Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

in the mood for love

Είναι αυτό που όταν κοιτάς έξω νομίζεις πως σου ανήκει όλος ο κόσμος. Και τα δέντρα απέναντι, και η ανοιχτωσιά, και τα πεζοδρόμια μέχρι κι η θάλασσα κι ο ουρανός. Αλλά δε θέλεις να τα έχεις, θες κάπου να τα χαρίσεις.

Είναι να ακούς συνεχώς τραγούδια αγάπης και απόλυτης αφωσίωσης, να έχεις καψουρευτική διάθεση του στυλ love is in the air και να μην έχεις κανέναν στο μυαλό σου. Να είσαι ερωτευμένος με την εικόνα του εαυτού σου όταν είναι ερωτευμένος.

Να θέλεις κάποιον να κρατάς απ’ το χέρι, να σε σηκώνει ψηλάαααα και να σε κάνει σβούρες, να σε παίρνει αγκαλιά και να αποκοιμιέσαι όταν σου χαιδεύει τα μαλλιά. Αλλά να μη σε πειράζει που όλο αυτά δεν τα έχεις, φτάνει που είσαι in the mood for love.

Και είναι υπέροχο να ακούς «θέλω τη μέρα που θα φύγεις απ’ το πρωί να μου γελάς κι όταν την πόρτα θα ανοίγεις να είναι σαν να μ ‘ αγαπάς» γιατί δεν υπάρχει κανείς για να φύγει! Ακόμα και το «ψυχή βαθειά» είναι ωραίο να ακούς γιατί ο άλλος τα ‘χει πάρει και ξεσπάει και στο ρεφραίν λέει ότι, κλάιν δεν πειράζει, αυτός την αγαπάει. Αλλά εσύ δεν έχεις κανέναν να του θυμώσεις και να γκρινιάζεις και να νιώθεις αδικημένος. Αλλά σκέφτεσαι πως και να είχες πάλι «δε θες αλλού να πας, εσύ όταν αγαπάς είσαι ψυχή βαθειά»!

..πού να’σαι τώρα που γυρνάς, ποιο κύμα σε παίρνει, ποιο όνειρο τσαλαπατάς και ποιος σ’ ανασταίνει..

Και το μαγικό είναι πως παρόλο που δε ζεις τίποτα από όλα αυτά κι όμως νιώθεις νοσταλγία με τους στίχους κι η φωνή του θηβαίου σε πεθαίνει έτσι όπως φωνάζει σιγανά και ξαφνικά θες να ερωτευτείς με όλο το είναι σου και να μαλώσεις, να χωρίσεις και να μετανιώσεις μόνο για να μπορείς να φωνάζεις κι εσύ χωρίς ένταση και να γκρινιάζεις με γλυκό τρόπο και να φας τα μούτρα σου αλλά να το ‘χεις διαλέξει εσύ..

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα μικρό μου :)

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

την ώρα που έγραφες το εν λόγω κείμενο πρέπει να περιφερόμουν στο μαυλό σου και να έδινα σήμα στους νευροδιαβιβαστές σου για να κινηθούν τα δάχτυλα στις γραμμές των φωνηέντων που κοσμούν την ανάρτηση!!

πολύ όμορφη... πολύ "δική" μου!

σε χαιρετω εγκαρδια

kiara είπε...

Είναι ωραίο να τα αισθάνεσαι όλα δικά σου...

Lina είπε...

=)

σε καταλαβαινω απόλυτα και συμφωνώ

Eλενα είπε...

ααχχχχχχχχ χαρούμενιαρικο παιδί ,θες ξύλο :P
πολύ έξω κοιτάς εσύ(με αυστηρό και καλά ύφος)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

καλημέρα γλυκούδι μου!!

ανύποπτη, γι αυτό είχα πονοκέφαλο?? δεν ντρέπεσαι λίγο??=Ρ

κιάρα, ναιιιι και φουλ εγωιστικό!

Λίνα, φιλιάαα!

Έλενα, μη με δείρεις ρε, τι έκανα πάλι ?? =( =( αααααα, είδα το χαμένοι στη μετάφραση τις προάλλες και σε θυμήθηκα!--άσχετο--

marionettie είπε...

Πολύ μ' άρεσε η πρώτη παράγραφος!
Εγώ πάντως νιώθω πραγματικά καλά όταν έχω να δώσω σε κάποιον αυτή την αγάπη και να πάρω επίσης. Αλλιώς δε λειτουργεί με εμένα το πράγμα : )
Φιλάκια! 17 ολόκληρα ;)

T.S. Paradise είπε...

δεν είχα καταφέρει να βρώ τον κατάλληλο συνδιασμό λέξεων για αυτή τη φάση...
και δεν ήμουν σίγουρη αν τη νιώθουν κι άλλοι, ή ειμαι μόνο εγώ....
τελικά!!!
τις καλημέρες μου...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χρύσα, εμένα πάλι μ'άρεσε η τελευταία =Ρ
χρόνια πολλά και πάλι!!!

χίπισσα, ωραία φάση αυτή,ε?

καλό απόγευμα!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

stefi , κορίτσι που θες πολλά και τα δίνεις όλα να είσαι καλά.
Καλό σ/κο

Jason είπε...

Ουφ...
Μου έχουν λείψει τα χρόνια που οι Σεπτέμβρηδες ήταν αλλιώς...

Ζήσ' τους τώρα, πριν να μεγαλώσεις.

Morpheus είπε...

Τώρα τι να σου πω... Ωραία φάση... Φάση... Αχ ρε... Ψυχή βαθειά...
"Δεν θέλω αλλού να πάω,
εγώ όταν αγαπάω είμαι ψυχή βαθιά..
Αυτό που με σταυρώνει στ' αλήθεια με λυτρώνει
και η μόνη σίγουρη στεριά είναι η καρδιά."
Τώρα αυτό θα τραγουδάω...
:)
Χαμόγελα και φιλιά !

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

επίκουρε, μόνο τα σκ έμειναν ωραία πιαααα σνιφ.. αυτή τη βδομάδα βγήκα μόνο παρασκευή και σήμερα! η δευτέρα που πήγα στο σπίτι μιας φίλης που γιόρταζε δε μετράει, γιατί γιόρταζε!

τζέισον, για σας είναι η ζωήηηηηηη, ντοντ μέικ μι μαντ! εγώ δεν μπορώ να πάω διακοπές το σεπτέμβρη, εσύ μπορείς!!

μορφίτσα μου, άσε μου κόλλησε κι εμένα αυτό το τραγούδι τώρα.. αν βρω βίντεο λέω να το ανεβάσω!!

φιλάκιααα!

andreas athanasopoulos είπε...

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΕΛΑ!!!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

κάπως απαισιόδοξο μου κάνει το σχόλιό σου αντάρτη. στην τελική τι μας νοιάζει αν γελάει ο θάνατος? όταν έρθει η ώρα να μας πάρει δε θα τον βλέπουμε ;-)