Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

πες μου τι θα'μαι αλήθεια εγώ χωρίς εσένα..


Δεν ξέρω αν έφταιγα ή όχι αλλά είχα ανάγκη να σου ζητήσω συγγνώμη. Δεν είμαι απ’αυτούς που λένε συχνά συγγνώμη γιατί δεν καταλαβαίνουν την αξία της. Αν το λέω συχνά είναι γιατί το νιώθω συχνά, γιατί είμαι τόσο εγωκεντρική –ή τόσο ανασφαλής- που για όλα εγώ νομίζω πως φταίω.

Τουλάχιστον όσον αφορά εσένα. Είμαι αποφασισμένη να γίνω και να μείνω η Λορίν σου¨ και γαμώτο το κάνω πολύ καλά. Κι εσύ έχεις αναλάβει αυτό τον ρόλο που πεθαίνεις να παίζεις στις ζωές των άλλων. Κι εγώ μόνο σε σένα θα μπορούσα να τον αναθέσω .

Με έκανες εκστατικά ευτυχισμένη όταν μου είπες πόσο λάθος κάνω. Θέλω να μου το θυμίζεις ότι κάνω λάθος όταν σκέφτομαι έτσι πεσιμιστικά και υποτιμάω τον εαυτό μου. Να μου θυμίζεις πως εγώ για σένα δεν είμαι ασήμαντη ούτε συνηθισμένη. Είμαι το κοριτσάκι σου που δε μοιάζει με κανένα άλλο.

Ο μόνος λόγος που θέλω να μου μιλήσεις –κι ας μην έχεις κάτι συγκεκριμένο να μου πεις- είναι γιατί θέλω να σ’ακούσω να με λες κορίτσι σου. Και θέλω να ‘ρθεις γιατί εγώ σιγουριά απόλυτη νιώθω μόνο κοντά σου κι ότι είμαι εσύ το έφτιαξες κι εσύ το χαλάς και το διορθώνεις συνεχώς.

Εξάλλου πες μου:

Τι θα’μαι αλήθεια εγώ χωρίς εσένα?

μικρό κορίτσι με τα βήματα χαμένα..

4 σχόλια:

Raoul Duke είπε...

Theiko.
Grafeis poly omorfa!
Me sygkinhse to keimenaki.

Poso dikio exeis?
Poso..

Bloody Kisses
xXx

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

για μια λέξη μπορείς να αντέξεις το μεγαλύτερο ψέμμα και την σκληρότερη αλήθεια... για μία μόνο λέξη...

καλημέρες!

Morpheus είπε...

"Και σε ποια κόλαση θα ξοδευτώ ξανά..."

Αυτό το "Κορίτσι μου"... Όμορφο ε ?
Αρκεί να είναι αληθινό...
Από το άπειρο εκεί που αγαπάς...

La Dona Catalana είπε...

είναι αυτό(ς) που κατάλαβα?
αχ, μικρο μου, εύχομαι όσο αντέχεις και θέλεις και μπορείς να αγαπάς με τον τρόπο που αγαπά κανείς στα 18 του (άντε, 17, κλάιν!)
αγαπάμε, Στ!