Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Κι ήτανε μπιτ που σπάει με βία το έμμετρό του παρελθόν.

Σας έχει τύχει ποτέ να γνωρίσετε έναν τύπο σε ένα πάρτυ,
να συζητάτε για ποίηση,
να είναι πολύ μελαχρινός και όμορφος,
αλλά εσύ μόλις να 'χεις ξεκινήσει ωραία σχέση,
κι έτσι να μην κάνετε τίποτα πέρα απ' το να μένετε ώρα αγκαλιασμένοι,
και να πίνετε τζιν σκέτο;

Και μετά να περάσουν εφτά χρόνια,
να είστε σινγκλ,
να τον συναντήσετε τυχαία σε ένα πάρτυ,
να χαρείτε,
να χορέψετε,
να πάτε ξημερώματα στο πιο ροκ ξενυχτάδικο,
και να φιληθείτε αφού έχει βγει ο ήλιος με σάουντρακ διάφανα κρίνα;

Υποθετικά, αν σας συνέβαινε κάτι τέτοιο
θα ήταν ίσως ωραίο.



ΥΓ Σκέφτομαι το μέλλον απ' το παρελθόν και θέλω να δείξω κωλοδάχτυλο στο παρελθόν και να φορέσω κοκάλινο γυαλί ηλίου και να σκάσω χαμογελάρα στο μέλλον.

ΥΓ2 ο καλύτερός μου φίλος μόλις μου έστειλε μία εικόνα που έχει τον Τζόννυ Ντεπ και λέει "If  you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second". Kαι χαμογέλασα γιατί 1.Τζόννυ Ντεπ. 2.αυτό που λέει είναι ολόσωστο, 3. αν το σκεφτόμουν αυτό πριν 7 χρόνια ποιος ξέρει πώς θα ήταν τώρα τα πράγματα; και 4. επειδή ο φίλος μου το είδε και μου το 'στειλε επειδή με ξέρει τόσο καλά και τον αγαπώ.



11 σχόλια:

Matt Murdock είπε...

Δεν έχω πάει ποτέ σε ροκ ξενυχτάδικο. Αλλά φαντάζομαι ότι θα το αγαπούσα. Επίσης, συνέβη τελικά το "και μετα να περάσουν εφτά χρόνια....";

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ναι!
Γαμάτο;

Matt Murdock είπε...

Απίστευτο μου φαίνεται. Ίσως η Θεσσαλονίκη είναι ερωτική πόλη τελικά.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Δεν ήταν η πρώτη φορά που τον ξαναείδα όλα αυτά τα χρόνια, απλα βόλεψαν και οι συνθήκες τώρα. Αλλά μη φανταστείς να πετυχαινόμαστε συνέχεια κάπου. Τον είχα ξαναδει πχ στο δρόμο 2 φορές όλα αυτά τα χρόνια.

Η Θεσσαλονίκη είναι ερωτική για συγκεκριμένους ανθρώπους.
Πρέπει να γουστάρεις λίγο μελαγχολία.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

άκου και το άλλο: ήτανε Τρίτη και 13! Αυτό μόλις τώρα το πρόσεξα.

Matt Murdock είπε...

Να γουστάρω μελαγχολία; Πρέπει να μετακομίσω δηλαδή.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχα με το καλό!
εγώ και μια Πράγα θα έμενα άνετα.

casper85 είπε...

Όλα καλά, αλλά τζιν σκέτο; :D
Μου θύμισες κάτι που διάβασα παλιά: η ζωή είναι grand dame, δώσε της χρόνο και θα σου δείξει το μπιγκ πικτσερ.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ρε μου ρχεται να κάνω τον σταυρό μου. Εμένα.
Φτύστε με γενικά σας παρακαλώ.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

α ναι, τζιν σκέτο.
Αυτό έπινα πρώτο έτος.
Σε εκείνο το πάρτυ συγκεκριμένα, είχα πιει 7.
Εικόνισμα πρέπει να με κάνουνε που δεν τον κεράτωσα τον τότε γκόμενο νομίζω.

casper85 είπε...

Εμ, ναι, το κέρδισες το φωτοστέφανο και δεν το λέω ειρωνικα!