Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

falling for you 'cause I don't know any better

8 σχόλια:

Άρτεμις είπε...

(Ρε ναιιι θα σκίσουμε... Εσύ μεταφορικά κι εγώ κυριολεκτικα την κόλλα με τα θέματα και θα σηκωθώ να φύγω...)
Καλημερούδια... Ωραίο το τραγουδάκι by the way...
Aχ... I don't know any better...

Lorel είπε...

=)
ανοίγουν σήμερα την συναυλία των depeche mode.και την χάνω αυτή την συναυλία...κλάψ!

Ανώνυμος είπε...

αι λοβ γιού μα πετίτ βάς! (ma petite vache για όσους δεν κατάλαβαν... Μου έλειψες τώρα τελευταία χαζή (λόγω εξετάσεων και των δύο μας) και όποτε θέλω να νιώσω λίγο αέρα Στεφανίας μπαίνω στο μπλογκάκι... πάλι καλά που το έχουμε κι αυτό :)
Faculty of engineering αγάπη μου!

τα πουλέτ

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

άντε ρε χαζό μη λες χαζομάρες, αφού είσαι ξεφτέρι!έλα δεν μπορώ απαισιοδοξίες προ των πυλών! γιατί μην ξεχνιόμαστε....1 και σήμερα =)))
καλή σου επιτυχία γλυκό μου..θα πίνουμε καφέ στο πολυτεχνείο από σεπτέμβρη :*****

άσε ρε λορέλ, ξέρεις πόοοοσο τη σκεφτόμουν αυτη τη συναυλία? γαμώ τις πανελλαδικές μου γαμώ δηλαδή.όλα τα καλά χάνουμε.αλλά δεν ήξερα ότι θα ναι και οι πιουρ εσενς (χριστε μου πώς το γραψα έτσι :Ρ)...δεν πειράζει..του χρόνου όπου πάνε στην ευρώπη θα πάμε =)

αχ καλή μουυυυυυυ! άι λαβ γιου του μάι πετίτ πουλέτ!(με την καλή έννοια το πουλέτ,ε?:***)
ρε κι εμένα μου λειψες χαζήηηη, και το σάββατο μας έγραψες(να ήταν για τον ιερό σκοπό..να πω καλά..αλλά έτσι απλά χωρίς...ιερό σκοπό???:ΡΡΡΡΡ) ε άντε ντε κάνε κι εσύ κανέναν μπλογκ να χω να διαβάζω..τώρα θα γραφω "όταν φύγεις στα ξένα" αλλά δεν μπορώ να το γράψω..μη φύγεις ρεεεεεε :-(

μπιζού!

BlaCk piTt είπε...

Ευχαριστώ που μου θύμισες αυτό το υπέροχο τραγούδι. Ήταν ότι πρέπει μετά από 3 ώρες Βιολογία.

Καλή επιτυχία στις εξετάσεις!!

Lorel είπε...

καλή επιτυχία αύριο!!!!
να τους σκίσεις να χουνε να το θυμούνται! =D

Άρτεμις είπε...

Αχ τι φάση ήταν αυτή... Μόλις γύρισα ρε... Απίστευτο μου μοιάζει...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μπλακ πητ, ευχαριστώ ελπίζω κι εσύ νατα πήρες καλά!!

λορέλ ευχαριστώωω, νομίζω θα με θυμούνται ως "τα πιο κουραστικά γράμματα που πέρασαν ποτέ από βαθμολογικό" =Ρ

αρτεμούλιιιιιιιιι! εγώ σου είπα, μ άρεσε..αλλά δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα πως έχω γράψει πανελλήνιες..αχ υπέροχα =)