Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Ίσως να φτάνει μόνο αυτό..

Κάπου ανάμεσα σε γεωμετρικές αποδείξεις, ένα αλμυρό κουλουράκι και το μισοδιαβασμένο άρθρο για τη Joni Mitchel αποφάσισα να σηκωθώ απ’ την καρέκλα. Όχι για να ξεκουραστώ. Είναι ξεκούραστη η γεωμετρία, περισσότερο χόμπι από υποχρέωση. Σηκώθηκα γιατί ήθελα να κουνηθώ.

Έβγαλα τα γυαλιά και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Ήταν περίεργα τα μαλλιά μου σήμερα. Τα άφησα να στεγνώσουν μόνα τους και μια τούφα ήταν άτσαλα γυρισμένη προς τα έξω. Μου άρεσε. Για πρώτη φορά δε με ενοχλούσαν τα σημάδια στο πρόσωπό μου. Και τα χείλια μου δε μου φαίνονταν υπερβολικά λεπτά.

Άφησα τον καθρέφτη στην ησυχία του και στάθηκα στη μπαλκονόπορτα. Περισσότερη ώρα απ’ όση είχα σχεδιάσει. Για την ακρίβεια δε σχεδίαζα να μείνω καθόλου εκεί. Μόνο να περάσω στο διπλανό δωμάτιο (ναι, απ’ το μπαλκόνι). Αλλά αγάπησα τόσο πολύ εκείνη τη στιγμή που ακουμπούσα στον τοίχο και το αεράκι με χτυπούσε στο πρόσωπο και μου έπαιρνε απαλά τα μαλλιά ( ή τα μυαλά? )

Για λίγο χάζεψα τον ουρανό κι άκουγα την κίνηση.

Μετά ένιωσα την ανάγκη να περιποιηθώ τον εαυτό μου. Πήρα τηλέφωνο στο κομμωτήριο.

Φόρεσα το καινούριο καλοκαιριάτικο παντελόνι μου και είχα διάθεση να ακούσω χαζά τραγούδια. Χωρίς ποιητικούς στίχους. Κάτι που να απασχολεί μόνο τα αυτιά μου.

Σου λέω δεν έχω ιδέα γιατί όλα αυτά με κάναν τόσο χαρούμενη.

Εκστατικά ευτυχισμένη.

Το ’χω ξαναπεί αυτό , ε? H Σώτη Τριανταφύλλου φταίει.



σονγκ που δε θεωρώ χαζό αλλά πάντως τη δουλειά του την κάνει!

13 σχόλια:

Morpheus είπε...

Μου αρέσει το πολύχρωμο ποστ ...
και μου θύμισες ότι η αφάνα μου θέλει συμάζεμα γιατί καλοκαίριασε και σκάω ...
Καλά να περνάς !!!
Φιλιά (ματς μουτς) ...

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα μικρά είναι...
Καμιά φορά, εξαιτίας της έλειψης χρόνου, κοιμάμαι με βρεγμένα μαλλιά μετά το μπάνιο. Όταν σηκώνομαι μου αρέσουν φοβερά, επειδή είναι 'τρελά', το σχήμα τους είναι φυσικό και ξέρω ότι δεν πρόκειται να ξαναπετύχω τέτοια όψη!
Γεωμετρία έγραψα σήμερα, το κακό είναι ότι κανείς δεν προσέχε ποτέ και η καθηγήτρια αναγκάστηκε να βάλει εύκολα θέματα...
Η ευτυχία της στιγμής! (συνοδευόταν από χαζό χαμόγελο;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

morpheus, κι εγώ γι αυτό κουρεύτηκα, έχω πεθάνει απ τη ζέστη. Και δεν έβρισκα και τόσο μεγάλο κλάμμερ που να χωράει τα μαλλιά μου! Βέβαια δεν τα φτασα μέχρι τη μέση που ήταν ο στόχος της χρονιάς αλλά τι να κάνεις?!

Ineedo, κι εγώ σήμερα έγραφα γεωμετρία. Ούτε εγώ πρόσεχα όλη τη χρονιά, ούτε διάβαζα το συγκεκριμένο μάθημα αλλά.. μ αρέσει πολύ και μπορώ να λυσω ασκήσεις και άκυρες στιγμές!Καθόμασταν για καφέ τώρα το μεσημέρι και μια ρώτησε πως λυνόταν ένα θέμα κι εγώ το θυμόμουν απέξω κι έκατσα και το ξανάλυσα(φυτόοοοοοοο)

λέω να αλλάξω τίτλο στο ποστ..

για δείτε, δια δείτε..

φιλιά παιδάκιααααα

Eλενα είπε...

εκστατικα ευτυχισμένη ε?
πολυ ωραίο βιβλίο :)

artemis είπε...

;)

art(εμείς)

επίσης!

εσείς?

χεχε

φιλια

υ.γ. ο House συντομα στις οθόνες σας

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Έλενα, τέλειο βιβλίο (για όποιον δεν κατάλαβε λέμε για το "Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης" της Σώτης Τριανταφύλλου). όταν το διάβαζα μου φαινόταν σαν να ήταν κάτι μεταφρασμένο απ τα αγγλικά. Γράφει φοβερά.

Άρτεμις, γιουχουυυυυυυυυυυυυ!!!
κι εσείς?
κι εμείς !!

χου χου, μάκια!!

ΥΓ θενκ γιου σοοοοοοοο ματς για το χάουζ! (εκ των προτέρων)

artemis είπε...

Η Σώτη Τριανταφύλλου είναι φοβερή. Επικροτω!
Στη βιβλιοθήκη μου έχω τη "φτωχή Μαργκό" και τα "κινέζικα κουτιά". Η τύπισσα σκέφτεται στα αγγλικά και γράφει στα ελληνικά, είναι ολοφάνερο.
Αν υπάρχει ένας καλλιτέχνης που έχω ζηλέψει είναι αυτή (γιατί έχει γυρίσει τις ΗΠΑ, έχει ταξιδέψει πολύ κι έχει ζήσει χρόνια στο εξωτερικό... και θέλω κι εγωωωωώ....!)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Κι εγώ για τους ίδιους λόγους τη... χαίρομαι!(για να μην πω ζηλεύω =Ρ)
θέλω να πάω στο Μανχάααααταν!!!!!

και οι ιστορίες του σώματος είναι ωραίο.. γενικά νομίζω πως ό,τι έχει γράψει έχει αυτό το αεράτο το ανοιξιάτικο δνε ξέρω είναι υπέροχη!
καλή της ώρα όπου είναι!

Christina Noe είπε...

Νομίζω πως αυτό εκτιμώ πιο πολύ σε εσένα,πως χαίρεσαι ακόμα και την πιο μικρή στιγμή....!!!!
Ύπεροχο soundtrack στη ροδοζαχαρένια σου παραλία...!!
Φιλιά!

Christina Noe είπε...

Νομίζω πως αυτό εκτιμώ πιο πολύ σε εσένα,πως χαίρεσαι ακόμα και την πιο μικρή στιγμή....!!!!
Ύπεροχο soundtrack στη ροδοζαχαρένια σου παραλία...!!
Φιλιά!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!

Εσύ έχεις κάτι που μου δημιουργεί θαυμασμό αλλά δεν μπορώ να το περιγράψω. Έχεις μια συγκεκριμένη στάη απέναντι στα πράγματα που είναι κάπως... εντυπωσιακή!

α και μ αρέσει πολύ η Ντάιντο!!

ματς μουτς!

pandiony είπε...

to xeis!
na frontizeis 10 na zeis kai mia na grafeis. leo ego tora!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

γεια σου παντιόνυ! πού το ξέθαψες βρε αυτό το κειμενάκι? και κάτι μ είχε πιάσει αυτές τις μέρες και το ξαναδιάβασα..