Σάββατο 23 Μαΐου 2009

22~05~09

Ρεεεεεε άντε πέρασε απο 12 δηλαδής άλλαξε η μέρα και τώρα ο τίτλος του ποστ δεν ταυτίζεται με την ημερομηνία :(

Ε δεν πειράζει!

Σήμερα έχω ένα κενό μνήμης. Δε θυμάμαι απολύτως τίποτα από τη διαδρομή μέχρι το σχολείο.Νιώθω σαν να διακτινίστηκα εκεί.

Σήμερα όλοι θέλαμε να πάμε για καφέ μετά που θα γράφαμε. Και συζητάμε τώρα
-Ρε δεν έχω λεφτά, πόσο τον έχουν πάει τον καφέ στο "μικρό"? -μικρό είναι το όνομα του στεκιού μας-
-Εγώ καλού κακού έχω 50ρικο γιατί έχω ξεχάσει πόσο κάνει ο καφές.

Γράφαμε ΑΟΔΕ η τεχνολογική. Αυτό είναι 43 σελίδες που απλώς πρέπει να τις ξέρεις ακριβώς όπως είναι γραμμένες. Ασχέτως που αυτός που το γραψε προφανώς δεν ξέρει να μιλάει και που το μεγαλύτερο μέρος του είναι κακοσυναρμολογημένες μεταφράσεις. Για να καταλάβετε πόοοοοσο εντελώς παπαγαλία είναι το μάθημα κοιτάξτε πώς βαθμολογούνται οι ερωτήσεις: όσες σειρές πιάνει η απάντηση στο βιβλίο, τόσα μόρια. Πραγματικά.

Εγώ γράφω, γράφω, γράφω σε κάποια φάση πιάστηκε το χέρι μου και είπα να σταματήσω να ξεκουραστώ γιατί έτσι κι αλλιώς θα τέλειωνα πολύ γρήγορα. Αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και λέω κάτσε γράψτα τώρα που τα θυμάσαι μη σου φύγουν μετά. Ε το αποτελέσμα ήταν να τελειώσω και να ρωτήσω τι ώρα ήταν και ήταν 9. Έπρεπε να περιμένω άλλη μια ώρα για να φύγω.

Το πόσο χαλαρά αντιγράφεις στις Πανελλήνιες μου το έλεγαν αλλά αν δεν το βλεπα δεν το πίστευα. Εντάξει και στα άλλα μαθήματα κάτι ψιλολέγαμε αλλά σήμερα που τελειώσαμε και νωρίς έγινε το έλα να δεις. Μπροστά μου καθόταν ένας που ξαναδίνει φέτος, παίζει να θέλει μόνο απολυτήριο. Αλλά ο άνθρωπας ήταν και κουφάλογο. Τρεις φορές του τα είπα το σωστό-λάθος και δεν άκουγε!! Ε στο τέλος απηύδησα, έριξα κάτω το κοκαλάκι μου κι έσκυψα και του τα είπα :Ρ

Στη διπλανή τάξη ήταν το κορυφαίο όμως. Ένας φίλος μου είχε πεί όλα τα Σ-Λ, όλα τα πολλαπλής, τις περισσότερες ανάπτυξης σχεδόν σε όλη την τάξη. Ε σε κάποια φάση ο επιτηρητής σκέφτηκε ας μην το ξεφτιλίσουμε και τελείως και του λέε:
-Άντε τράβα στο τελευταίο θρανίο.
-Μισό λεπτό δεν μπορώ αυτή τη στιγμή.
Γυρνάει στον από πίσω του "συνδικαλιστικό κίνημα είναι η απάντηση" και:
-Οκ, τώρα μπορώ να φύγω
και πετάγεται ένας φίλος του "ε ναι , αφού τους έβαλες όλους στο πανεπιστήμιο"!!!

Με το που βγήκα απ την τάξη έκανα αυτό που είχε κάνει πριν 2 χρόνια η Ρενέ με την ιστορία : πέταξα το βιβλίο κάτω κι άρχισα να χοροπηδάω πάνω του. Όλα αυτά πριν το ρίξω στον κάδο ανακύκλωσης (ανακύκλωσης φυσικά, το κάνουμε που το κάνουμε ας το κάνουμε σωστά!).

Το πόσο ευχαριστήθηκα τον καφέ μετά δεν λέγεται.

Χμμμ, αυτά πολύ ανώδυνα σήμερα τα πράγματα... κατοσταράκι :)

7 σχόλια:

Lorel είπε...

γλυκό το κατοσταράκι....
για να σας βλέπω στο πανεπιστήμιο κυρια μου...
ουπς!δεν το γρουσουζεύω!δεν το πα αυτό!
φιλούθια!
(τί ώρα είναι αυτή; α πα πα! =Ρ)

dancing gal είπε...

Εντάξει, τώρα είμαι ήσυχη!!!

Εγώ μπορεί να μην έδωσα ΑΟΔΕ αλλά οι sis που έδωσαν και οι δύο, έχουν από ένα 100άρι η κάθε μία, και καταλαβαίνεις, περίμενα και το δικό σου για να δέσει!!!

Ήμουν σίγουρη κορίτσι!

Άντεεεεεεεεεεε δύο έμεινααααααααααν!!!

:))) :***

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

λορέλ, σους καλέ, δεν το είπες! ;-)
άσε καλέ τι ώρα ήταν η χτεσινή ή τι ώρα είναι αυτή που σου απαντάω τώρα.
Παιδιά τέλος. Η τελευταία φορά που θα ξυπνήσω πρωί θα είναι την τετάρτη. Στις ενδοσχολικές έχω μια υποψία ότι μπορεί να πηγαίνω κατευθείαν γυρνώντας απ το βράδυ :Ρ

μπλαρινάααααααα, χιχι είμαστε φυτά ο κύκλος σου :Ρ
Άντε ρε, πολύ μ χαίρομαι που είσαι πάντα τόσο σίγουρη,κυρίως γιατί είμαι κι εγώ :) :***
Άλλα 2..φυσική τη δευτερα! Είναι το αγαπημένο μου μάθημα αλλά άρχισαν να φοβάμαι λίγο τώρα.αλλά θα γράψω :)))

T.S. Paradise είπε...

άντε μπράβο κοπελάρα μου...
2 to go...!!!!
;)

konstantinos είπε...

Well done!
Πάντως η φάση με την αντιγραφή έχει πράγματι ξεφύγει, γιατί και δικοί μου μαθητές μού αφηγούνται περιστατικά...
Αφού έτσι κρίνουν οι επιτηρητές, τι να πω...
Καλά τελειώματα!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

xipissa, ναι ρε 2 έμειναν επιτέλουυυυυς!!

κωνσταντίνε, δεν είναι ότι κάνανε τους χαζούς οι επιτηρητές. Μας κράζανε, είδες τον άλλον τον αλλάξανε θρανίο..αλλά αυτό που μας είπε ο φυσικός και συμφωνώ είναι πως είναι τόσο σημαντικές εξετάσεις που σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις μηδενίζουν επειδή αντέγραψες. Θα σου κάνουν παρατήρηση, θα σου φωνάξουν , θα σε αλλάξουν θέση αλλά να σε μηδενίσουν μπα..Ξέρω πως μηδενίζουν στάνταρ αν χτυπήσει κινητό.Αλλά απ το "αντίχειρας πάνω=σωστό, αντίχειρας κάτω=λάθος" πολύυυυ δύσκολα.
Μερσί για τα υπόλοιπα!!

r^di* είπε...

χιχι σε λατρεύω :)

παρεμπιπτόντως, το βιβλίο ήταν λατινικών αλλά κλλλλλλάιν μωρέ!!!! η πράξη είναι που μετράει!!!

φιλούρες άπειρες!!! :* :* :*