνα; Για τίποτα στον κόσμο δε θα διάλεγα το ανώδυνα.

Αλλά θα μου πεις είμαι μικρή ακόμα. oh well, I can't argue with that, αλλά ούτε και θα πάψω να προσπαθώ να δείχνω ένα μέρος απ'όλο αυτόν τον θησαυρό. Έτσι ώστε, όσο περνάει απ'το χέρι μου, όσοι αγαπώ να ζούνε κατά τρόπο υπέροχο.

*Βιολέτες για μια εποχή

8 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

" Ἂν μοῦ χάριζαν ὅλη τὴν αἰωνιότητα χωρὶς ἐσένα,
θὰ προτιμοῦσα μιὰ μικρὴ στιγμὴ πλάι σου."
Υπάρχει ποιητής που να περιέγραψε με ομορφότερο τρόπο τον έρωτα;

Και το σίγουρο είναι, πως όσοι αγαπάς, θα ζουν με έναν τρόπο υπέροχο!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

όλα τα περιέγραψε με τον ομορφότερο τρόπο,μέχρι και τον θάνατο.

αν ζούσε τώρα θα τον είχα ερωτευτεί,είναι σίγουρο.

:)

casper85 είπε...

Το ανώδυνα δεν είναι ποτέ επιλογή.

Λειβαδίτης, αυτός που λέει όσα νιώθουμε, γιατί εμείς δεν μπορούμε να ταιριάξουμε τόσο όμορφα τις λέξεις...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

λες; γιατί όταν το γραφα είχα τις αμφιβολίες μου, σκεφτόμουν πως όταν μεγαλώσω μάλλον θα θέλω να ναι όλα ανώδυνα, όχι με την έννοια του βαρετού φυσικά, αλλά με την έννοια του ήρεμου και του νηφάλιου. εντάξει,αν είμαι ειλικρινής και τώρα λίγη ηρεμία και λίγη αγκαλιά δε θα με χαλούσε. αλλά μου φαίνεται αδιανόητο.

casper85 είπε...

ξέρεις τι;
Άλλο το να ζητάς και λίγη ηρεμία στη ζωή σου κι άλλο να είσαι ένας άνθρωπος στεγνός, επειδή φοβάται να νιώσει όσα του συμβαίνουν.

Είμαι σίγουρη οτι καταλαβαίνεις την διαφορά ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ε ναι, τώρα έτσι όπως το θέτεις :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

casper, τσίμπα και τραγουδάκι

https://www.youtube.com/watch?v=vt1Pwfnh5pc&feature=youtu.be

αλλά totally worth it, όλα.
in lust we trust, διάβασα κάπου και πολύ μ'άρεσε ;)

casper85 είπε...

Αγαπάμε Cash και αγαπάμε το "in lust we trust"! ;)