Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Άστο για τον επόμενο!!

"Καλημέρα σε όλους.

Ακούστε κάτι ενδιαφέρον που μπορούμε να το επεκτείνουμε.

Σήμερα στον ηλεκτρικό σταθμό του Αγ. Ελευθερίου στα ακυρωτικά μηχανήματα και ενώ ήμουν έτοιμη να ακυρώσω το εισιτήριο μου για Σύνταγμα, βρήκα πάνω στο ακυρωτικό μηχάνημα ένα εισιτήριο ακυρωμένο 15 λεπτά πριν, στην ίδια κατεύθυνση με τη δική μου. Χωρίς δεύτερη σκέψη και δεδομένου ότι μου έχει ξανατύχει, δεν ακύρωσα το εισιτήριό
μου αλλά πήρα το ακυρωμένο που βρήκα και με αυτό κατέβηκα Σύνταγμα.


Το περιστατικό αυτό μου έχει ξανασυμβεί και πληροφορήθηκα πώς υπάρχει μία ομάδα ατόμων που αντί να πετάξει το εισιτήριο κατά την έξοδο της από το μέσο μεταφοράς το αφήνει πάνω στα ακυρωτικά μηχανήματα ώστε να το χρησιμοποιήσει και ο επόμενος. Είναι μια κίνηση συνεργασίας των πολιτών της Αθήνας που αντιδρούν στις μαζικές αυξήσεις των τιμών βασικών αγαθών.

Νομίζω θα μπορούσαμε να το εφαρμόσουμε και εμείς δίνοντας την ευκαιρία στον επόμενο από μας να ταξιδέψει δωρεάν.

Επίσης θα βοηθούσε να το διαδίδαμε σε όσους το δυνατό περισσότερους!!!!"

το παραπάνω μου το έστειλαν χωρίς να αναφέρουν την πηγή κι έτσι δεν μπορώ να την γράψω. Όποιος ξέρει λοιπόν ποιος το έγραψε, ας μου το πει για να μην "κλέβω" πνευματικά δικαιώματα.

Σήμερα λοιπόν είπα να το εφαρμόσω κι αντί να πετάξω το εισιτήριό μου κοιτούσα ερευνητικά τις γωνιές του λεωφορείου για να δω πού μπορώ να το αφήσω ώστε κάποιος να το δει εγκαίρως. Η φίλη με την οποία ήμασταν τότε κοίταξε στην πόρτα του λεωφορείου κι εκεί ήταν σφηνωμένο στο τζάμι ένα εισιτήριο που είχε ακυρωθεί πριν μόλις 5 λεπτά! Ένιωσα πολύ όμορφα, σαν να βρήκα σύμμαχο =)

Διάδωσέ το!! ;-)

13 σχόλια:

Λογω-τέχνης είπε...

Χθες γύρναγα με λεωφορείο από Μοναστηράκι και με το φίλο μου αυτό ακριβώς σκεφτόμασταν. Είναι κρίμα να πηγαίνει χαμένο το εισιτήριο... Απόλυτα σωστή η πρόταση, θα συμμετέχω και εγώ... ;)

acaliptos είπε...

Μ'αρεσει το σύνθημα ''Αστο για τον επόμενο''...
Εκανα σχετικη αναρτηση στα blog:
επιβάτης προαστιακού
acaliptos

Morpheus είπε...

Καλό !!!
Αν και δεν χρησιμοποιώ λεωφορεία εδώ γιατί είναι χάλια , είναι ερείπια !!!
Μου θύμισες τις βόλτες που κάναμε με το μετρό στην τετραήμερη όταν μας είχαν παρατήσει οι καθηγητές ... Τέλεια ήταν ... πρώτη φορά ήταν που μπήκα ...

Κουράγιο με τις εξετάσεις
Καλά να περνάς !

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

λογω-τέχνης και ακάλυπτε, έτσι!! να γίνουμε πολλοί ;-)

μορφευς, οι εξετάσεις τα σπάνε ρεεεε! είναι η καλύτερη περίοδος της χρονιάς, έχεις ολόκληρες μέρες για να διαβάσεις για ένα μόνο μάθημα και μετά καφέ καφέ καφέ καφέ =D

Morpheus είπε...

Οχι ακριβώς ... όχι για μένα ... εμένα η μάνα μου με πρήζει τρελά και με αγχώνει ακόμα πιο πολυ λέγοντας μου "η σχολή που θες είναι πολλά μόρια γι' αυτό στρώσου ..." κ.λ.π. Φαντάσου του χρόνου τι θα μου κάνει ...
Μια ψυχή που είναι να βγει όμως ...

kiara είπε...

xoxoxo!

Μου θύμισες το Pay it forward!:D

Jason είπε...

Καλό.
Μου αρέσει πολύ σα σκέψη.

Σήμερα μπήκα μετά από αρκετά χρόνια στο λεωφορείο που έπαιρνα σε εποχές σχολείου (μιας και οδηγώ πλέον, ενώ άλλωστε δε μένω πια μόνιμα στην Αθήνα), και συνειδητοποίησα ότι οι συνθήκες έχουν χειροτερέψει.
Βαριέμαι να εξηγώ, γιατί άμα αρχίσω δε θα τελειώνω, θα αρκεστώ στο να γράψω ότι μια κοπέλα δίπλα κατέρρευσε και τη βγάζανε έξω άρον-άρον.
Ε Λ Ε Ο Σ πια.
Και για αυτές τις συνθήκες πληρώνουμε. Και μάλιστα όλο και περισσότερο.

Καλή σκέψη.
Θα το έχω υπόψιν μου και θα προσπαθήσω και να το διαδώσω.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Κιάρα, τι είναι το πέυ ιτ φόργουορντ?? :$:$

Τζέισον, δεν έπεσα ποτέ σε τέτοιο περιστατικό, νομίζω πως τα λεωφορεία (μιας κι είναι το μόνο ΜΜΜ που έχουμε στη Θεσ/νίκη) καλυτερεύουν με τον καιρό.. αλλά ντάξει οι τιμές των εισιτηρίων αυξάνονται διαρκώς, δεν είναι κατάσταση αυτή.. μπορεί να θες να κατέβεις στην επόμενη στάση, 60 λεπτά??

Τα λέμεεεεε

Jason είπε...

Ααα στη Θεσσαλονίκη τα ΜΜΜ σας είναι ρισπέκτ.

Μόχα είπε...

ax k na xeres poso kairo prin eixe emfanistei tetoia kinisi stin poli mas!! thimame san simera pou vrizame ton oasth k vrika afisokollimeni prokyrixi twn "epivates xwris eisitirio" opou elege auto to kolpo me to eisitirio... apo tote k ta teleytaia 2 xronia opote pairnw leforeio (giati den pairnw syxna-podilato reee!:P) to afinw ekei k niwthw poly kalytera!

panw sto mixanima loipon 'h vgainontas s ayton pou anevainei!!!
ta lemee! :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Σε ποιον τα πουλάς ρε Νικολή??? ακούς εκεί "δεν παίρνω συχνά ποδηλάτο"!! =Ρ
και το 4 φορές τη μέρα την Αγ.Δημητρίου είναι σπάνια δλδ? =D

χου χου χου (πήγα να γράψω χο χο χο αλλά λέω μην αντιγράφω την Κιάρα =Ρ)

πάντως αν πας να το δώσεις σε κάποιον που ανεβαίνει στραβομουτσουνιάζει και σε κοιτάει καχύποπτα και παίζει να μην το πάρει κιόλας. λες και θα κέρδιζες εσύ τίποτα απ αυτό δλδ.. τι να πεις.

Μόχα είπε...

nai.. ayto einai kati pou den to anefera! stin arxi ithela na to dinw se aytous pou anevainoun alla se koitan pragmati poly perierga k fovountai! (etsi exoun kanei tin koinwnia.. na fovasai ayton pou kanei kali praxi! megali istoria, astin gia alli fora)
giayto to afinw ekei k opoios thelei as to xrisimopoiisei!

den katalaves kala! eipa oti de pairnw syxna leforeio.. k meta eipa "podilato ree"

Luthien είπε...

Καλό!!Τώρα θα αρχίσω να ψάχνω για εισιτήρια και θα αφήνω το δικό μου κάπου!!(αν καιτώρα με τα ενιαία μπορεί να είναι μετά από πολλή ώρα..)Θα το διαδώσω!