Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

i take a deep breath and i get real high


Αντικατέστησα τον γαλλικό με φραπέ για να πειστώ πως έχει καλό καιρό. Ή επειδή έχω πειστεί. Του ριξα μέσα και 2 παγάκια σε σχήμα καρδιάς και έμπηξα φούξια καλαμάκι στον αφρό του.

Μετά έβαλα φσίτ στη μύτη μου –είναι βουλωμένη- και θυμήθηκα τον ωριλά.

«θα σου αλλάξω αποσυμφορητικό, αυτό εδώ προκαλεί εθισμό»

Γέλασα* σκέφτηκα πως ο γιατρός δεν ξέρει σε τι είναι πραγματικά εθισμένη η μύτη μου: στη μυρωδιά σου.

Κατάλαβε πως το θέμα με τον εθισμό ακούστηκε πολύ σοβαρό και διόρθωσε βιαστικά:

«εννοώ πως μετά από πολλές χρήσεις η μύτη το συνηθίζει και δεν ανακουφίζει τα συμπώματα».

Α τότε γράψε λάθος. Εσένα η μύτη μου δε σε συνηθίζει* είναι αυτό που λέμε κάθε φορά πρώτη φορά κι είναι όλα καινούρια και πρωτότυπα και βρεφικά εύθραυστα**

Δηλαδή δεν είναι εθισμός.

Λατρεία είσαι.

Μετά μάζεψα τα μαλλιά μου με κοκαλάκι και θυμήθηκα καλοκαίρι. Και σκεφτηκα πως αυτό είναι το καλοκαίρι: η εποχή που μαζεύω τα μαλλιά μου.


** μαλβίνα, το χω ξαναπει και θα το λέω συνέχεια =)

8 σχόλια:

kiara είπε...

Πολύ όμορφο.
:)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μου λειψες!

Lorel είπε...

xixi!κι εγώ για τον ίδιο ακριβώς λόγο ήπια φραπέ σήμερα!
και... =))))

Ευγενία είπε...

Σαν να βλεπω αυτα που θα ηθελα να γραψω :)
Με μαθαινω καλυτερα ετσι :)

Ανώνυμος είπε...

να το λες,να το λες ξανα και ξανα
γιατι ακουγεται ακομα πο ομορφο οταν τον νιωθεις
να το λες-λατρεια(l)
το φεγγαρι σημερα ηταν θολο κι ανυπερασπιστο,δεν ξερω γιατι το λεω,ετσι απλως το σκεφτηκα,κι υστερα σκεφτηκα πως η εποχη ειναι αυτο που την κανουμε εμεις να ειναι-ειμαι ευτυχισμενη

*να σου πω ενα μυστικο;,εγω το καλοκαιρι το φοβαμαι,το φοβαμαι πολυ γιατι τα πιο ομορφα πραγματα στην ζωη μου,αυτα που νομιζω πως θα κρατησουν για παντα,τελειωναν καπου στη μεση του καλοκαιριου.Παντα.

-καθε φορα χαμογελαω αναμεσα στις λεξεις σου-

La Dona Catalana είπε...

αχ αντεεε ρε!! σημερα σε σκεφτομουν ημουν στο γνωστο μαγαζακι και ελεγαααα αντε τι ωραια θα καλοκαιριασει και θα ρχομαστε! με σαγιοναρες κ μεγαλες τσαντες με πολλα χρωματα και κυριως μωβ, θα ξανακανω την τρυπα κ συ βαφη, θα πινουμε φραπεδακι γιατι οπως με εκραξε η ευγενικοτατη μανδαμ στο κυλικειο ο φρεντο καπουτσινο ειναι για φινετσατες γκομενες κ με κομπλαρε και γενικα να περασεις υπερτελεια στη ρωμη και μην ξεχασεις για τις ευχες..σμουατς μικρο μου!! μη σταματησεις ουτε στιγμη να αγαπας με επιμονη παιδιου και να δημιουργεις με μαεστρια καριεριστα. το καταλανακι πηγε σε ολα του τα μαθηματα σημερα, αμε! τριτρι

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

lorel, είμαστε ψυχάκηδες ρε :Ρ άκου να πίνουμε φραπέ για να χει ζέστη =)

ευγενία, άντε ρε τι καλά που τα λες =)

in the sky, κι εγώ είμαι ευτυχισμένη ρε συ..είναι άνοιξη κι είναι ωραία, δεν έχει κρύο, πάω ταξιδάκι κι αγαπάω τις φίλες μου κι είμαι ερωτευμένη και δεν ξέρω.εκστατικά*

χμμμ νομίζω ππως αυτό είναι λόγος να αγαπάς το καλοκαίρι: σε νοιάζεται και να κάνει όλα να συμβαίνουν εκείνη την εποχή,την ίδια εποχή, για να μη σε βρίσκει απροετοίμαστη =))


καταλανάκι μου υπέροχο!!σε 4 ώρες φεύγω!με το πού θα φτάσω στη φοντάνα θα ρίξω τα λεφτά μου στις ευχές μας =)) και σήμερα πήγα κομμωτήριο κι είμαι πιο κοκκινομάλλα από πριν, τώρα είμαστε 2 οι κοκκινομάλλες που σε περιτρυγιρίζουν :Ρ θα πηγαίνουμε ρε ναι, και τι φρέντο και δηθενιές- κι εγώ φρέντο έπινα πέρυσο- το φραπεδάκι μας και πεδιλάκια και βαμμένα νύχια και "όταν ήμουνα μικρός μες στα κύματα δε μ ένοιαζε αν ο κόσμος είν απλός ή αν έτσι απλός εμένα μου έμοιαζε" σε λατρεύω ρεεεεεεε :*******

konstantinos είπε...

Αυτό με το φραπέ σηματοδοτεί και για μένα την έλευση πιο ζεστών ημερών! Μέχρι που θα έρθουν κι εκείνες οι μέρες στις οποίες τα παγάκια λιώνουν πριν καν πέσουν στο ποτήρι και θα νοσταλγώ τους καυτούς espresso...

"Βρεφικά εύθραυστα"...! Πολύ όμορφο!