Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

20-5-2009 ~ I ain't happy, I'm feeling glad :D

Συγγνώμηηηηη που το άργησα το ποστ, ελπίζω να μην ανησυχήσατε και σκεφτόσασταν πως πάει πάτωσα στα μαθηματικά κι είμαι μέσα στο σπίτι και κλαίω και δεν περνάω κι εκεί που θέλω και γενικά "άντε γαμήσου κι εσύ κι ο γρύλος σου" :Ρ δεν θέλω πανικό!!

Θα τα πάρω απ την αρχή να σας ψήσω το ψάρι στα χείλη :ΡΡΡΡΡ

Λοιπόν σήμερα δεν πήγαμε κλασικά απ τον περιφερειακό, είπαμε να κάνουμε μια παράκαμψη έτσι γι αλλαγή. Πετύχαμε στο δρόμο μια της θεωρητικής που παρακαλούσε να μην πέσει η σονάτα του σεληνόφωτος (δεν έπεσε) και φτάσαμε ευχάριστα κι ανώδυνα στο σχολειάκι μας.

Στην "πίσω αυλή" ή αλλιώς "στα καπνιστήρια" πέφτει γέλιο το πρωί. Σήμερα η Ν. (η συμμαθήτρια του προηγούμενου ποστ) μας έλεγε πόσο παγωτό είχε μείνει εξαιτίας της συμπεριφοράς του μπαμπά της. Η Ν. με τον μπαμπά της δεν τα πήγαιναν καθόλου καλά φέτος, είχαν μια κόντρα γάματα με μεγάλα γράμματα.Και ξαφνικά την τελευταία βδομαδα λέει η Ν. ο μπαμπάς να χει γίνει αλοιφή να την παίρνει τηλ από όοοπου και να ναι και να τη ρωτάει πώς έγραψε και ανάλογα με την απάντηση να λέει ή "μπράβο παιδί μου είμαι πολύ περήφανος για σένα" ή "δεν πειράζει παιδί μου εγώ πάλι θα σ'αγαπάω". Και να σημειωθεί πως ο μπαμπάς προσφάτως ήταν στα εξωτερικά και της έφερε μεγάλο μπουκαλάκι κολόνια ΚΑΙ μπόντη γκλίττερ ΚΑΙ αποσμητικό βεβαίως βεβαίως. Είδες τι κάνουν στον γονιό οι πανελλήνιες? Πανελλήνιες φορέβερ!

Παρακάτω. Μετά βλέπει ο Α. την Ν. με το βιβλίο των μαθηματικών στα πόδια και λέει "έλεος ρε Ν. κλείστο, μη διαβάζεις τώρα" και η Ν.: "ποιος διαβάζει καλέ?απλώς το χω ανοιχτό στο Fermat για ξεκάρφωμα"! Μετά εγώ σε μια έκλαμψη:
-Πόσα αρχίδια έχει ο Bolzano?
-Πόσα?
-Τουλάχιστον ένα.

(δεν το σκέφτηκα εγώ, κυκλοφορεί το ανέκδοτο, αλλά δεν ήταν η κατάλληλη μέρα και ώρα για να το διαδώσω????)

Αλλά καλά έπρεπε να είσαι στην αίθουσα που γράφαμε. Ο Γ. είναι το πειραχτήρι της τάξης και λέει στον Μ. που καθόταν ακριβώς δίπλα στην πόρτα "έλα ρε μαλάκα Μ. εσύ είσαι και κοντά φύγε από τώρα" και ο Α.: "Σταμάτα να τον κοροιδεύεις ρε, πριν ένα τέταρτο τα διάβαζε!" (το ξέρω ότι δεν έχει πολύ πλάκα να τα διαβάζει κανείς αλλά αν ήσουν μπροστά θα γελούσες, αλήθεια!)

Και μετά είδα τα θέματαααααα
Με μια πρώτη όψη με τρόμαξε το γ ερώτημα απ το 3ο θέμα και το 4ο μου φάνηκε πως ζητάει κουλά πράγματα αλλά πως μπορώ να τα κάνω.

Ε ξεκινάω, 1o θέμα όλα καλά, 2ο όλα καλά 3ο όλα καλά μέχρι το γ ερώτημα. Γι αυτό το **** το γ ερώτημα παίζει να χρησιμοποιήσα και 4 σελίδες πρόχειρο. Μετά σκέφτηκα να μην κολλήσω εκεί γιατί αφού το προσπαθώ τόση ώρα, τώρα ό,τι και να γίνει τα ίδια θα σκέφτομαι οπότε ας πάω παρακάτω και ξαναγυρίζω μετά. Το 4ο το έλυσα πολύ γρήγορα και σχεδόν χωρίς να σταματήσω. Ε ναι άμα είναι ανώμαλος ο άνθρωπος κάνει το 4ο λες κι είναι piece of cake και δεν μπορεί να κάνει το 3ο. γουάτ του σέυ.

Ξαναγυρίζω λοιπόν στο 3ο που όπως ήταν αναμενόμενο έβγαινε σε 5 σειρές και πολύ σας λέω.Όταν τέλειωσα το 4ο ήταν 10:20. Λέω ντάξει, δεν αγχώνομαι, έχω 1 ώρα και 5 λεπτά για ένα ερώτημα που πιάνει 6 μόρια, τι σκατά θα το λύσω. Περνάει η ώρα, περνάει η ώρα..τίποτα. Ακούω τον επιτηρητή να λέει "παρά 5" λέω "τι παρά 5" και μου λέει "έντεκα παρά πέντε". Ε εκεί πρέπει να είχα πολύ γέλιο γιατί άρχισα να χτυπιέμαι στο θρανίο και να λέω "όχι ρε πούστη μου, ε όχι ρε πούστη μου". Και μετά συνειδητοποιήσα πως για άλλη μια φορά πρέπει να σκεφτώ " έχεις 5 λεπτά για να το λύσεις και να περάσεις στη σχολή που θέλεις"(δεν είχα 5 λεπτά μισή ώρα είχα, αλλά για να είμαι μέσα είπα να το γκαζώσω λίγο). Και φυσικά το όλο ερώτημα ήταν αποκλειστικά και μόνο θέμα προσήμων, έπρεπε να ψάξεις λίγο ποια είναι θετικά ποια αρνητικά για να βγαίνει ο ρημάδης ο Μπολζάνος! Και το κανα κι αυτόοο.

Αλλά στο μεταξύ ήμουν σίγουρη πως κάτι στο 2ο θεμα δεν είναι εντάξει. Παρόλα αυτά έδωσα την κόλλα κι έφυγα γιατί το ήξερα ότι δεν παίζει να βρω λάθος.

Και τι έκανε η κυρία στο 2ο? Το γ ερώτημα ήταν σαν να σου λεγε "σου δίνω αυτά. Κάντα εξίσωση πες μου ποια είναι αυτή η εξίσωση και μετά λύστην κιόλας και πες μου τι βρήκες".Εγώ για κάποιο λόγο δεν είχα καταλάβει πως θα βρισκα 2 συγκεκριμένες λύσεις, νόμιζα πως ζητούσε εξίσωση γεωμετρικού τόπου. Ε μεταφράζω τα δεδομένα κλπ , καταλήγω σε ένα σύστημα αντικαθιστώ απ τη μία εξίσωση στην άλλη και καταλήγω σε μια 2οβαθμια εξίσωση την οποία και...














ΔΕΝ λύνω!

Αχα! όπως διαβάζεις, δεν την έλυσα, είπα ορίστε η εξίσωση πάρτε να χετε!

Πάλι καλά που αυτό έπιανε μόνο 8 μόρια...ε και δε νομίζω να μου τα αφαιρέσει όλα γιατί εντάξει, δεν του είπα "είναι αυτός κι αυτός ο μιγαδικός" όπως θα πρεπε, αλλά κάτι έκανα μέχρι να φτάσω εκεί, άδικο δε θα ναι να τα αφαιρέσει όλα σαν να μην έκανα τίποτα? Παρακαλώ τη γνώμη ενός μαθηματικού επειγόντως.Ωχ, τώρα που είπα για μαθηματικό τον δικό μου τον καημένο ακόμα δεν τον πήρα, θα νομίζει κι αυτός ότι πάτωσα και κρύβομαι.

καλέ δεν πάτωσα :)))

Μου φύγε ένα τόσο τεράστιο βάρος που έδωσα μαθηματικά και τέλος από αυτό.
Αφού πήγαινα τα των μαθηματικών εκεί που μαζεύω όλα τα πράγματα που όταν τελειώσω τις εξετάσεις θα πάνε στην ανακύκλωση. Και ξέρεις τι είναι να έχεις 4 τετράδια σπιράλ Α4, κι ένα γεμάτο ντοσιέ για ένα μάθημα? 4 σπιράλ Α4!!!!!!!

Νιώθω την απόλυτη ανακούφιση :)


10 σχόλια:

Lorel είπε...

πωπω, πως τα φοβάστε όλοι τα μαθηματικά; αλλά αφου πέρασαν... :)
ουφ!άλλα τρία!

Δημήτρης είπε...

Τελειααααααα!!!!!

καλά το ανεκδοτάκι είναι θεϊκό αλλά πρέπει να είσαι μυημένος για να το καταλάβεις... τέσπα...

Φέτος σας έφεξε στα μαθηματικά...
Καλό αυτό...
Τη φυσική πρόσεξε τώρα...

Θέλω τώρα κάτι να σου πω αλλά δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη στιγμή...
Γι αυτό και δεν στο λεώ...
Θα στο πω όμως κάποια στιγμή...

Ο αγώνας πάντως που δίνετε τώρα δεν αξίζει εκ του αποτελέσματος...
Και θα το καταλάβεις αργότερα...
Και ας μπείς εκεί που θέλεις...

Τέσπα Καλή συνέχεια!!!!
Καλή δύναμη και όλες τις ευχές μου!!!

dancing gal είπε...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

eipa na ta valw kefalaia ta i alla etsi tairiazoun kalytera sto pneuma ths hmeras ;)

re me ekanes poly poly xaroumenh!!!

clap clap clap kai ta sxetika, ante kai sta epomena!!!

:D:D:D:D
:****

BlaCk piTt είπε...

Μια χαρά τα πας... Είσαι όλο και πιο κοντά στη σχολή που επιθυμείς.

Να σε ρωτήσω κάτι? Ο τελικός βαθμός εισδοχής στο Πανεπιστήμιο βγαίνει με το μέσο όρο αυτών που έχετε γράψει? Ή γίνεται κάποια διαδικασία αναγωγής?

Καλάν, το τραγουδι τα σπάει.

Anel είπε...

Σε διαβάζω απολαμβάντας σε και έχοντας πολλά flash back.
Άντε, και μετά θα πάρεις σβάρνα τα νησιά! (Ελπίζω να μην πέφτω έξω)
Και ποια σχολή θες για να έχουμε καλό ερώτημα;

Gladiant Gladiator είπε...

Μπράβο αστέρι μου! Αφού έλυσες το τέταρτο αμέσως δεν έχω να πω τίποτα! εμένα το 4δ μου ήρθε όταν μας έλεγαν κλείστε τα τετράδια και πρόλαβα να γράψω μόνο μία σειρά... αλλά κατά τα αλλά βέρι γκουντ!:D
Άντε τα φάγαμε και τα μαθηματικά! (θύμισε μου να σου πετάξω κάτι όταν σε δω που δεν κάθησες να λύσεις την εξίσωση:Ρ)

Σι γιου!

Ανώνυμος είπε...

μπραβοοοοοοοοοοοοοοοο*

και θα ρθει πολυ γρηγορα η μερα που θα λες ααααα θυμαμαι τοτε εδινα πανελληνιες:)

tzenaoua είπε...

Μέχρι στιγμής το κληρονομικό μου χάρισμα λειτούργησε άψογα...χαίρομαι που γράφεις καλά και πιο πολυ που θα πάρεις σβάρνα τα νησιά μετά....σε ποια αν επιτρέπεται?

Τουρνέ στα νησιά είπε...

Άντε βρε θηρίο μπράβο (καλά βρε όργιο δεν έλυσες την εξίσωση?)
καλό κουράγιο για την συνέχεια

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

lorel, τα φοβόμαστε μωρέ γιατί είναι κάπως αβέβαια..ή τεσπά ετσι νόμιζουμε μέχρι να δούμε τα θέματα.Εγώ νόμιζα πως τα μαθηματικά είναι υπερδύσκολα και πρέπει να σου ρθει θεία φώτιση για να γράψεις καλά.Καμία σχέση.Αν έχεις διαβάσει, γράφεις.όπως ακριβώς σ όλα τα μαθήματα.

τζιμαν, τι εννοείς καλό μου ότι μας έφεξε στα μαθηματικά? Η επιτροπή είπε ότι τα θέματα ήταν αντίστοιχης δυσκολίας με τα περσινά που πέρυσι το 52% πέρασε τη βάση :Ρ Βασικά όπως είδα τα περσινά νομίζω πως τα δίκα μας ήταν πιο δύσκολα αλλά νεβερ μάιντ. Κατα τ άλλα μυστηριώδες το σχόλιο.το ι μέιλ μου είναι στο προφίλ μου, ένι τάιμ!

μπαλαρινούυυυ, γιοτ γιοτ γιοτ :*

μπλακ πιττ, βγαίνει λίγο περίεργα ο βαθμός πρόσβασης.Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω χωρίς να μπερδευτείς.Σε κάθε κατεύθυνση υπάρχουν δύο μαθήματα βαρύτητας το ένα με συντελεστή 1,3 και το άλλο με 0,7.Ο τελικός σου βαθμός σε κάθε μάθημα είναι το 30% του μέσου όρου των τετραμήνων συν το 70% του γραπτού συν το γραπτό βαθμό πολλαπλασιασμένο με τον συντελεστή.Για να βγάλεις τα μόρια σου τώρα.Βρίσκεις το μέσο όρο των γραπτών και τον πολλαπλασιάζεις με 8.σ αυτό που βρίσκεις προσθέτης το γραπτό των δύο μαθημάτων βαρύτητας πολλαπλασιασμένων με τους αντίστοιχους συντελεστές.και όλο το αποτέλεσμα το πολλαπλασιαζεις με το 100 και βρίσκεις τα μόρια σου!Ουφ, μπερδεύτηκες?

Ανελ :) εεεε δε θα τα πάρω και σβάρνα σε μια Πάρο θα πάω και παντού στη Χαλκιδική :)))
Καλα φλαςμπακ τουλάχιστον ή απ τα αγχωτικά της τρίτης λυκείου?

ρε μονομαχάκι, αν έλυνα και την εξίσωση πώς θα αφηνα το στίγμα μου στο γραπτό??τώρα έχει στυλ τουλάχιστον, ποιος άλλος θα το κανε αυτό?

ουρανέεε , νιώθω πως έχουν τελειώσει ήδηηηη :))) άντε άλλα 2 !

τζενάουα, ναι πιστεύω πως θα μπορούσες να συνεργαστείς με τη μύριαμ τώρα που χώρισε απ τον τζόσουα και ξέμεινε :Ρ

τουρνέ, άσε όργιο απ τα λίγα.Πάντα μα πάντα στα διαγωνίσματα κάνω ένα πανχαζο λάθος που δεν το χει κάνει κανένας άλλος!