Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

σημείο φυγής

Περπατούσα προς το σημείο όπου είχα ραντεβού με τη φίλη μου.
Έβλεπα το σημείο, ήξερα όμως πως θα αργούσα 3 λεπτά με μια πρόχειρη εκτίμηση.
Το σημείο φαινόταν κοντά, δεν υπήρχε τίποτα ανάμεσα σ' εμένα και το σημείο·
κι όμως θ' αργούσα 3 λεπτά.

Τότε σκέφτηκα πως αν βλέπεις τον προορισμό
αυτό δε σημαίνει πως θα τον φτάσεις και γρήγορα
και πως αντίστοιχα, αν δεν τον βλέπεις δε σημαίνει πως είναι μακριά.

Είμαι σίγουρη πως δεν ξεστομίζω καμιά πρωτάκουστη σοφία αυτή τη στιγμή
πως σίγουρα κάποιος το 'χει ξανασκεφτεί
ξαναπεί
ξαναγράψει
και πως κι εγώ ίσως κάποτε κάπου το διάβασα.

Σημασία όμως δεν έχει πότε διαβάζεις κάτι
αλλά πότε το καταλαβαίνεις.


4 σχόλια:

casper85 είπε...

Σημασία έχει πότε η αλήθεια γίνεται δική σου. ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αυτό αυτό!

Manolo7 είπε...

Εμενα μου λες, εχεις κανει αγωνα ιστιοπλοιας με απνοια να βλεπεις το τσαμαδουρι στο 1 μιλι και να μην μπορεις να το φτασεις με τιποτα; :P

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δε θα σου πω ψέματα, δεν έχω κάνει όχι :Ρ