Σάββατο 3 Μαΐου 2008

as you glide in my vision..

Δε μου το ζήτησες ποτέ το ξέρω. Εγώ ήμουν η απαιτητική, η ευέξαπτη, η το ένα η το άλλο. Η ζωντανή. Το μόνο που ήθελες από μένα ήταν να είμαι καλά. Ειλικρίνεια ή δειλία? Ή μήπως φόβος?

Και σου κάνω τη χάρη κι είμαι καλά και γελάω συνέχεια και με το παραμικρό. Ξέρεις πόσο κουραστικό είναι? Έχουν στραβώσει τα χείλη μου απ τα χαμόγελα.

Πρέπει να αντισταθμιστεί κάπως δεν νομίζεις? Ένα ήχος από κάτι υγρό που πέφτει. Κοιτάς το τραπέζι. Μια σταγόνα στολίζει το στρόγγυλο χαρτονάκι κάτω απ το μπουκάλι μου. «χύθηκε η μπύρα σου». Δε χύθηκε η μπύρα μου διάολε, αυτή την έχω πιει εδώ και ώρα σε μια προσπάθεια να ζαλιστώ και να μουδιάσω την ψυχή μου για να μην βρέξω τη μπλούζα σου μ αυτό αλμυρό υγρό που βγαίνει απ τα μάτια μας. Δεν είναι η μπύρα μου. Νέρωσες την ψυχή μου και πιάνει πολύ χώρο πια εκεί μέσα τώρα που στραγγίζεται στα ματόκλαδά μου.

Αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν ήσουν εκεί να το δεις. Να με δεις να κρύβω το πρόσωπό μου και να υγραίνω τα μανίκια μου. Να με δεις να ζαλίζομαι και να ζητάω συγγνώμη που δεν είμαι καλή παρέα. Να ζητάω συγγνώμη απ’τον εαυτό μου που υποκύπτω και με αναγκάζω να το συζητάω. Γιατί το κόλπο με το σκουπιδάκι στο μάτι πάλιωσε πολύ πια και καταντάει χολλυγουντιανό να το λες.

Σκόρπιες σκηνές περνάνε απ το μυαλό μου κι είναι νεκρά πλάνα μόνο στιγμιότυπα που δεν έχουν καν soundtrack. Είναι γιατί δεν έλεγες ωραία λόγια. Καλύτερα, τι να μου κάνουν και τα λόγια. Το βλέμμα σου έλεγε τι ό,τι ήθελες να μπορούσες να πεις κάθε φορά. Έλεγε σ’αγαπώ έλεγε σε θέλω έλεγε μη φεύγεις… και τώρα λέει σε χρειάζομαι.

Μια λέξη: μείνε

Δυο λέξεις: μη φεύγεις

Τρεις λέξεις : θα με ψάξεις?

Σε βλέπω να ψάχνεις το χέρι μου κι απορώ. Αφού σε κρατάω ήδη, τι γίνεται δε νιώθεις? Μούδιασε, μου λες και μετά τίποτα. Ούτε πόνος ούτε τίποτα. Παρέλυσε.

Να λοιπόν γιατί εσύ δε δακρύζεις.

17 σχόλια:

Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης είπε...

Nice blog! Tora to anakalipsa!!! :)

kiara είπε...

έχω μια τάση να ταυτιστώ...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Top gun, σ'ευχαριστώ!

Κιάρα, παρόλο που δεν είναι πολύ ευχάριστο για να ταυτίζεται κάποιος, χαίρομαι. τουλάχιστον αγαπάς..

φιλιά!

hopkins είπε...

Υπέροχο, ζωντανό, δυνατό.
Διαβάζοντας το, περνούσαν εικόνες μπροστά από τα μάτια μου.
Μπράβο.

Ονειροφερμένος είπε...

Σκόρπια συναισθήματα..
Μπερδεμένες σκέψεις..
Κι όμως.. ξέρεις τι θέλεις..
κι όμως.. ξέρεις τι να κάνεις..
καν' το λοιπόν..
η καρδιά σου ξέρει..
άκου την..

Lina είπε...

εκτός του ότι συμφωνώ με τον χοπ-χοπ , να συμπληρώσω ότι είναι καλύτερο να πονάς παρά να μη νιώθεις.

είναι τόσο βαρετό και μιζερο να μη νιώθεις...

φιλάκια μικρή! =)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Hop, thank you ρε.. δεν περίμενα να ποτέ να σ'αρέσει τόσο κάτι που έχω γράψει εγώ. δε συγκρίνεται με τα ποιηματάκια σου να ξέρεις!

Ονειροφερμένε, τα είπαμε.. δεν είναι τόσο απλό. κάποιες φορές το τι θέλεις απέχει πολύ απ αυτό που μπορείς και που αντέχεις να κάνεις.

Λίνα, συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Ξέρω κόσμο που έχει εξασκηθεί στο να μη νιώθει και δεν έχει καθόλου πλάκα.

ΜΜΜΜΜΜΟΥΤΣ!

Lina είπε...

xxmmm δεν ξέρω αν είναι μονο θεμα ανθρώπου... καμια φορά είναι και η φάση. Υπήρξε περιοδος που ευχόμουν να νιώσω κάτι, έστω και απόρριψη, προκειμένου να βγω από τη συναισθηματική μου ουδετερότητα.

creative mind είπε...

νιωθοντας τα κακα συναισθηματα.θα απολαυσεις αργοτερα πιο πολυ τα καλα.πρεπει να αφηνουμε τον εαυτο μας να νιωθει γιατι αν δε νιωσεις τη λυπη
δεν θα νιωσεις ουτε τη χαρα


καλημερα

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Lina, μου έχει τύχει ή μάλλον όχι δεν μου έχει τύχει, το έχω προκαλλέσει. να μη νιώθω. αλλά κρατάει πολύ λίγο, παραείμαι "σίφουνας" και δεν μπορώ να μείνω έτσι ακρωτιριασμένη για πολύ. και το έκανα και τώρα, προσπάθησα να μη δεθώ καθόλου ή να είμαι σε θέση πο υ να πορώ να λυθώ εύκολα..αλλά δεν μπορώ. κι αυτό έχει συνέπειες.

creative mind, κάπου στον απρίλιο νομίζω έγραψα κάτι σε σχέση μ αυτό.. αν θέλεις δες το

http://to-koritsi-pu-i8ele-polla.blogspot.com/2008/03/k4e.html

συμφωνώ πάντως..

καλησπέρα!

Christina Noe είπε...

Nα μην μουδιάσεις την ψυχή σου γιατί η επαναφορά είναι δύσκολη...Όσοι ήρθαν κοντά σου ήρθαν γι'αυτήν.Αν κάποιο χέρι πάγωσε μέσα στο δικό σου να μοιραστείς την συμφορά,να την ξεσπάσεις,να βγάλεις όλα τα "σκουπιδάκια" απο τα μάτια σου,απο την καρδιά σου.
Αν μένεις εκεί μένεις γιατί το διαλέγεις,γιατί κάτι μέσα σου το αποζητά.
Σε φιλώ

thanos126 είπε...

Γράφεις αρκετά καλά! Πολύ καλή δουλειά! Βρήκα ένα μπλογκ για να βάλω στα links μου. Χα, χα

Καλημέρα

FiXXXer είπε...

agapimene m file thano pisteuo oti einai kairos na kanoume kati pio sobaro me ayta pou grafoume kai ayta pou filame kai oi dio sta sirtaria mas.na xereis pos psinomai trela na kanoume pali mia parousiasi spiti m kai meta na doume...bebaia tha itan oraio na kaname kati pio sillogiko kai me alla atoma pou niothoun...
einai simantiko na gnorizeis atoma pou niothoun pragmatika...

all u dreamers keep on dreaming...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Christina, μερικές φορές όσο και να θέλουμε κάτι απλώς δε γίνεται. δεν είναι ότι δεν προσπαθήσαμε αρκετά..είναι που έτσι τα φέρνει η ζωή.. καλό είναι να σου μένει όμως η ανάμνηση κάτι καλού(εξού και ο τίτλος του ποστ).και να μη διώχνουμε αβίαστα τα χέρια που παγώνουν πάνω μας απλώς επειδή δε μας ζεσταίνουν πια.. =)

Θάνο, σ'ευχαριστώ αλλά μία διευκρίνηση: ε όχι και δουλειά! λες και είναι κάτι εξαναγκαστικό =Ρ

φίξξξερ, παρόλο που απευθυνόσουν στο θάνο εγώ θυμήθηκα αυτό:

Sing with me, sing for the years
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if its just for today
Maybe tomorrow the good lord will take you away

Dream on, dream on
Dream yourself a dream come true
Dream on, dream on
Dream until your dream come true

;-)

Christina Noe είπε...

Aloimono kai na itan etsi,mallon den dialexa tis sostes lexeis...
Se filo!!!!

FiXXXer είπε...

Did you see your people?
They all turned out for you
We were all together not so long ago
When the light reclaimed you
We were left clawing at the sky

In the oceans we can find you
For the sun we praise your name
In the dirt we pray for god to bring you back again
I can see you, I can see you
In the void the stones are turning and turning and turning

I can see you, I can see you


kalo einai na oneireusai kai panta na theleis kai na zitas polla...
pote den tha metanioseis...

Ονειροφερμένος είπε...

Το δάκρυ κυλάει αθόρυβα..
Ούτε το βλέφαρο δεν του δίνει σημασία..
Κάτι συνηθισμένο από κάποιον ασυνήθιστο..
Μπορεί να δακρύζει.. δεν το ξέρεις..