Τρίτη 19 Μαΐου 2009

the show must go on


-->
Έχω ένα κενό τόσο μεγάλο που χωράς ολόκληρος μέσα του. Χωράς, ωστόσο δεν είμαι σίγουρη αν θα ήθελα να είσαι εδώ. Μάλλον είμαι σίγουρη ότι θα ήθελα να μην είσαι.
Και πώς γίνεται να ήσουν,αναρωτιέμαι, πώς γίνεται να ήσουν εδώ και με ποιον ακριβώς τρόπο δήλωνες παρόν. Με κανέναν, απλώς με την ιδέα της ύπαρξής σου γέμιζες συρτάρια και μάντεψε? Τα άδειασα χτες.
Έχω καταλάβει πως όλα τα προβλήματά μου πηγάζουν από μία και μοναδική εμμονή. Απ’ την εμμονή μου να μην ενδίδω όταν συναντάω κάποιον που είναι ακριβώς όπως τον φαντάστηκα. Πες μου γιατί το κάνω αυτό. Ναι , εσένα ρωτάω, γιατί εσύ φταις. Ξέρεις έχω γνωρίσει κόσμο που είναι έτσι, έτσι ακριβώς όπως φαντασιώνομαι κάποιον όταν βγαίνω απ το σινεμά. Αλλά δε θέλω κανέναν τους. Δε θέλω κανέναν τους, θέλω εσύ να αλλάξεις μ έναν τρόπο μαγικό και να γίνεις σαν αυτούς. Και δες τι ειρωνία, κι εκείνοι δεν μ αρέσουν γιατί δε σου μοιάζουν.
Ξέρεις χαίρομαι που σε γνώρισα, μου έδειξες την κακιά πλευρά αυτού του κόσμου. Δε θα πάψω όμως να είμαι αισιόδοξη. Αν και είμαι σίγουρη πως είσαι κι εσύ απ αυτούς που μπερδεύουν την αισιοδοξία με την άγνοια κινδύνου και την πολεμάνε σαν ανίατη ασθένεια. Εμπρός λοιπόν πολέμησέ με. Τι περιμένεις; Διώξε με. Διώξε με γαμώτο σου αυτό περιμένω τόσο καιρό, να μου πεις να σηκωθώ και να φύγω, να μην περιμένω τίποτα άλλο από σένα.
Και κατά μία έννοια το έκανες. Το έκανες αλλά κι αυτό, το μόνο καλό που προέκυψε, έσπευσες να το διορθώσεις. Με ένα δεύτερο τηλεφώνημα, με ένα ακόμη μήνυμα. Δε θέλω. Δε θέλω να διορθώνεις τίποτα πια, βαρέθηκα να ακούω συγγνώμη. Και δε θέλω να μου πεις συγγνώμη ούτε τώρα. Γιατί η δικιά σου η συγγνώμη σημαίνει «ξέχασέ το». Εγώ καταδέχομαι μόνες αυτές που σήμαινουν «το μετάνιωσα και δε θα ξαναγίνει».
Σου είπα ότι άδειασα το συρτάρι;

10 σχόλια:

BlaCk piTt είπε...

"If there's nothing I can gain from this or anything at all, it'd be the knowledge that ya gave me, when I thought I'd heard it all."
Axl Rose

Πέρα από τον πόνο, πάντα κερδίζουμε κάτι απ' όλο αυτό. Ουφ, ποτε θα πληγωθώ και γω????

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

δεν ξέρω πότε θα πληγωθείς αλλά ελπίζω όχι κατά τη διάρκεια των εξετάσεών σου :Ρ

Ανώνυμος είπε...

*oχι τωρα:(

κι αυτο που επιζητα ο αλλος με την αποχωρηση ειναι ουσιαστικα η εγκατασταση.το ξερεις ετσι δεν ειναι;

αδειασε στ'αληθεια;

γιατι ξερεις,πολλοι θα βρεθουν που θα ειναι αρκετα καλοι ομως ενας θα ειναι ο κακος.Αυτος που θα διορθωνει οτι καλο προκυπτει μα που κατα βαθος θα θελεις να το διορθωσει.

*i ve been there^

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ναι το ξέρω αυτό με την εγκατάσταση.Μαλβίνα :)

αλλά το συρτάρι άδειασε στ αλήθεια και τα πράγματα που είχε μέσα μοιράστηκαν κιόλας.

και ναι σωστά κατάλαβες.ήθελα κατα βάθος να το διορθώνει.μέχρι χτες.το να βασανίζεις κάποιον και το βασανιστήριο να χει μια γλύκα απ το να αρχίσεις να τον εκμεταλλεύεσαι δεν απέχει και πολύ. κι εκεί που περνάει τη γραμμή δεν θέλω πια να διορθώνει τίποτα..δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις και τι καταλαβαίνεις αλλά νομίζω πως καταλαβαίνεις.it's permanent :)

:*

marionettie είπε...

Γαμώτο μες τις εξετάσεις βρήκε;
Φιλίιιιιιιιι

marionettie είπε...

A, και η φωτό θεική

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

άντε ρεεεε πού είσαι τόσο καιρόοοοοοοοο??

πώς γράφεις καλό μου? λογοτεχνία σήμερα ε? Άντε καλή επιτυχία ματάκια μου!

κοίτα αν είναι μαλάκας ο άνθρωπος είναι μαλάκας χειμώνα καλοκαίρι είτε δίνεις είτε δε δίνεις πανελλήνιες, μην το ψάχνεις :Ρ

μερσί για τη φωτό ><

T.S. Paradise είπε...

τουλάχιστον για σένα έχει τελειώσει μέσα σου...

εμένα που ούτε μέσα μου έχει τελειώσει, ούτε γενικά τι κάνω??

τον έχω μπροστά μου να την ψιλοπέφτει διακριτικά σε μία τύπισσα, και μεις να μην μιλάμε όταν είναι και άλλοι μπροστά, γιατί κανείς δεν πρέπει να μάθει τίποτα....

που "φεύγει" και "γυρνάει" μήνες μετά, χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα για το πως ήμουν εγώ όλον αυτόν τον καιρό, και να μου λεέι : ένα κακό έχει, να πρίζεις κόσμο....

αλλά και πάλι ξέρω, πως το καλοκαίρι που θα 'μαστε μαζί σε κείνο το μέρος (όχι οι 2 μας, αλλά και πάλι μαζί) θα υπάρχουν ματιές, θα υπάρχει φλέρτ, θα υπάρχουν στιγμές μεταξύ μας....
γιατι ο τύπος έιναι σα ναρκωτικό πάνω μου...
είναι η κοκαίνη μου...

και δεν ξέρω πως μπορώ να το αλλάξω αυτό...

έχω καταλήξει, ότι δεν χαιρομαι που τον γνώρισα (γιατί η ιστορία κρατάει 2 χρόνια), αλλά ξλέρω πως δεν έχω μετανιώσει για σχεδόν τίποτα απ' όσα έχω κάνει από τότε που τον γνώρισα....

τον μισώ και τον αγαπάω την ίδια στιγμή...


ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΙΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ....

Ανώνυμος είπε...

πολύ ωραίο και το κείμενό σου και το "ξεκαθάρισμα" που κατάφερες... δύσκολο task που χρειάζεται αποφασιστικούς ανθρώπους. Μπράβο σου! :)Χάρηκα που σε "βρήκα"...θα περνάω συχνά...

Τα φιλιά μου εκ Βιέννης

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

xipissa, η αλήθεια είναι πως όντως έχει τελειώσει μέσα μου..ε δεν είναι ανάγκη να προσπαθείς να το επισπεύσεις, μπορεί να αργήσει αλλά κι εσένα θα ρθει η στιγμή που δε θα σου φαίνεται καν ωραίος..

ατίθασο πνεύμα, δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που το κατάφερα το ξεκαθάρισμα!!όσο για το ότι είναι δύσκολο τασκ..εμένα δε μου φαινόταν δύσκολο, μου φαινόταν αυτονόητο πως όταν κάποιος κάνει κάτι τέτοιο τον ξαποστέλνεις αλλά χτες συζητούσα με μια φίλη μου που μέχρι να φτάσει να τον ξαποστείλει πέρασε πρώτα απ την ίδια κατάσταση 43298 φορές!Οπότε νιώθω πολύ τυχερή που το κατάλαβα μόνη μου πως αν το κάνει μία φορά θα το ξανακάνει.Κι εγώ χάρηκα που με βρήκες :) είχα μπει μια φορά παλιότερα στο μπλογκ σου αλλά μετά το χασα γιατί δε θυμόμουν πού το βρήκα :Ρ οπότε θα τα λέμε τώρα :D