Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

να κερδίζω δευτερόλεπτα κοντά σου

δεν ξέρω γιατί...αλλά αυτό:

Ανοίγει διάπλατα η πόρτα μου όταν έρχεσαι
Και πλημμυρίζει μουσικές η κάμαρά μου
Τρέχουνε πίσω σου οι καρέκλες να μην στέκεσαι
Κι απ' το παράθυρο το σκάει η ερημιά μου

Τρελό κοκτέιλ σου σερβίρει το ποτήρι μου
Τα κρύα χείλη του γυρεύουν τα δικά σου
Τσιγάρο σκέτο σου προσφέρει το πακέτο μου
Κι όλα τα σπίρτα μου ανάβουν στο άγγιγμά σου

Να γράφεις να τηλεφωνείς και ας μη μένει εδώ κανείς
Αφού το ξέρω θα χαθείς τόση αγάπη δεν μπορείς
Να γράφεις να τηλεφωνείς και ας μη μένει εδώ κανείς

Κλείνουν αθόρυβα οι κουρτίνες όταν γδύνεσαι
και η κρεμάστρα μου τα ρούχα σου μαζεύει
Τα Φώτα παίζουνε την ώρα που μου δίνεσαι
Και το κρεβάτι μου άγριο χορό χορεύει

Μαντήλι κόκκινο σκουπίζει τον ιδρώτα σου
Και η μαύρη χτένα μου χαϊδεύει τα μαλλιά σου
Κρύβεται μες στο κομοδίνο το ρολόι μου
Για να κερδίζω δευτερόλεπτα κοντά σου

Μια πάχνη πέφτει στον καθρέπτη μου όταν ντύνεσαι
Και μία πίκρα το δωμάτιο πλημμυρίζει
Εγώ κοιμάμαι να μη δω που απομακρύνεσαι
Και η ερημιά μου απ' το παράθυρο γυρίζει

Β.Παπακωνσταντίνου- Να γράφεις να τηλεφωνείς

6 σχόλια:

Ευγενία είπε...

Είσαι όπως θα ήθελα να είμαι εγώ στα 17 μου...
Ευχαριστω πολυ.. :)

Δημήτρης είπε...

Αν είναι δικό σου που σίγουρα είναι είναι εκπληκτικό!!!!!!
Συνέχισε να γράφεις...
Τι κάνει ο έρωτας!!!
Μόνο αυτός μπορεί και τπτ άλλο

ΖΩΗ!!!

Μπράβο!!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ευγενία, γιατί καλέ πώς ήθελες να σαι?καψουρεμένο?? =))

τζίμαν, δεν ε΄ναι δικό μου βρε του παπακωνσταντίνου είναι, απλώς δεν περίμενα να μπερδευτεί κανείς γι αυτό δνε το γραψα..έχει κ ετικέτα τραγουδάκι..τώρα το διόρθωσα =) θενξ πάντως που νόμιζες πως το γραψα εγώ!

Δημήτρης είπε...

Να δείς κάτι μου θύμιζε, Παπακωνσταντίνου ακούωα ρκετά αλλά το συγκεκριμένο τώρα μου ήρθε συγκρατώ κυρίως τη μουσική ειδικά με τη μουσική που συνήθως συνοδεύει ότι κάνω αλλά απλά συνοδεύει... Έχω καιρό να καθήσω να ανοίξω τον ενισχυτή μου και να ακούσω από τα ηχεία μόνο και μόνο για να ακούσω μουσική, τέσπα...
Γιατί να μη το χες γράψει εσύ??
Έχεις περισσό ταλέντο στο λόγο, έχεις κάτι απόλυτα δικό σου και αυτό δεν είανι εύκολο...
Συνέχισε να γράφεις πάντως όπως και να χει... εγώ τις 2 τελευταίες βδομάδες δεν έχω έμπνευση... που θα πάει θα μου ρθεί...

(κατά κόσμο Δημήτρης)

Ευγενία είπε...

Καψουρεμενο οπως θυμαμαι (γιατι ειμαι και μιας ηλικιας!) ημουν!
Εννοω ομως ετσι οπως σκεφτεσαι και γραφεις :)

Δημήτρης είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=clJb4zx0o1o&feature=related