Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

our sharp blade eyes cut like knives (25)

Είμαι από τους ανθρώπους που λατρεύουν να έχουν γενέθλια.
Θα ήθελα να κρατάνε 3 μέρες, δε νιώθω πως μου αρκεί το 24ωρο.
Αλλά επειδή, τέλος πάντων, τόσο είπαμε να κρατάει μια μέρα,
στις 9 ξύπνησα και στις 10 ήμουν ήδη για πρωινό καφέ. Αχά.

Μ' αρέσει, που λέτε, να έχω γενέθλια.
Είμαι το κορίτσι που πίνει καταχαρούμενο διπλό καπουτσίνο με μέλι
—μέλι στον καπουτσίνο;! Μέλι παντού, θα απαντήσω— 
φοράει φουστάνι και τα καινούρια σκουλαρίκια·
λιποζάν με χρώμα, γιατί το κραγιόν είναι υπερβολή τόσο πρωί.
Και την κλασική κολόνια που φέτος —ίσως και σήμερα—
κλείνει δεκαετία πάνω στο δέρμα μου.

Κι είμαι το κορίτσι που μετά απολίγο θα κοιτάξει το κενό
θα νιώσει θλίψη·
θα φύγει από τον καφέ και η καρδιά της θα χτυπάει γρήγορα,
θα νιώθει ότι την κυνηγάνε,
θα θέλει να κάνει εμετό,
θα κρατιέται όμως.

Θα την χτυπάει ο ήλιος και θα βάλει τα γυαλιά της.
Όταν θα κοιτάει κάτω θα βλέπει τον καραμελένιο σκελετό τους
κι έτσι απλά θα χαρεί πάλι.
Γιατί είναι ωραία τα καραμελένια γυαλιά ηλίου,
πόσο μάλλον αν τα 'χεις αγοράσει 2 ευρώ από ένα παλιατζίδικο στη Ναυαρίνου.

Το κορίτσι χαίρεται που έχει γενέθλια.
Το κορίτσι ακούει στο ριπήτ το kids of December
κι ανανεώνει ανελλιπώς το λιποζάν του
μέχρι να έρθει η ώρα για το κραγιόν.


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που το κορίτσι χαίρεται που έχει γενέθλια!

Χρόνια πολλά κορίτσι που ήθελες πολλά!
Εύχομαι να αποκτήσεις όλα όσα θέλεις κι ακόμα περισσότερα!

Κι άσε να ρωτάνε. Υπάρχουμε κι εμείς που βάζουμε μέλι στον ελληνικό!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Αρτίστα μου!

Θα έβαζα σίγουρα μέλι στον ελληνικό αν δεν τον έπινα σκέτο :)

Manolo7 είπε...

Πολυχρονη!! Αφου ειναι δικα σου τα γενεθλια τα γιορταζεις οποτε θες και οσο θες, εγω τα γιορταζω πολλες φορες καθε μηνα! :P

Μελι στον καφε; Μπλιαααχ... μπλιαααχ στο μελι γενικα εκτος απο τους λουκουμαδες! :P

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Ευχαριστώωω :)

Εμένα το μέλι δε μ αρέσει σκέτο, δε θα φάω πχ ψωμί με μέλι.
Μου αρέσει όμως στη ζαχαροπλαστική και στον καφέ υπό τους εξής περιορισμούς:
ο καφές πρέπει να πίνεται τελείως σκέτος, εκτός αν έχει γάλα.
Αν έχει γάλα, τότε θα έχει και μέλι.
Το κρύωμα αποτελεί σπάνια εξαίρεση κατά την οποία επιτρέπεται η προσθήκη μελιού στον καφέ χωρίς ταυτόχρονη προσθήκη γάλακτος.
Αυτή είναι η θεωρία μου περί καφέ έτσι σύντομα :P