Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

μικρές νοθείες


-->
Είναι παράξενο να χεις ακόμα αυτή τη φωτογραφία. Είναι παράξενο γιατί τότε πήγαινα τρίτη γυμνασίου, μου χωρούσε ακόμα εκείνο το μικροσκοπικό τζην, άκουγα HIM, έβαφα τα νύχια μου μαύρα, φορούσα πέντε δαχτυλίδια –τρία στο δεξί και δύο στο αριστερό. Είχαμε πάει με το σχολείο στη Γαλλία και κάποιος μ έβγαλε φωτογραφία όταν με πήρε ο ύπνος στο πούλμαν –κάπου ανάμεσα στη Νορμανδία και το Παρίσι.


Είναι παράξενο γιατί τώρα ούτε ΗΙΜ ακούω ούτε τα νύχια μου βάφω μαύρα. Τα βάφω σκούρο φουξ ή κόκκινα. Τις προάλλες δοκίμασα το τζην και μου χωρούσε. Μου είπες «βάλε κανα δυο κιλά» κι εγώ έχασα τρία. Αλλά έχεις ακόμα τη φωτογραφία. Θυμάμαι όταν ήρθε σπίτι μου εκείνος ο φίλος σου και είδε τη φωτογραφια κολλημένη στη βιβλιοθήκη και μου είπε «α αυτή την έχει κι ο ~ στο κινητό του και χαίρεται» =)
Ήθελα να γράψω πολλά. Αλλά δεν μου ρχεται τίποτα άλλο εκτός από..ξέρεις.
Είναι που ονειρεύεται πως φεύγει για ταξίδια
πως μπαίνει μέσα σε παλιές φωτογραφίες
ξέρει αν μπορούσε θα κανε μία απ'τα ίδια
αλλά τι νόημα έχει το όνειρο χωρίς μικρές νοθείες


7 σχόλια:

JD είπε...

Καμια φορά κάποιοι άνθρωποι ξέρουν πιο πολλά απο εμάς και καταλαβαίνουν πόσο πολύτιμο είναι κάτι τόσο απλό!

Δημήτρης είπε...

"Τέλος εδώ σταμάτησε της πνοής η ροή
μέχρι εδώ ήταν από εδώ και πέρα μόνο οι φωτογραφίες που μένουν εκεί
εκεί για πάντα να θυμίζουν τις στιγμές που δεν θα ξαναζήσω
μια ανάγκη να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω."
ΔηΜηΤρΗς

Christina Amana είπε...

Το τραγούδι απλά μαγικό...
Τα φιλιά μου =D

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

jd, αυτά τα πολύ απλά έχουν τόοοοσο μεγάλη αξία =))

δημήτρη, αυτό το κουμπάκι το backspace αν υπήρχε στις ζωές μας...μπα, θα τα έκανε όλα πολύ ευκολα =)

αμάνα, ναι είναι υπέροχο τραγούδι..
φιλιά κ από μένα =))

Ανώνυμος είπε...

ειναι οι λεπτομερειες-αυτες που δεν ξερεις αν ειναι οι σωστες λεπτομερειες,δεν ξερεις αν ειναι απο αυτην την ιστορια η απο καποια αλλη-αρκει που τις θυμασαι

αρκει που τις βρισκεις αναμεσα σε δυο στιχους.και υπαρχει καποιος που..ξερει.

Lorel είπε...

χμ...πολύ Παπακωσταντίνου τελευταία...
όλα εντάξει εκεί;
τα φιλιά μου! :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

in the sky, κάποιες φορές είμαι εντελώς σίγουρη πως είναι οι λάθος λεπτομέρειες =)

λορέλ, όλα εντάξει εδώ! εκεί? φιλάκιαα!