Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Χτες βρήκα άσπρη τρίχα.

Το δωμάτιό μου μυρίζει κολόνια και προϊόντα για τα μαλλιά.
Μου αρέσει η μυρωδιά των προϊόντων για τα μαλλιά.
Μου αρέσει με τον ίδιο τρόπο που μου αρέσει και ο ήχος
που κάνουν τα καλλυντικά όταν τα ψαχουλεύεις.

Η διαφορά με παλιότερα που ήμουν πιο μικρή
και που δεν είχα βγάλει ακόμα την πρώτη μου άσπρη τρίχα,
είναι πως τώρα μου αρέσει και να τα χρησιμοποιώ αυτά τα πράγματα.
Δεν αγαπώ τη διαδικασία του μακιγιάζ κι έχω ένα σωρό άγνωστες λέξεις
—κοντούρινγκ ας πουμε—
αλλά μ' αρέσει να φοράω κραγιόν και μάσκαρα·
αυτά μόνο. Είναι αρκετά.

Και ακολουθώ πλέον τις συμβουλές της κομμώτριας
και βάζω μάσκα ή κοντίσιονερ στα μαλλιά μου, εναλλάξ.
και πάντα λαδάκι μετά το λούσιμο.
Γιατί μπορεί να έχει πλάκα να βγαίνεις απ' το μπάνιο και να 'σαι έτοιμη
αλλά πιο πολύ διασκεδάζω πλέον όταν βλέπω τα μαλλιά μου
να λάμπουν κι όταν τα αγγίζω να είναι απαλά.

Μεγάλωσα, θα μου πεις.
Χαίρω πολύ, θα σου πω.
Χτες βρήκα άσπρη τρίχα.

ΥΓ Σκέφτομαι πως τα μαλλιά των ανθρώπων ή πέφτουν ή ασπρίζουν.
     Σχεδόν όπως οι έρωτες.

7 σχόλια:

Manolo7 είπε...

Τι να πουμε και εμεις που ασπριζουν τα μαλλια μας απο τα 19; Μαλλια, γενια, στηθος ολο ασπρες τριχες! :P

Να τα βαφεις δεν ειναι ωραιο το ασπρο μαλλι στις γυναικες! (:

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

έχει πλάκα που διαβάζω τώρα το σχόλιό σου γιατί μόλις επέστρεψα από ρακές με μια τύπισσα με κατασπρα μαλλιά που της πηγαίνουν τρομερά :)

Εγώ τα βάφω από τα 17 δυστυχώς (κόκκινα).
Τώρα είναι στο φυσικό μου με κανα δυο χάλκινες τσαχπινιές.
Μάλλον έτσι θα τα διατηρήσω.

Manolo7 είπε...

Σπυρος Γραμμενος - Ασπρη Τριχα

Ανώνυμος είπε...

Χο χο χο!
Μία άσπρη τρίχα στα μαλλιά! Μόνο μία;
Στα 25 μου, κάτι άσχημο συνέβη, που δεν είναι της παρούσης και άσπρισαν τα μαλλιά μου τόσο όσο είναι και σήμερα. Εντάξει, υπερβολή.
Λίγο λιγότερο από όσο είναι σήμερα!
Και τα έβαφα. Στο χρώμα τους. Ένα καστανό πολύ σκούρο, σχεδόν μαύρο.
Μέχρι τα 36 που βαρέθηκα να τα βάφω και τα άφησα παραλλαγή! Δηλαδή ασπρόμαυρα! Που όλο μαζί μοιάζει κάπως γκρι!
Αυτό το κοντούρινγκ, ούτε κι εγώ ξέρω τι είναι!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Αρτίστα μου, εγώ την κατέθεσα την άποψή μου παραπάνω, πιστεύω πως σε κάποιες γυναίκες πηγαίνουν τα άσπρα μαλλιά. Αλλά και τι πάει να πει δεν πηγαίνουν; Το "κουράστηκα να βάφω τα μαλλιά μου" και το "ποτέ δε θέλησα να μπω στη διαδικασία του βαψίματος" είναι απολύτως αποδεκτά.


Με συγχωρείτε που σας άργησα, αλλά είπα να διακοπάρω σαν παιδί κι εγώ. Και πώς μ' αρέσει :)

Jason είπε...

«Εγώ δεν έχω ουδέ μιαν άσπρη τρίχα στην ψυχή μου κι ουδέ σταγόνα γεροντίστικης ευγένειας. Με την τραχιά κραυγή μου κεραυνώνοντας τον κόσμο, ωραίος τραβάω, τραβάω εικοσιδυό χρονώ λεβέντης.»

Ο Μαγιακόφσκι βέβαια αργότερα αυτοκτόνησε.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Να την φχαριστηθώ την άσπρη τρίχα μου δηλαδή,ε;
Καλά Χριστούγεννα, Τζέι με χαρούμενα μαλλιά οποιουδήποτε χρώματος :)