Κυριακή 3 Μαΐου 2009

unlimited edition = extended edition ?



Σκεφτόμουν πως είναι πολύ λεπτή η γραμμή που ξεχωρίζει το "με φτιάχνει" απ το "με χαλάει" και πολύ δύσκολο ο άλλος (εσύ) να σταματήσει(ς) εκεί που πρέπει.


είναι πολύ κρίμα ή πολύ ενδιαφέρον να μην έχεις όρια?

και τώρα ΘΜΤ, ισχύει για συνεχείς και παραγωγίσιμες συναρτήσεις- σταματάω, δεν είμαι παραγωγίσιμη* έχω αιχμηρά σήμεια.

όμως αν ήμουν θα υπήρχε Χο : f'(Xo)=f(b)-f(a)/b-a

ξέρεις τι είναι η παράγωγος,ε? f'(Xo)= lim(f(X)-f(Xo)/X-Xo)
ένα όριο.



5 σχόλια:

dancing gal είπε...

Πάμε πάλι για all-in-one σχόλιο:

δεν είναι είμαι σίγουρη για την απάντηση στην ερώτησή σου, είμαι όμως σίγουρη ότι ξέρω τι είναι η παράγωγος, yeah!, αγαπώ χορό στο πεζοδρόμιο, ειδικά στα γαλλικά πεζοδρόμια, χεχ!, αλλά αυτό το ήξερες ήδη, αχ εκείνη η αγκαλιά, αχ εκείνα τα κλάματα και οι άλλες αγκαλιές, εκείνες της μαμάς, "γιατί κλαις ψυχούλα μου?" "γιατί έτσι. Θέλω να κλαίω, απλά.", ε κι αγαπώ και μέρες παράξενες-θαυμάσιες μέρες, κι όσο για κείνα τα κόκκινα γράμματα, κάπου στο τέλος ενός ποστ, δε θα πω τίποτα, σιωπή, ο μόνος ήχος που ταιριάζει σε έναν ήσυχο ύπνο...

:) :*

ps: λίγες-μέρες-and-counting ε? ;)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ αυτά τα κόκκινα γράμματα στο τέλος από μερικά ποστ μου θυμίζουν τα γαλλικά σου υστερόγραφα =)

τα κλάματα επειδή έτσι θέλουμε, να κλαίμε, είναι πολύ παράξενα-θαυμάσια κλάματα ε?

πολύ λίγες μέρες..θέλω να τελειώσουν οι εξετάσεις να χω γράψει καλά,να βγω απ το σχολείο στις 27 μαίου και να τσιρίξω δυνατά,μετά να πάω μόνη μου στη θάλασσα και να κάτσω στα σκαλάκια..να μείνω εκεί όση ώρα χρειαστώ και μετά να πάω να βρω τις ψυχούλες μου στο περσινό μας στέκι που φέτος δεν πατήσαμε ούτε μια φορά.

και μετά θα χουν τελειώσει όλα και θα χουν αρχίσει όλα και θα ναι πιο όμορφα από ένα όνειρο.

:****

Ανώνυμος είπε...

Μα και το οριο εμεις το φτιαχνουμε.Το οριο μας ειμαστε εμεις,και ξερεις ισως πολλες φορες αυτα τα πλαγιαστα γραμματα,οι υποσημειωσεις η οι κοκκινες λεξεις να ναι κι αυτα απο μονα τους ενα οριο.

Αν δεν εχεις ορια,δεν σταματας πουθενα κι αν δεν σταματησεις ουτε για μια στιγμη θα ειναι σαν ποτε να μην ξεκινησε τιποτα.Το οριο ειναι ενα στοπ:μια κατεπιλογη παυση-

*κι οσο για τα σκαλακια στην παραλια (l) απλως:)

konstantinos είπε...

Αν χρησιμοποιήσουμε το θ.Bolzano που απαιτεί μόνο συνέχεια, μήπως μπορέσουμε να βρούμε κάποια λύση;
;-)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

in the sky =) σωστά, όλοι έχουμε όρια απλώς καθένας τα δικά του. sky's the limit ;-)

κωνσταντίνε εντάξει, απλώς προσκυνώ!!
μα δεν είναι πολύ καλύτερο αν για να βρεις ρίζα της παραγώγου αντί να κάνεις μπολζάνο στην παράγωγο κάνεις 2 μπολζάνο στη συνάρτηση και μετά Rolle στο (x1,x2) (χ1 και χ2 οι ρίζες που βρήκες)??? δεν έχει πιο πολύ πλάκα? ααα είμαι σε παραλλήρημα πρωί πρωί..και τώρα πάω να τελειώσω το ρημαδιασμένο το στερεό σώμα..ευχαριστώ που περνάς πού και πού =) εγώ μπήκα χτες στο δικό σου αλλά έχω πολύ πράμα να διαβάσω! θα τα καταφέρω κάποια στιγμή!

ΥΓ εσύ μαθηματικός είσαι?πω πω είναι πολύ παράξενο να μιλάς σε καθηγητή στον ενικό!

φιλιάαα!