Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself


Θέλω να μου πάρεις λουλούδια. Χωρίς να το ζητήσω. Ξέρεις, μου έχουν πάρει δύο φορές λουλούδια αλλά να, δεν ήταν τα λουλούδια που ήθελα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα κόκκινα ή τα άσπρα τριαντάφυλλα. Πραγματικά απολύτως κανένα. Ήταν η κίνηση. Ήταν που τα πήραν επιτηδευμένα, ήξεραν πως ήθελα. Θα με κέρδιζαν, νόμιζαν.

Εσύ δεν είσαι σαν κι αυτούς. Απολύτως καθόλου. Εσύ το ξέρω πως αν ποτέ μου έπαιρνες λουλούδια θα ήταν ξέροντας πως μ έχεις κερδίσει. Θα ήταν επειδή τα είδες και με θυμήθηκες. Κι είναι το μόνο είδος δώρου που αγαπώ. Το δώρο χωρίς λόγο. Το δώρο που κάνεις επειδή το βλέπεις και λες «θεέ μου πόσο μου τη θυμίζει. Πρέπει να το μάθει πως το βλέπω και τη σκέφτομαι».

Μη διανοηθείς ποτέ να με φωνάξεις «Κλαρίσα». Δεν είμαι εγώ για βιβλίο της Βιρτζίνια Γουλφ, το ξέρεις δα αυτό. Αυτό το ξέρεις καλά. Μπορείς να με φωνάζεις Μπίμπι. Έτσι μπορείς. Μπορείς να λες πως είμαι το κορίτσι που γύρισε χαράματα απ τη συναυλία και είπε στη συγκάτοικο «τον θέλω τόσο πολύ που θα πεθάνω».

Αλλά όχι. Εγώ τόσο πολύ που θα ζήσω. Να ξερες μόνο πόσο καλό μου κάνεις. Να ξερες πως το μόνο που με κρατάει ξύπνια για διάβασμα μετά τις 2 το βράδυ είναι η σκέψη πως είσαι κι εσύ ξύπνιος και διαβάζεις.

Είναι Πέμπτη σήμερα.

Θα τα πούμε το βράδυ –αργά – στο λιμάνι. Θα δω αν φοβάσαι να περπατήσεις δίπλα στη θάλασσα. Ξέρεις κι έτσι τους μετράω τους ανθρώπους. Αν φοβούνται τη θάλασσα. Είμαι σίγουρη πως εσύ δε φοβάσαι. Πως ακόμα κι αν φοβάσαι δε θα μ αφήσεις να το καταλάβω. Αυτό είσαι. Είσαι κάποιος για να νιώθω σιγουριά. Που ακόμα κι όταν δεν θα ξέρω τι κάνω και πού πάω κι όταν θα φοβάμαι, εσύ θα με παίρνεις απ το χέρι και θα με γυρίζεις σπίτι safe and sound.

Σ’ όλα σου είσαι ξεχωριστός που να σε πάρει.

11 σχόλια:

Nathalie είπε...

Πολύ όμορφο. Εύχομαι να παραλάβεις σύντομα τα λουλούδια σου :)

*Μου θύμισες κάτι παρόμοιο που είχα γράψει στην ηλικία σου:
http://justelene.wordpress.com/2007/05/25/its-just-me-me-you/

Lorel είπε...

τι μου θύμησες τώρα....θα γράψω κάτι γι'αυτό,αλλά....αύριο.τώρα είμαι χώμα... :P
όνειρα ζαχαρωτά,καληνύχτα. :)

Ανώνυμος είπε...

ξεχωριστος στα ματια σου κι αυτο ειναι που μετραει
ξεχωριστος ακομα κι αν φοβαται γιατι εσυ δεν θα το καταλαβεις πως φοβηθηκε:ζησε την πεμπτη σου
και να ευχεσαι να ειναι συχνα πεμπτη στην ζωη σου:)

avraoneirou είπε...

Πανέμορφο.....

σήμερα μου χάρισε ένα κόκκινο τριαντάφυλλο....και ξέρω ότι το έκανε ''ξέροντας ότι μ'έχει κερδίσει''....

πολύ σημαντικό αυτό που έγραψες...φιλακια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Τα λουλούδια στην Μπίμπι απο μένα...κι απ΄όλους όσους συγκινούνται με αυτά που γράφεις!!!Κάθε Πέμπτη ένα μάτσο μαργαρίτες για πάρτη σου!!! Νοερά φυσικά...

JD είπε...

Ανοιγω ανθοπωλειο απεναντι απο το σπιτι σου!Τουλαχιστον καθε Πεμπτη θα εχω δυολεια (2λεια!)

Πολυ χαιρομαι που εισαι ευτυχισμενη και το εκφραζεις τοσο απλα!

efoudi είπε...

πολύ όμορφη σκέψη να κάνεις ένα δώρο γιατί απλά στο θυμίζει η όψη του και γιατί πρεπει να το γνωρίζει ο αποδέκτης ότι τον σκέφτηκες γι'αυτό το έκανες..

πραγματικά υπέροχη κίνηση.

Lina είπε...

ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα σου δώσει σε ανύποπτο χρόνο λουλούδια κομμένα τελειως αυθόρμητα, μερικά από αυτά που θα δείτε μπροστά σας =)

μικρούτσικο κι ερωτευμέεεενο!! πώς μα ρέσει να βλέπω γραπτά ερωτευμένων! =)

..αΠεΘαΝτΗ.. :) είπε...

"...είναι η σκέψη πως είσαι κι εσύ ξύπνιος και διαβάζεις.." Epikoinwnoun oi psyxes sas,oi kardies sas,ta swmata sas!
Den exeis kati parapanw na zhthseis apo auto pou hdh exeis!
Kai oso gia ta louloudia,pragmatika einai ksenerwto na ta perimeneis..
Den exeis anagkh ta louloudia,mono th kinhsh.
Giati apla ta exeis hdh mesa sou.
K o,ti pio authormito kai ektos kaloupiou symvainei,einai k to kalutero!
Kissakia!

dancing gal είπε...

Πάω να διαβάσω και τα από πάνω, γιατί κάτι με φόβισε.
:*

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ναταλι, μπα μόνη μου θα τα πάρω τα λουλούδια, σαν την νταλογουέι κι εγώ =) εκτός απ αυτό που έγραψες στην ηλικία μου είδα και την ύλη της φυσικής από ένα σχόλιο..μακάρι να πέρασες εκεί που ήθελες =)

λορέλ, άντε πότε θα το γράψεις ντε??

ιν δε σκάι, τίποτα δεν είναι στατικό τελικά-εκτός απ τον ηλεκτρισμό- κι εύχομαι οι επόμενες 9 πέμπτες να περάσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται..να μην τις καταλάβω.

αύρα ονείρου, χαίρομαι πολύ για σένα.μακάρι να ναι έτσι όλα τα τριαντάφυλλα που σου χαρίζουν!

τζενάουα =))))) άντε ρε τι συμπονετικό ψάρι που είσαι!μπάι δε γούει έχεις γενέθλια τώρα κοντά ε?δεν ξέρω πότε ακριβώς γι αυτό χρόνια πολλά =DDDD

jd, εεε τώρα δε νομίζω να χεις δυολειά(2λειά) κάθε πέμπτη, αλλά άμα θες να μου φτιάξεις το κέφι στείλτα με κούριερ ρε αδερφέ =Ρ

εφούδι, αυτά τα δώρα έχουν αξία ρε..

linaaa, δεν μπορώ να μην γράφω ερωτευμένα ρε, μονίμως ερωτευμένο είμαι.τώρα για τα λουλούδια ας μην το σχολιάσουμε.εγώ λουλούδια δε θα δω, αυτός μπορεί να δει κάτι σε λαχανικό, ντομάτες ας πούμε =Ρ

απέθαντη, "K o,ti pio authormito kai ektos kaloupiou symvainei,einai k to kalutero!"
ακριβώς!!

μπαλαρινάκι μου, έχεις αλάθητο ένστικτο =)