Σάββατο 17 Μαΐου 2008

with the lights out it's less dangerous..

Σήμερα θα το πω κι εγώ. Δεν έχω ιδέα τι ξεκινάω να γράψω. Ξέρω μόνο πως θέλω να ‘χει αυτό το σάουντρακ.


Με ηρεμεί. “with the lights out it’s less dangerous” με ηρεμεί τόσο πολύ. Τόσο πολύ.

With the lights out it’s less dangerous

It’s less dangerous

It’s less dangerous

Ποτέ δε φοβόμουν το σκοτάδι. Όταν μπαίνει ήλιος στο δωμάτιο κατεβάζω το παντζούρι. Δε με ενοχλεί ο ήλιος, ούτε η ζέστη αλλά.. δε νιώθω άνετα με τόσο φως.

Λατρεύω να κλείνω τις κουρτίνες, ο ήλιος να ‘χει αρχίσει να δύει και να ξαπλώνω ακούγοντας μουσική. Και να μην κάνω τίποτα μόνο να σκέφτομαι τη μουσική που ακούω. Να φτιάχνω σκηνές στο μυαλό μου και μετά να βάζω τον εαυτό μου μέσα. With the lights out it’s less dangerous. Τώρα βλέπω τον εαυτό μου σ’ ένα δωμάτιο με σβησμένα φώτα και λίγο μπλε φως να μπαίνει από μια χαραμάδα.. και δεν ξέρω τι κάνω εκεί μα μ’ αρέσει η σκηνή.

Οι κουρτίνες είναι διάφανες. Είναι διάφανες γιατί θέλω να βλέπω έξω. Δε θα μπορούσα να έχω ματ κουρτίνες, θα ‘νιωθα αποκομμένη κι εντελώς μόνη μου.

Τελικά λατρεύω το σκοτάδι. Λατρεύω να μην έχει φως στο δωμάτιό μου, λατρεύω να περπατάω σε σκοτεινούς δρόμους με φίλους αργά τη νύχτα, λατρεύω τα μικρά μπαράκια που βρίσκονται χωμένα σε στενά που σου δίνουν την αίσθηση πως είναι σκοτεινά ακόμα και το μεσημέρι. Λατρεύω τα καραβάκια-καφετέριες, να ‘ναι βράδυ να φυσάει κι εγώ να επιπλέω… τι ωραία αίσθηση να επιπλέεις…

Here we are now, entertain us….

Νιώθω γεμάτη. Νιώθω πως δε μου λείπει τίποτα, μπορώ να φτιάξω μια τεράστια λίστα με πράγματα και καταστάσεις που με ευχαριστούν. Κι είναι τόσο απλά όλα που δε θα φανταζόσουν πώς γίνεται να κάνουν έναν άνθρωπο χαρούμενο. Είναι που προτιμώ να νιώθω τυχερή για αυτά που έχω απ’ το να παραπονιέμαι για όσα μου λείπουν.. θα ρθουν κι αυτά. Ή μάλλον όχι δε θα ρθουν. Θα τα κερδίσω.

And I forget
Just what it takes
And yet I guess it makes me smile
I found it hard
Its hard to find
Oh well, whatever, nevermind

Nevermind..

10 σχόλια:

Dimitris Leventeas είπε...

Πολύ ωραίο κειμενάκι. Θέλει θάρρος να γράφεις αυτά που νιώθεις. Μου αρέσει η αισιοδοξία που βρίσκεται τελικά σε ένα λανθάνον επίπεδο πίσω από το κείμενο και εκδηλώνεται μέσα από αυτή την συνειρμική αφήγηση των σκέψεων σου.
Τέλος πάντων, αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι μου αρέσει πολύ ακόμα και αν δεν αρέσει τόσο σε κάποιους άλλους. :P

Christina Noe είπε...

Κάνε αυτή την αίσθηση προέκταση του εαυτού σου για να νικήσεις την μάχη με ότι την απειλεί!
Φιλιά πολλά!

Υ.Γ.:Υπέροχο τραγουδί...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

myle, είπα κι εγώ δε θα το λεγες?? παλιάνθρωπε!! =Ρ =Ρ =Ρ =Ρ

Christina Noe, νομίζω ότι τα πάω καλά μέχρι στιγμής με την προέκταση, ωχ τι μου θύμησες τώρα ευθείες κλπ γράφω και μαθηματικά την τετάρτη =Ρ

το λατρεύυυυυω αυτό το τραγούδι, ειδικά από εκτέλεση Πάτι!

kiara είπε...

Αχ βρε μικρό! Η μουσική τα φταίει όλα... ή μάλλον, ποιος ξέρει;...
;)

neoinileias είπε...

Έχεις αρκετά όμορφο blog, παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον…

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

kiara, η μουσική τα φταίει όλα ... ή μήπως?... =$ είναι άνοιξη ρε, hwo cares?!?!?!

neoinileias, θενξ για τα καλά λογάκια!

Χριστίνα (lbt) είπε...

hi, κι από μένα!! τελικά όταν ξεκινάς να γράφεις, χωρίς κάτι προκαθορισμένο σου βγαίνουν τα καλύτερα! Αν και με το σκοτάδι δε τα πάω ιδιαίτερα καλά, το κείμενό σου είναι εξαιρετικό, όπως και το τραγούδι! δεν την ήξερα αυτή την βερσιόν.

Χριστίνα (lbt) είπε...

γεια, τι όμορφο όνομα για blog!! Αν και με το σκοτάδι δε τα πάω ιδιαίτερα καλά, το κείμενο σου είναι εξαιρετικό όπως και το τραγούδι (φοβερή η βερσιόν, δεν την ήξερα) Τελικά στα αυθόρμητα βγαίνουν τα καλύτερα μερικές φορές!

Χριστίνα (lbt) είπε...

οops, πρωτάρα στα blogs και δεν είχα δει ότι εγκρίνεις τα σχόλια (και καλά κανεις!)πρώτα...οπότε στο στειλα 2 φορές οπως κατάλαβες. τα λέμε! :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

little beautifull things (x3 :P),
χαίρομαι που σ'άρεσε..! κυρίως γιατί δεν το βρίσκω τίποτα ιδιαίτερο (ναι, εμένα λέει ο μάυλ πιο πάνω ως άτομο που δεν του αρέσει το ποστ :Ρ καρφώθηκα τώρα!)

όσο για τα σχόλια στην αρχή δεν είχα βάλει μετριασμό σχολίων, αλλά μετά από ευτράπελα είπα να κουμαντάρω λίγο την κατάσταση..

επίσης στην αρχή είχε άλλο όνομα το μπλγκ (κάτι από διάφανα κρίνα) αλλά μετά μ έπιασε κρίση ευτυχίας και δεν ταίριαζαν οι μιζέριες :Ρ

τα λέμεεε!!