Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

κι είχαν γίνει κάτι σκύλοι οι καλύτεροί μου φίλοι

Ένα σκυλί με συνόδευσε από τη λέσχη μέχρι το σπίτι και κάπου στα μέσα της διαδρομής θυμήθηκα μια ανάμνησή σου που μου είχες διηγηθεί. Ήταν χαρούμενη κι αστεία κι έτσι όπως περπατούσα δίπλα στο σκυλί χαμογέλασα με ήχο -δεν ήταν γέλιο δυνατό, αλλά ήταν χαμόγελο με ήχο, ξέρεις; ξέρεις. Χαμογέλασα τόσο ειλικρινά, σα να 'ταν δικιά μου ανάμνηση.

Αλλά δεν ήταν δικιά μου.
Δεν ήμουν εκεί, δεν είχε καμιά σχέση με μένα.
Κι από όλους τους τρόπους με τους οποίους κοροϊδεύω τον εαυτό μου, αυτός είναι ο χαζότερος.
Γιατί σοβαρά τώρα: σε πόσες αναμνήσεις σου νομίζω ότι είμαι;
Δεν είμαι.


Παραδομένος για καιρό
σε κάποιο όνειρο τρελό
κόντευα να ξεχάσω
την ομορφιά που είχα πει
πως δε θα ξέχναγα γιατί
ήτανε η δικιά σου.



3 σχόλια:

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

πρώτη φορά μου κάνουν τόσο επίσημη κριτική :P

ευχαριστώ πάντως.

kiara είπε...

Κατ' αρχάς μπες εδώ...
http://www.madamefigaro.gr/20251/posts/the-editors-blog-%7C-to-gigantio-pragmatak/post.aspx

Κατά δεύτερον...
Πρέπει να είναι πολυ φτωχές οι αναμνήσεις αυτού του τύπου.
;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

το γιγάντιο πραγματάκι τι υπέροχο πραγματάκι :')
εκείνο το σημείο με το δάκρυ ειδικά, αχ αχ, πολύ θέλει ο άνθρωπος;

όσο για τον τύπο,δε φταίει ο τύπος μωρέ, οι συνθήκες φταίνε.

αλλά είσαι πολύ γλυκιά που το είπες αυτό και σ'ευχαριστώ :)