Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

σου γράφω πάλι από ανάγκη..

Ξέρεις, είχες κερδίσει την τυφλή εμπιστοσύνη μου. Δε δίσταζα να σου δέιχνω τι θέλω να και να σου λέω τι σκέφτομαι – πριν να προλάβω να σκεφτώ αν θέλω να το πω. Γιατί είχες φυτέχει μέσα μου την σιγουριά πως εσύ ποτέ δε θα κάνεις κατάχρηση της εμπιστοσύνης που σου έχω. Κι έτσι είχες κερδίσει ολοκληρωτικά τον γυμνό από αμπαλάζ εαυτό μου.

Και τον έχασες.

Σκέψου πόσο πολύ το εννοώ λαμβάνοντας υπόψη πως: δε γράφω σε υπολογιστή με παιχνιδιάρικη και χρωμματιστή γραμματοσειρά και δεν ακούω καμιά λίστα που έχω φτιάξει εγώ. Γράφω σε ένα κομμάτι χαρτί με γραμμές που νιώθω πως δε μου ανήκει με ένα στυλό που δεν έχει υγρή μελάνη( τι απρόσωπο! Δε βρίσκεις?) και ακούω ραδιόφωνο. Και χρησιμοποίησα τον πιο άσχημο γραφικό μου χαρακτήρα.

Τώρα κοίταξα τον ουρανό και μου φάνηκε σαν μια οπάλινη αναποδογυρισμένη θάλασσα. Μα οπάλινη θάλασσα? Η θάλασσα σε μεταφορά με κάτι στερεό? Σκέψου πόσο μου τετραγώνισες τα αισθήματα.

Νομίζω πως είμαι στη μέση μια τεράστιας αυλής σχολείου και κρατάω μια κιμωλιία και γράφω έναν κύκλο. Και μετά κι άλλον κι ύστερα έναν ακόμα. Κι ο τελευταίος έχει ακτίνα ρ=0. Ο κύκλος περιορίζεται στο κέντρο του. Εσύ φταις.

Κι αν μείνει τ’ όνειρο μισό/ κι αν το φιλί χαθεί κι αυτό/ μη σταματάς ποτέ να λες/ πως μ’ αγαπάς χίλιες φορές..

Δε μ’αγαπάς ανόητε. Δε σου καίγεται καρφί. Κι εγώ στέκομαι μόνη μου πάνω απ τον εκφυλισμένο μου κύκλο με την τελειωμένη μου κιμωλία και παρακαλάω να μην ήταν όλοι οι προηγούμενοι κύκλοι απάτη!

Οι ψυχές και οι αγάπες/ σιαμαίες αυταπάτες...

Δεν είμαστε αυτός ο στίχος !! είμαστε το επόμενο ρεφραίν, γι αυτό πες μου σε παρακαλώ :

Αχ μωράκι σαστισμένο

μέσα στο μυαλό σου ξένο

τι να πρωτοτραγουδήσεις

και ποια πόρτα να χτυπήσεις

Τίποτα δε θυμάσαι. Δε θυμάσαι πώς κρατιόμασταν τότε? Δε θυμάσαι που ήμουν αηδιαστικά ευσυγκίνητη και με παίρναν τα ζουμιά στις μπαλάντες? Και έχωνα το μουτράκι μου στην αγκαλιά σου γι α να μη με βλέπεις που κλαίω –λες και θα ταν πρώτη φορά.


Αχ αγάπη μου αγάπη

διαμαντάκι μες στη στάχτη

και νησάκι που χει φάρο
ένα μεθυσμένο γλάρο


Σ’ αυτό το σημείο στηριζόμουν πάνω σου και μόνο, όχι στα δικά μου πόδια. Και με κρατούσες σφιχτά κι όταν τέλειωσε το τραγούδι έκανα στροφή 180 μοιρών για να κρυφτώ και για να σε μυρίζω κιόλας. Και μου κανες πατ πατ στο κεφαλάκι και το επόμενο πεντάλεπτο σου τραγουδούσα «μην καπνίζεις τόσο σ’αγαπώ και να προσέχεις».


Και τώρα κοίτα τι μου κάνεις.

Πώς γίνεται να είσαι τόσο μεγάλο κάθαρμα και να πεθαίνω για την πάρτη σου?

θέλω κι εγώ έναν ανεξάντλητο και παλαβό έρωτα..και τον θέλω μαζί σου.


Θέλω να ρθείς και να μ ανάψεις

Το παραμύθι να μου πεις..

10 σχόλια:

Andria Andria είπε...

Πω πω! Πρέπει να τον αγαπάς πολύ...

Ανώνυμος είπε...

πόσο καιρο δεν τα χα σκεφτει αυτα...μονο στις μελωδιες βουλιαζεις και κρυβεσαι,σαν σε ζεστο,φουσκωτο παπλωμα...κουραγιο αστερακι...
Αρτεμις.

La Dona Catalana είπε...

...εδώ κι αν μου θύμισες μαλβίνα..
κοριτσάκι, ποτέ μη σταματάς να δίνεις τα πολλά που κρύβεις μέσα σου και να εκφράζεσαι ανεξάρτητα από τη συμπεριφορά του άλλου. Ό,τι δίνεις δεν πάει ποτέ χαμένο. Είναι τόσο ρευστές οι καταστάσεις, όλα αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη άλλοτε προς το καλό, άλλοτε προς το καλύτερο και άλλοτε προς το αρνητικό. Μαγκιά μας και χαρά μας να δίνουμε τον αληθινό εαυτό μας. Άκου ένα χαρούμενο τραγουδάκι και βάλε χρώματα στο χαρτί. :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

poison kiss, hmmmm, λες?

άρτεμις, δεν είναι υπέροχη η αίσθηση να βουλιάζεις και να κρύβεσαι κ γενικά να τυλίγεσαι μ ό,τι βρεις μπροστά σου? κ τι ωραία αν βρεις μια αγκαλιά..

μαρθούδι,ξέρεις τι θέλω? να κάνω με κάποιον τον άνεμο κουβάρι =)
τίποτα δε χάθηκε ποτέ από κανέναν
κανείς δεν πέθανε ποτέ, ωραίε μου εαυτέ..

κι αν είναι λόγια δύσκολα είναι τ'αγαπημένα

Lina είπε...

μικρό μου, μην κάνεις το λάθος και δολοφονείς τον έρωτα που ίσως βρίσκεται λίγα μέτρα μακριά σου, επειδή εσύ απλά έχει κολλήσει σε κάποιον πίσω σου.
όλοι εχουμε πει μεγάλες κουβεντες... κι όταν ξυπναμε και βλέπουμε τι χαναμε τόσον καιρό, νιωθουμε πιο ηλίθιοι κι απ τους ηλίθιους.

Ανώνυμος είπε...

:(
mallon prepei na pername k apo ayta.......
krima......

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χμμ μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι Λίνα.. αλλά είναι αυτό που λέει η Φαίη. αλλά όχι ότι πρέπει. νομίζω πως χρειαζόμαστε να τα νιώθουμε κι αυτά. για να διατηρείται η ισορροπία =)

Morpheus είπε...

Δεν ξέρω τι να σου πω. Ίσως δεν πρέπει να σου πω κάτι. Απλά μου άρεσε το ποστ. Με γέμισε σκέψεις. Είναι ο τρόπος που γράφεις... Κάθε φορά με μαγεύει... Ακόμα κι αν περιγράφεις τέτοιες καταστάσεις... Λέω να πάω να πάρω αυτό το βιβλίο που λες... Να βρω λίγο χρόνο... Να με επηρεάσει κι εμένα έτσι...
Φιλιά πολλά !!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ δε θα σε επηρεάσει απλώς, θα σε ξεμυαλίσει! ξανασκέψου το αν γράφεις κανένα διαγώνισμα τώρα κοντά =Ρ

είναι τέλειο βιβλίιιιιιο!

μουτς!

Lina είπε...

δεν σκέφτομαι έτσι.... έζησα έτσι. γι αυτο και στο λεω με σιγουριά.