Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

this one goes up to the one I love


Ξέρεις τι έχω ανάγκη? Έχω ανάγκη κάποιον να με συνεφέρνει όταν μου περνάει απ το μυαλό πως μπορεί και να έχω ξεχάσει εσένα.

Αφού δε γίνεται. Και στο λέω με μαθηματική ακρίβεια. Είναι άτοπο, πώς το λένε? Κι ο μόνος λόγος που καμιά φορά αραιώνει η επικοινωνία μας είναι γιατί δεν αντέχουμε να θέλουμε κάποιον τόσο πολύ ή να μας θέλει κάποιος τόσο πολύ. Τόσο πολύ. Κι αυτό που σου είπα είναι αλήθεια. Είναι αλήθεια πως μόνο σ εσένα μπορώ να πω ό,τι μου κατάβει στο κεφάλι κι όσο κακό ή άδικο και να ‘ναι να κάτσεις να το συζητήσουμε πολιτισμένα. Χωρίς φωνές. Ή με φωνές. Με τις καλύτερες φωνές που άκουσε ποτέ αυτός ο κόσμος.

Γιατί εγώ εκείνον τον καβγά δεν τον ξεχνάω. Είναι η πιο αγαπημένη μου απ τις συζητήσεις που έκανα ποτέ με άνθρωπο. Την αγαπάω αυτή τη συζήτηση. Και σήμερα διάβαζα Σώτη στο κρεβάτι, τα κινέζικα κουτιά, κι εσύ μου στειλες μήνυμα και το μήνυμα έλεγε μόνο «τι θα κάνουμε ρε?». Και δεν ξέρω αν είναι επειδή όλα φαίνονται ομορφότερα όταν διαβάζεις Σώτη αλλά είπες ακριβώς αυτό που ήθελα να ακούσω εκείνη την ώρα. Τι θα κάνουμε ρε.

Δεν ξέρεις. Κι εγώ δεν ξέρω. Κι αφού δεν ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε ας σκεφτούμε τουλάχιστον τι δε θέλουμε να χάσουμε. Ναι, αυτό είναι πιο απλό. Θέλουμε να μιλάμε. Δεν μπορούμε να μη μιλάμε. Και θέλω να βλεπόμαστε. Θέλεις να βλεπόμαστε. Κι όταν βλεπόμαστε γάμησέ τα.

Αλλά έτσι είναι. Έτσι ήταν πάντα. Τίποτα συγκεκριμένο, τίποτα που να χει όνομα. Μόνο εμείς. Εγώ κι εσύ. Όχι σε συγκεκριμένο μέρος. Όχι με συγκεκριμένα λόγια. Χωρίς λόγια. Γιατί εμείς μπορούμε. Γιατί εμείς μόνο έτσι μπορούμε. Γιατί είμαστε εμείς. Γιατί έτσι ρε γαμώτο.

Γι αυτό:

Εσύ με ξέρεις πιο πολύ, απ' όλους στη ζωή μου
τα μαγικά ταξίδια μου, τα έκανες κι εσύ
Όταν η νύχτα μ' έστελνε, στα στέκια της ερήμου
για σένα ήταν πάντα απλό, να ψάξεις να με βρεις
Σου λέω με ξέρεις πιο πολύ, απ' όλους στη ζωή μου
για σένα είναι πάντα απλό, να ψάξεις να με βρεις.

Κι απόψε, μες την έρημη την πόλη, που με βρήκες πάλι,
πάρε με κοντά σου

Κρύψε με μες το παλτό σου, κάνε με κορμί δικό σου
ως την άκρη του μυαλού σου, ως την άκρη του ουρανού σου
Τύλιξέ με στο κασκόλ σου, σαν παιδί σαν άγγελό σου
να χαθώ στη μυρωδιά σου, να χωρέσω στ' όνομά σου

Η πόλη παίζει τη σκληρή, στα ενήλικα παιδιά της
κι αν λείπει το άλλο σου μισό, μισός μένεις κι εσύ
μα όταν μαζί σου περπατώ, στα έρημα στενά της
στο πέλαγος της μοναξιάς μου, γίνεσαι νησί
Η πόλη παίζει τη σκληρή, στα ενήλικα παιδιά της
κι αν λείπει το άλλο σου μισό, μισός μένεις κι εσύ.

20 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

:) ξερεις εσυ..ιδιο μυαλο..

και μου αρεσε πολυ πολυ αυτη σου η σκεψη "Κι αφού δεν ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε ας σκεφτούμε τουλάχιστον τι δε θέλουμε να χάσουμε". σωστά. μαθαίνω από σενα, μικρό μου.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

=) ίδιο μυαλό καλό μου..

ξέρεις άργησα κι εγώ να το καταλάβω αλλά τελικά that's the spirit! αν δεν ξέρουμε τι να κάνουμε ή αν έχουμε κάτι να κερδίσουμε τουλάχιστον ας προστατεύσουμε αυτά που έχουμε και ξέρουμε πως τα θέλουμε :*** να μου προσέχεις, ναι?

dancing gal είπε...

Ουφ, να 'το! Αυτό προσπαθούσα να σου εξηγήσω προχθές και δε μπορούσα. Αυτό και το άλλο, το "Τίποτα συγκεκριμένο, τίποτα που να χει όνομα. Μόνο εμείς. Εγώ κι εσύ. Όχι σε συγκεκριμένο μέρος. Όχι με συγκεκριμένα λόγια. Χωρίς λόγια."

Είναι πολύ αστείο να βλέπω τα σύμπαντά μας να μπλέκονται έτσι. Και ξέρεις και κάτι άλλο? Μπορεί να στεναχωρέθηκα που είχες τρομάξει, αλλά μετά σκέφτηκα ότι τελικά δεν τρομάζω μόνο εγώ και χαμογέλασα...

Καλό υπόλοιπο σουκού κοριτσάκι!!
:))) :***

Lorel είπε...

μέσα στο μυαλό μου είσαι σήμερα...μέσα όμως...τόσο που με κάλυψες πλήρως.
οι άνθρωποι λέει είναι άγγελοι μισοί.και όταν αγκαλιάζονται μόνο,μπορούν να πετάξουν.
να γελάς. :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

dancing gal, ρε είναι πραγματι πολύ αστείο! αν και αυτός δεν είναι αυτός με τα κομφετί..είναι η παροιμία ο νέος είναι ωραίος ο παλιός είναι αλλιώς =Ρ αλλά να ο παλιός είναι αλλιώς..και σκεφτόμουν το "σ έχω βρει και σε χάνω σταθερή μου αξία" και δε θέλω ρε, όχι. δε θα χάσω τίποτα =))

λορελ =)) αχ πολύ χαίρομαι που σε καλυψα, σημαίνει ότι είσαι ερωτευμένο ε? να γελάς κι εσύ!

Lorel είπε...

ναι...κάργα...και,ο παλι΄΄ος είναι αλλιώς... ;Ρ
καληνύχτα :D

Ανώνυμος είπε...

χωρις λογια-εκει που δεν χρειαζεται να πεις τιποτα γιατι ο αλλος τα χει καταλαβει ολα.
εκει που δεν υπαρχει συγκεκριμενο μερος,δεν εχει συγκεκριμενο ονομα:υπαρχετε,κι ειναι ωραιο που υπαρχετε ετσι.
εκει ειναι.
Μαγεια.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

λορελ, γι αυτό είναι η άνοιξη ρε συ, λαβ ιζ ιν δι αίρ!

in the sky, είναι ωραίο μόνο να υπάρχεις με κάποιον ώρες ώρες..η μαγεία που λέγαμε μια φορά σ ένα ποστ σου..η μαγεία δε χάνεται*μεταφέρεται, σαν την ενέργεια =)

Ανώνυμος είπε...

οχι δεν χανεται-δεν γινεται να χαθει,και ποσο σε νιωθω ετσι που γραφεις:)

μεταφερεται ε?

μου φταξες τη μερα:)

T.S. Paradise είπε...

εσύ και αυτός...
αυτός και συ...

ζευγάρι που θα πρέπε να γραφτεί στην ιστορία...

χιχι...

έτσι είναι αυτά....

και το καλύτερο-και χειρότερο την ίδια στιγμή-
είναι ότι δεν ξέρεις τι θα γίνει την επόμενη στιγμή μαζι του...
μπορεί τα πάντα...μπορεί και τίποτα...

καλημέρα

gomena tu xuzuri είπε...

tpt den einai periergo se afton ton kosmo. borei to pepromeno mas na einai me anthropous pou mas kanoun na pistevoume oti den einai sostoi gia emas. alla stin pragmatikotita xoris aftous na min boroume na yparksoume. k opos eida k se mia tainia xthes "to fysiologiko einai to einai to afysiko"

strange attractor είπε...

Αρκεί να ξέρεις τι θες μη χάσεις..κι όλα γίνονται πιο ξεκάθαρα!

efoudi είπε...

το πιο όμορφο post που μιλάει κατευθείαν στην ψυχή μου..και ταυτίζεται οπωςδήποτε.και η εικόνα.είναι η τελευταία ταινία που είδα και κερδισε δύο φυλαγμένα δάκρυα.
κι εγώ δεν ξέρω τι να κάνω ρε συ,με αυτό που με τρώει..αλλα έτσι είναι.όπως ήταν πάντα.

σε ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

βρε κοπελλιά...βρε κοπελλιά μου όμορφη...ουράνιο τόξο των blogs...τι ερωτας τρελός είναι αυτός!!!!! να τον ζήσεις καρδούλα μου μέχρι το μεδούλι, που λένε!!!
Εγώ πάντως σου στέλνω μνμ για τα συχαρήκια που σε επέλεξε η Λουκία...για την ταινία!!
Και μένα αλλά το σκέφτομαι ακόμα...

Morpheus είπε...

(morphινα η παλιά και η καινούργια :)
τώρα το είδα... Υπάρχει ακόμα η χώρα μου ρε, δεν την άφησα :Ρ )

Αχ κορίτσι μου...
Αυτό το μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε...

Lina είπε...

=) αχ ωραια τα λες μικράκι!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

in the sky, πολύ χαίρομαι που σου φτιαξα τη μέρα =)) σίγουρα μεταφέρεται ρε συ *

χίπισσα, αυτό ακριβώς. δεν έχεις ιδέα τι θα γίνει την επόμενη στιγμή..τέλειο.

γκόμενα του χουζούρη, το σκεφτόμουν αυτές τις μέρες. ότι δεν ταιριάζουμε, ότι δεν έχουμε καμία σχέση..και είναι φορές που σκέφτομαι πως δεν έχουμε τι να πούμε..κι άλλες που μπορώ να του πω ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι.τελευταία συμβαίνει το 2ο =)

strange attractor, ναι ξεκαθαρίζουν όλα.αλλά μήπως κι αυτά που θέλουμε είναι στατικά?αλλάζουν κι αυτά κ θα αλλάξουν πάλι όλα, αλλά ποιος νοιάζεται.το τώρα έχει σημασία..

εφούδιιι, αχ αυτή η ταινία τι μας έχει κάνει! αυτή η ταινία, το σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης και ο άνεμος κουβάρι..αυτά μας έκαψαν!!΄

τζενάουα, τρελός και παλαβός!ευχαριστώ πολύ , κοκκινίζω :$$$ συγχαρητήρια και σε σένα! ρε πού το ξέρετε όλοι όμως?εγώ τελευταία το μαθα, τι γίνεται?? :Ρ

ε δεν είπα ότι την άφησα ρε μορφίνα μου, αλλά η νέα είναι ωραία η παλιά είναι αλλιώς(πφφφ χάθηκε η ομοιοκαταληξια). τώρα θυμήθηκα πάλι εκείνο: όπως μαλώνουνε ο σκύλος με τη γάτα έτσι κι εμείς μαζί δεν κάνουμε χωρίο!

Λίνα μουυυυ, χιχι πολύ μ αρέσει που τα βλέπεις έτσι κι εσύ.Ερωτευεμένοοο =)) είναι άνοιξη ρε, λαβ ιζ ιν δι αιρ!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ που την αγαπάω και που είμαστε χώρια; Θέλαμε ηρεμία βλέπεις... 5 μήνες πάνε τώρα... Μια λέξη, μια κουβέντα που να πάρει! Ένα "θέλω να σε δώ"! Γιατί έτσι; Είναι 4.30 το πρωι... Καλημέρα "Κορίτσι που ήθελες πολλά"!:)

oneiroparmenh είπε...

"Κι αφού δεν ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε ας σκεφτούμε τουλάχιστον τι δε θέλουμε να χάσουμε"

Μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι..Η αλήθεια είναι ότι αυτο που διάβασα με βάζει σε σκέψεις, γιατί δυστυχώς έχουμε την τάση γενικα να σκεφτόμαστε περισσότερο τι θέλουμε παρά τι χάνουμε,κι όταν το χάνουμε να μετανιώνουμε πικρά...Και δεν με εξαιρώ από αυτο...

Καλησπέρα...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ παιδια συγγνώμη που άργησα τόοοσο να απαντήσω στα σχόλιά σας αλλά γίνεται ένας χαμός στο κεφάλι μου!

αρκούδε,μην κοιτάς που τα βλέπω όλα έτσι ρόδινα, ούτε εμείς είμαστε μαζί..αισιοδοξία μωρέ κι όλα καλά θα πάνε!!

ονειροπαρμένη, έχεις δίκιο όλοι σκεφτόμαστε ανάποδα τελικά!βέβαια μπορεί να είναι και οπισθοδρομικό να κρατάς αυτά που σε ενδιαφέρουν και να μη διεκδικείς τίποτα άλλο..αλλά όταν δεν έχει την επιλογή να διεκδικήσεις νομίζω ε΄ναι ό,τι καλύτερο!!

καλώς ήρθατε!