Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

15-5-2009

Εγώ που λέτε πίστευα πως με καμία κυβέρνηση και με καμία παναγία επίσης δε θα κανα ποστ για τις πανελλήνιες μόλις γύριζα.

Αλλά ρε, τελικά δεν είναι τίποτα φοβερό. Όχι ό,τι μου είχα φανεί απ την αρχή κάτι φοβερό αλλά νόμιζα πως θα αγχωθώ αν κάτσω να γράψω γι αυτό. Ε προφανώς δεν αγχώνομαι οπότε πάρτε να χετε :Ρ

Σήηηημερα ήταν μια μέρα που ξύπνησα κανονικά με το ξυπνητήρι μου (η μαμά προσφέρθηκε να με ξυπνήσει της είπα εντάξει αλλά από μέσα μου "τι μαλακίες είναι αυτές" και ξύπνησα μόνη μου με την Αμελί μου. Άφησα παρόλα αυτά τη μαμά να μου φρυγανίσει φέτες και να μου τις αλείψει με μαρμελάδα. Το κακάο μου ωστόσο δεν αφήνω κανέναν άλλον να το φτιάξει, δεν το πετυχαίνουνε πώς να το κάνουμε! Δηλαδή και που έβρασε το νερό -ναι ζεστό το πίνω ακόμα- πολύ ήταν! Ε ήπια και το κακάο μου, πήρα και τις βιταμίνες μου και ντύθηκα.

Α όχι. Πριν ντυθώ πήρα τηλ το μονομαχάκι, που είχαμε δώσει τηλεφωνικό ραντεβού στις 6μιση αλλά εγώ τον έστησα :Ρ σόρρυ καλό μου, αλλά τρώω αργά τι να κάνουμε! ε τα είπαμε λίγο και συμφωνήσαμε πως πάμε να τους σκίσουμε.

Πήγα στο γνωστό παρκάκι που είχα ραντεβού με την A. και άρχισαν να με ζώνουν φίδια. Όχι, για άλλη μια φορά δεν αγχώθηκα για τις εξετάσεις. Απλώς άργησε κανένα 5λεπτο κι εγώ δεν είχα μαζί μου κινητό και λέω αμάν τώρα θα παίρνει τηλ να μου πει ότι θα την πάνε οι γονείς της και θα μου στέλνει μήνυμα κι επειδή το χω ανοιχτό θα νομίζει ότι το είδα... και μετά πάλι καλά που ήρθε η A. γιατί ποιος ξέρει τι θα βαζα με τον νου μου!

Περίμεναν για να περάσουν απέναντι η Ε. και η Μ. Χαιρετάω από μακριά, η Άφρο μου λέει "δε θα τις περιμένουμε?" της απαντάω "γιατί?" και μου είπε "ας είμαστε καλές σημερα" οπότε είπα να γίνω καλή και τις περιμέναμε.
Ανεβαίνουμε την ανηφόρα του περιφερειακού και:
-Παιδιά αντιμετωπίζω ένα σοβαρό δίλημμα.
-Τι δίλημμα?
-Θέλω ένα τσιγάρο τωρα. Να κάνω ή να μην κάνω?
-(Ομοφωνία)Να κάνεις.

(σημείωση: καμία απ τις 3 της ομοφωνίας δεν είναι καπνίστρια)

Φτάσαμε στο σχολείο όπου μόλις είχε φτάσει κι ο μπάτσος που μας αναλογούσε. Πάμε στην τουαλέτα και η A. μου λέει "ξέρεις τι άκουσα? Πως αν αντιγράψεις σε πάει αυτόφορω αυτός". Έχει σημασία το αυτός γι αυτό και είναι έντονο και πλαγιαστό. Ήταν ωραίος ο μπάτσος. Αλλά εξαιτίας του γεγονότος πως οι μπάτσοι δεν έχουν ποτέ μακριά μαλλιά ούτε πρόκειται να αποκτήσουν στο μελλον αν τους παρακαλέσεις (εεε..ε... εγώ δεν έκανα τίποτα :Ρ) και τέλος πάντων μπάτσος είναι και ούτε καν καταμελάχρινος του γούστου μου, ε για όλους αυτούς τους λόγους εμένα ο μπάτσος δεν μ άρεσε και δεν αποπειράθηκα να αντιγράψω για χάρη του!

Μπήκαμε στην τάξη κάναμε τα διαδικαστικά.

Μετά από καμιά ώρα μας έφεραν και τα θέματα. Πάλι καλά που ήταν ωραίο το κείμενο (αγαπώ Τερζάκη) γιατί αλλιώς ένας θεός ξέρει τι περίληψη θα το κανα. Εγώ παιδί μου δεν είμαι έξυπνη, κωλόφαρδη είμαι!

Όχι πραγματικά είμαι κωλόφαρδη. Θέλω να πω, τα θέματα τα είδατε? να βρείτε 4 μεταφορές στο κείμενο? να μετατρέψετε την ενεργητική σύνταξη σε παθητική και το αντίστροφο?

Ρε παιδιά μ άρεσαν οι πανελλήνιες. Έτσι που ήμασταν εκεί μαζεμένοι όλοι, λέγαμε ανέκδοτα, ο διευθυντής μας μοίραζε τα καρτελάκια κ κάποιος φώναξε "εεεε προσευχή δε θα κάνουμε?"! Τελικά δεν κάναμε, γεγονός που μου δωσε την εντύπωση πως προσευχή κάνουμε μόνο όταν μας βλέπουν για να δίνουμε το καλό παράδειγμα οπότε τώρα που είμαστε μεταξύ μας γαμήστε το. Πραγματικά αυτή την εντύπωση μου δωσε ο διευθυντής. Κ αυτό το στυλ του είναι ο λόγος που τον παω τόσο τρελά. Ειδικά αν σκεφτείς πως είναι θεολόγος :Ρ

Και τέλος πάντων, αφού πέρασα τόσο καλά στις πανελλήνιες, λέω να ξαναπάω :Ρ

Άντε μακάρι να 'ναι έτσι όλες οι μέρες!

Καλά είμαστε παιδιά...είμαστε πολύ καλά.
Κι ούτε που θα καταλάβουμε πότε θα περάσει..

21 σχόλια:

avraoneirou είπε...

Οι πανελληνιες δεν είναι όπως φαίνονται...ναι τραβάς ζόρι,αλλά περνάνε γρήγορα.εγω πέρσι ούε που κατάλαβα πως πέρασαν οι μέρες.αγχος είχα πολύ στο πρώτο μάθημα,μέχρι να πάρω τη κρυάδα κ να δω πώς είναι τα πράγματα...μετά ηρέμησα...και τα πήγα μια χαρα δόξα τω θεω.
όσο για το μπάτσο...θυμάμαι κ εμείς είχαμε ένα κούκλο...δεν χορταινες να τον κοιτάζεις....χιχι

καλή επιτυχία γλυκιά μου...

να εχεις πάντα τόση θετική ενεργεια

φιλάκια! :)

dancing gal είπε...

Ante kale kai exw mpei 4 fores apo to prwi!

Diavaza tis eidhseis sto in.gr kai eixe ta themata kai molis ta eida lew apo mesa mou "'ntaksei, kommena kai rammena!" :p

hmmm, poia mou thymizoun oi paranoikes skepseis kathgorias ai-gamhsou-ki-esy-ki-o-grylos-sou pou ekanes ekei pou perimenes th filh sou! pethana leme!

bliaks zesto gala, sorry kiolas dhladh, h mallon biarks pou leei kai o M. pou den to eixe piasei swsta otan tou to prwtoeipa.

oute ta makria mallia mou aresoun, ti kala de tha tsakwthoume pote gia antra. oute gia mpatso twra pou to skeftomai :p

emeis eixame kanei proseuxh, gia thn akriveia thn eixa kanei egw, kai stis panellhnies ths b kai stis panellhnies tis g lykeiou. Me ena sardam se kathe premiera, etsi gia na paei gouri :p

Kai meta apo ola ta asxeta, twra mporw na sou pw poso poly xairomai pou ola phgan kala kai oti elpizw na synexisoun etsi. Merde leme, merde!

:D:D:D:D:D
:*********

BlaCk piTt είπε...

Δεν νομίζω να πέρασαν όλοι τόσο ωραία...

Τι θέμα σας βάλανε στην έκθεση??

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Kαλησπέρα και καλώς σε βρίσκω!
Εχουν την ομορφιά τους και οι πανελλαδικές...!
Θα περάσει γρήγορα!

(...ενα τσιγάρακι χρειάζεται, εδώ που τα λέμε!)

Καλη επιτυχία σου εύχομαι!

Άνεμος είπε...

Ελπίζω να το διασκεδάζεις έτσι όλες τις επόμενες μέρες των πανελληνίων.

Δεν είναι τόσο άσχημα όσο τις κάνουν να ακούγονται. Μόνο μη τις πάρεις αψήφιστα...

Καλη επιτυχία ξανά!

Καλησπέρα!

Lorel είπε...

καταρχας,μακάρι αν ναι και οι άλλες μέρες σας έτσι!!!
κατά δεύτερον,ρε κοπελιά,αυτό είναι ΤΟ φάρδος!πάντα τέτοια!μα μεταφορές;;;; ο αδερφός μου στο δημοτικό τα κάνει αυτά!
πολύ με ανέβασε το πόστ!πάνω τους κούκλα μου!
=)0)
:***

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ καλέ τι πολλά σχόλια, με συγκινείτε!!!

αύρα ονείρου, σήμερα απομυθοποιήθηκε πολύ η κατάσταση ακόμα και οι αγχώμενοι έλεγαν "τι αυτό ήταν??".
ευχαριστώ πολύ ρε συ για την καλή επιτυχία =))))

αχου, το μπαλαρινάκι μου που μπήκε 4 φορές.είσαι γούτσου ρε!!καλά η μάνα μου είπε πως με το που είδε το κείμενο είπε "δόξα τω θεώ θα της αρέσει τουλάχιστον" :ΡΡΡΡ καλά αυτό με το άει γαμήσου κι εσύ κι ο γρύλος σου το θυμάμαι πολύυυυ συχνά!καλά αυτός ο Μ είναι πολύ μορφή :Ρ κοιτα δεν το λες ακριβώς ζεστό γάλα, είναι πιο πολυ νερό με σκόνη κακάο και λίγο γάλα!όταν ήμουν μικρή δεν μπορούσα να πιω γάλα γιατί μου έλειπε ένα ένζυμο και το πινα μόνο με κακάο και μετά καλόμαθα και μου μεινε το κακάο! αχ εμένα μου είπε μια φορά ο μαθηματικός να κάνω προσευχή ο οποίος μαθηματικός είναι και πολύ ψαρωτικός και δε λέει να του πας κόντρα αλλά εγώ του πήγα γιατί ήμουν αρκετά σίγουρη πως δε θυμάμαι την προσευχή -συγγνώμη καλέ θεούλη.ε και να μην έχει μακρύ μαλλί δεν με πειράζει , εννοείται ότι δε με πειράζει.αλλά και κοντοκουρεμένος και μπάτσος παραπάει :Ρ ευχαριστώ για το μερντ! :DDDD

μπλακ πητ, τα θέματα είναι εδώ :
http://www.in.gr/Reviews/imagegallery.asp?lngReviewID=2464&lngChapterID=83371&lngItemID=83372

για τα αλλα σχολεία δεν ξέρω πάντως εμείς είμαστε αρκετά δεμένοι και νομίζω πως όλοι περάσαμε καλά σήμερα!

Πρωτόπλαστη καληνύχτα και καλώς ήρθες =)
ρε συ ναι κι εμένα μ άρεσαν..έχουν μια γλύκα αλλόκοτη!και το τσιγαράκι,ναι, επιβάλλεται!

άνεμε, ναι σίγουρα δεν πρέπει να τις παίρνεις αψήφιστα..αλλά μια αισιοδοξία βοηθάει πολύ.μέχρι τώρα το λεγα θεωρητικά αλλα σημερα το είδα και στην πράξη και το συνιστώ σε όλους!

Λορελ, ναι παιδί μου σου λέω φάρδος, άλλες χρονιές τα ξεσκίζουν τα παιδάκια..άλλοι ανησυχούν μην πέσουν παλούκια αλλού..αλλά αλλού ας πέσουν, η έκθεση είναι το πιο αβέβαιο μάθημα στα άλλα τα φέρνουμε βόλτα..
αχ χαίρομαι που σε ανέβασε!μη μου πας αγχωμένη του χρόνου, κι από σένα τέτοια ποστ να βλέπω!

μάκια παιδάκια!

Ανώνυμος είπε...

Ολα θα πανε καλα και το ξερεις,αν πηγανε μια φορα καλα θα πανε κι ολες τις υπολοιπες φορες.Ημουνα σιγουρη,σιγουρη οτι θα κανεις ποστ και θα μαθουμε τελικα τι εγινε και γελουσα μονη μου*σκεφτομουν πως ακομα και στις πανελληνιες βρηκες κατι ομορφο να πεις:)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

καλή επιτυχία κοπελιά.
τώρα που το σκέφτομαι ούτε και εμείς κάναμε προσευχή.
οι μπάτσοι δεν εμπλέκονται στη διαδικασία των εξετάσεων , μην κάνεις όμως σκονάκι στις Πανελλήνιες ( μαθητή μου πέρσι τον πιάσανε και τον μηδένισαν,στο συγκεκριμένο μάθημα , ξαναδίνει φέτος) θα έχεις άλλωστε χρόνια στη σχολή να εξασκήσεις την τέχνη του σκονακίου :-)

hopkins είπε...

Ρε! Πόσα ναρκωτικά παίρνεις;;; χαχαχαχαχαχα Πάντα έτσι χαρούμενη να είσαι βρε πιτσιρικάκι! :) Και όπως σου έχω ξαναπεί, το ξέρω ότι θα τα πας σούπερ! ;)

Lina είπε...

μωρό μου, οι πανελλήνιες είναι το πιο ευκολο κομμάτι μιας ολάκερης κωλοχρονιάς!
η αποδειξη ότι ξεμπερδευεις.

υ.γ. δεν θελω να σε αγχωσω, αλλά τους θεωρητικούς μην τους εμπιστευεσαι και πολύ.... ήμουν παντα απ τα "αστερια" των εκθεσεων... πανελλήνιες: κοντα στο 18ο ενας και 12 ο άλλος :Ρ είστε τρελοίοιοιοι!!

φιλάκια και πάντα τέτοια! και τελευταια μερα με μαγιώ αντι για εσωρουχα, έτσι; ;)

konstantinos είπε...

Να ξαναπάς!
Και να τα πας και πάλι καλά!
Καλή συνέχεια και κουράγιο!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

in the sky, κι εγώ αυτό το καλό προαίσθημα είχα απ την αρχή ότι θα πάνε όλα καλά και συνεχίζω να το έχω..ε κι αν δεν πάνε όλα καλά τουλάχιστον δε θα χω στεναχωρεθεί προκαταβολικά =)))

Τουρνέ στα νησιά, ευχαριστώ!!! άντε καλέ σιγά να μην έκανα σκονάκι, τζάμπα ξεσκιστήκαμε 288 μέρες στο διάβασμα???καλά κι εσύ καθηγήτρια?φαντάζομαι να μπω να σχολιάσω σε κανα μπλογκ και να ναι κάποιου καθηγητή μου :DDDD

χοπ, χαχαχαχαχαχα :) μ αρέσει που έχουμε μια σιγουριά ο ένας για τον άλλον πως θα τα καταφέρει =) μάκια!

Λινα, ναι ξέρω δεν την παλεύουν οι φιλόλογοι , η μάνα μου είναι :Ρ στις πανελλήνιες ο ένας της έβαλε 18 κι ο άλλος 15..αλλά τουλάχιστον είμαι σίγουρη πως τα πήγα καλά στις ασκήσεις, στην έκθεση έτσι κι αλλιώς σφαγή θα γίνει,οπότε ας ελπίζω τουλάχιστον να έχω ένα 55/60 απ τις ασκήσεις..όντως οι εξετάσεις είναι το ευκολότερο απ όλη τη χρονιά..τουλάχιστον τώρα δεν έχω άπειρο διάβασμα.μέχρι τον απρίλη διάβαζα επειδή γούσταρα.μετά διάβαζα με το ζόρι.ε τώρα διαβάζω απ την καλή μου την καρδιά :ΡΡΡ

κωνσταντίνε,θα ξαναπάω ντε :Ρ ευχαριστώωωωω!

BlaCk piTt είπε...

WOW! Το θέμα της έκθεσης δεν έχει λάθος...

Στην Κύπρο, ασχολούμαστε με 5-6 κοινωνικά προβλήματα και στην έκθεση πρέπει να γράψουμε είτε αίτια, είτε συνέπειες, είτε τρόπους αντιμετώπισης.

Ελπίζω να βάλουν κάτι διαφορετικό φέτος για να αποτύχουν εκείνοι που μαθαίνουν παπαγαλία καμπόσες εκθέσεις.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χε, γιατί?έχει πάντα λάθος η έκθεση?

ε και σε εμάς πάνω κάτω αυτό κάνουμε, ή κοινωνικά προβλήματα ή έννοιες όπως ελευθερία,δημοκρατία,τέχνη κλπ...

έλεος είναι να μαθαίνεις παπαγαλία εκθέσεις!δλδ αν μπορείς να μάθεις παπαγαλία, μάθε κάτι άλλο!!(σε εμάς συμφέρει πολύ να μάθεις έτσι το ΑΟΔΕ αλλά εσύ δε δίνεις τέτοιο μάθημα οπότε μη μαθαίνεις τπτ παπαγαλία!

BlaCk piTt είπε...

heh...
Όταν είπα "δεν έχει λάθος" δεν εννοούσα ότι δεν έχει κάποιο ορθογραφικό λάθος. Εννοούσα ότι είναι πολύ καλό, ότι δηλαδή "δεν έχει λάθος". Έτσι όπως το γράψα δεν βγαίνει το σωστό νόημα.

Anel είπε...

Χαχα! Μακάρι να είναι όλες οι μέρες των πανελληνίων σου έτσι!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

black pitt, nomiza oti ennoouses lathos sti diatyposi 'h kati tetoio, oti synithos stelnoun dieykriniseis..ok tora to katalava :)

anel, makari!!!!an kai simera itan ligo alliotika.alla gi ayto mallon eythynetai to epomeno post ..

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ τουρνέ στα νησιά σόρρυ που σε έκανα γυναίκα! καθηγητής εννοούσα!
σόρρυυυυυυυυυυυυ

Τουρνέ στα νησιά είπε...

τα λάθη για τους ανθρώπους κοπελιά :-)
είμαι και αξούριστος !

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

χαχαχαχαχαχα :D