Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

που κλαις σε κάθε πτώση..



Όταν αγγίξεις την κορυφή και τσιρίξεις
και έχεις την τύχη με το μέρος σου
κρατάς την πορεία και φτάνεις στα όρια

Μα όταν γλιτώσεις από το βάρος μιας πτώσης
και δεν μπορείς να σηκωθείς
τότε δεν βλέπω να έχεις πολλά περιθώρια

Φτάσε στον πάτο
εκεί που δεν υπάρχει πιο κάτω
και βρες την ευτυχία κρυμμένη
κομμένη και ραμμένη για σένα
που κλαις σε κάθε πτώση
ισχύς εν τη ενώσει ψυχή μου
και έλα μαζί μου στον πάτο

Όταν παλέψεις και όλη τη γνώση μαζέψεις
και ετοιμαστείς να απογειωθείς
καιρός να μάθεις τι κάνουν τα ώριμα φρούτα

Φόρα το κράνος πάρε ανάσα και θάρρος
και αντί να προς τα πάνω να κοιτάς
κλείσε τη μύτη σου φτάσε στην άκρη και βούτα

για μας που δίνουμε πανελλήνιες γιατί τελειώνουμε, πάει,πέρασε!
και θα περάσουμε και μεις και θα περνάμε και τέλεια κι είναι τέλεια που πάμε τώρα 3η λυκείου γιατί φαντάζεστε να χαμε χρόοονια ακόμα??
είναι ωραία..

7 σχόλια:

Lorel είπε...

και αναρωτιόμουν πότε θα το βάλεις!
τελειώνετε ρε....ωραία!
εμείς που χουμε ένα χρόνο ακόμα τι να πούμε?

dancing gal είπε...

Και να το soundtrack για την περίφημη σειρά θεωριών για την πτώση που θα στις πω άλλη στιγμή, αλλού ;)

Πάει, πέρασε κοριτσάκι... Μια ανάσα έμεινε...

(είναι παράξενο το πόσο παράλογα κοντά μου φαίνονται οι δικές μου εκείνες μέρες...)

:) :*

Gladiant Gladiator είπε...

Τελείωσε και αυτό! Πάμε για πολλά περισσότερα! Που να μας πάρει, καλά περάσαμε πάντως! Έρχεται η ώρα να πάρουμε τη ρεβάνς!;)

Η Πάντα Διαθέσιμη Νεράιδα είπε...

Καλη επιτυχια στις εξετασεις σας!
καλημερα!
et Bon Courage!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

lorel, τόσο προβλέψιμη έχω γίνει πια??:Ρ

μπλαρινάκι, τα είπαμε =)) θεικές οι θεωρίες σου :***

μονομαχάκι, καλά περάσαμε ρε, εννοείται ότι περάσαμε καλά!ήταν η πιο τέλεια χρονιά έβερ!!δε μπεστ αρ γιετ του καμ!

η γυναίκα που διάβαζε ποιήματα ε?κι εγώ σκεφτόμουν πως είμαι "το κορίτσι που ήθελε πολλά" κι έχει κι αυτό παρατατικό μέσα και έλεγα όταν μεγαλώσω κι είμαι γυναίκα κι όχι κορίτσι(αν αποποιηθώ ποτέ την κοριτσίστικη φύση μου :Ρ)να αλλάξω το νικ και να το κάνω η γυναίκα που διάβαζε ποιήματα!αλλά τώρα δε γίνεται να στο κλέψω :) ευχαριστώ πολύ για την καλή επιτυχία και το κουράγιο!

Άνεμος είπε...

Είναι ωραία να τελειώνεις το σχολείο αλλά δεν είναι ωραίο όταν καταλαβαίνεις πως τελείωσε...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μμμ κι εγώ νομίζω πως δε θα μ αρέσει όταν το καταλάβα..έχει να πέσει κλάμα στην αποφοίτηση =)
καλώς ήρθες άνεμε!