Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

25~05~2009

Εκεί που καθόμασταν ήρεμα κι ωραία στην "πίσω αυλή" είπαμε να πάμε να δούμε αν έχει ανοίξει το κυλικείο για να πάρουμε νερά, φαγιά κλπ. Κ οι άλλοι είχαν μπει στις αίθουσες κι εμείς δεν είχαμε ακούσει το κουδούνι :Ρ Ε καλά δλδ δεν είχαν μπει κιόλας, εκείνη την ώρα έμπαιναν αλλά ο επιστάτης μας είπε πως είχαν μπει ήδη και τρομάξαμε.

Ανεβήκαμε στις αίθουσές μας, καθήσαμε. Είχαμε έναν καλό επιτηρητή που τον είχαμε και την προηγούμενη φορά. Αλλά η 2η ήταν μία απ τις δυο ξινές που είχαμε στη βιολογία νομίζω. Ε δεν της δώσαμε και πολύ σημασία. Και δεν ήταν κακιά εδώ που τα λέμε γιατί εγώ με τον διπλανό είχαμε κάνει εξακρίβωση αποτελεσμάτων για όλο το 4ο θέμα κι όταν πια είχαμε τελειώσει την εξακρίβωση μας λέει "ρε παιδιά σταματήστε να μιλάτε" :D

Δεν είναι ότι ήταν δύσκολα. Όταν είδα το 4ο θέμα το 1ο πράγμα που σκέφτηκα ήταν "εντάξει, έχω κάνει πολλές παρόμοιες". Νομίζω πως το δύσκολο στη φυσική είναι πως κάνεις κάνεις κάνεις πράγματα και πράξεις και δεν είσαι σίγουρος αν είναι σώστα. Εκτός αν είσαι τόσο σίγουρος για τον εαυτό σου. Που εγώ σήμερα δεν ήμουν γιατί χτες είχα πάθει ένα ψιλοπατατρακ και κατά τις 12 το βράδυ άρχισα να κλαίω με λυγμούς, γεγονός που κράτησε καμια ώρα. Δεν ξέρω γιατί, έτσι απλά.

Εν τω μεταξύ βγήκα απ την αίθουσα και δεν είχε βγει κανένας άλλος από θετική/τεχνολογική και δεν είχα ποιον να ρωτήσω. Με το που βγήκε μια κοπέλα και λέγαμε αποτελέσματα κι είχαμε βρει τα ίδια...τι χαρά ήταν αυτή!Πήρα ανάσα!Περίμενα το σόουλ μέιτ μου και φύγαμε. Αλλά δεν έγραψε καλά και στεναχωρέθηκα :( Αφού μου ζήτησε τσιγάρο, φαντάσου.

Αχ όταν γύρισα σπίτι και πήρα τηλ τον φυσικό..καλά αυτός ο άνθρωπος έχει απίστευτη πλάκα. Τον ρωτάω κάτι για μια παγίδα σο 2ο θέμα και μου λέει "ααα αυτό είχε πράξεις,πράξεις,πράξεις" και λέω "α. Καλά. Εγώ πολλαπλασίασα με το α" και μου είπε πως είναι πολύ πονηρό αυτό και πολύ χάρηκα που σκέφτηκα κάτι που είναι πολύ πονηρό :D

καλά εννοείται πως την έκανα κιόλας τη βλακεία. Αλλά ευτυχώς η βλακεία πιάνει 3 μόρια. Αλλά τα χουμε πει αυτά, αν δεν έχει ένα χαζό λάθος το γραπτό πώς θα καταλάβει ο άλλος ότι είναι δικό μου??Πρέπει να αφήσω το στίγμα μου!

Κι αυτά που λέτεεεεε.

άντε να τελειώσουν οι εξετάσεις να βρει και το μπλογκ μου λίγο τον εαυτό του, γιατί το λυπάμαι που λέει μόνο για τις πανελλήνιες. Υπόσχομαι καμ μπακ μετά τις 27 μαίου. Τώρα δεν ξέρω πόοοοοσο μετά, αφήστε με να γλεντήσω και λίγο που τέλειωσα το σχολείο!

Α και σχετικά με το γλέντι, για αυτόν ακριβώς το λόγο μην ανησυχήσετε που δε θα κάνω ποστ την τετάρτη..θα είναι επειδή θα γυρίσω σπίτι την Πέμπτη :Ρ


6 σχόλια:

Lorel είπε...

=))
γράψε εσύ καλά και κάνε ποστ σ'ένα μήνα!

dancing gal είπε...

lol και πάλι lol!!!

Να γυρίσεις σπίτι την Πέμπτη, τέλειο μου ακούγεται! Κι έτσι θα ξέρουμε ότι θα έχεις πάει καλά και την Τετάρτη!!!

Αχ αυτοί οι αναίτιοι λυγμοί.... Μόνο που εμένα ήταν πριν τα μαθ.κατ. Η μαμά Χ. είχε τρομάξει, λέει. Για πρώτη φορά στη ζωή της δεν ήξερε τι να μου πει, λέει, για να ηρεμήσω... Άπαπα.

Merde και για το τελευταίο chérie, σε φιλώ!

:))) :***

Gladiant Gladiator είπε...

Αυτό το στίγμα σου κάθε φορά! Ο φυσικός μου έλεγε στους δικούς μου να μου δώσουν καμιά χάντρα για το μάτι γιατί δεν μπορεί, θα κάνω τη βλακεία μου και θα χαλάσω το "τέλειο" γραπτό! Πείσμωσα και εγώ λοιπόν και του έγραψα κατοστάρι (μάλλον)!:D

Πάλι καλά, δεν θα είμαι ο μόνος (και η λοιπή παρέα) που θα γυρίσω Πέμπτη! :Ρ

TZENAOUA είπε...

ANTE KAI TON EFAGES TON GAIDARO...που λενε!!!
ΚΟΠΕΛΙΑ...ΠΑΡΤΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟ ΣΕΞ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!! ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ...ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ...

Ανώνυμος είπε...

xaxax.... 8a sumfwnhsw me tous prolalhsantes... kanonise na grapseis kala kai meta na ksedwseis :) emeis... edw 8a eimaste k 8a se perimenoume :)

ta filia mou, mikroula mou, ek viennis

Άρτεμις είπε...

Τα έσπασε σήμερα...
9 πήραμε τα θέματα...
10:05 είχα βγει...

Αχ εσύ τελείωσες...
Εγώ έχω ακόμααα....