Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Είναι η κρυφή μου, η ατέλειωτη δίψα

Ήμουν ακουμπισμένη στο παράθυρο με το βλέμμα καρφωμένο κάπου. Ήταν περίεργο που πραγματικά είχα κάπου καρφωμένο το βλέμμα μου, αφού δεν υπήρχε κάτι ακίνητο για να κοιτάξω—φαινομενικά. Έξω η μια εικόνα διαδεχόταν την άλλη, το ένα χρώμα το άλλο και τα σύννεφα άλλαζαν συνεχώς σχήμα.

Αλλά υπήρχε κάτι σταθερό, η βροχή. Τι οξύμωρο να λέει κάποιος τη βροχή σταθερή. Κι όμως απολάμβανα τόσο αυτή την εικόνα: οι σταγόνες να πέφτουν βίαια στο τζάμι και στη συνέχεια να απομακρύνονται μαλακά από τους υαλοκαθαριστήρες σχηματίζοντας ένα ρυάκι στην άκρη του παραθύρου. Ξανά και ξανά. Με ηρεμεί το νερό. Η θέα του, η αίσθησή του, ο τρόπος που σε ξεδιψάει κι ο τρόπος που μου φαίνεται νόστιμο παρόλο που είναι άγευστο.

Έξω από το γυαλί που έμπαινε ανάμεσα σε μένα και τον κόσμο κοιτούσα τα οργωμένα χωράφια. Και φαντάστηκα πως τα σκαμμένα κομμάτια ήταν ένα πεντάγραμμο και φαντάστηκα ένα ξύλινο μπαστούνι να χαράζει πάνω του νότες. Κι οι νότες να ακούγονται την ίδια στιγμή που γράφονται από ένα μουσικό όργανο που δεν υπάρχει. Μετά οι νότες θα ξεκολλούσαν από το χώμα και θα πετούσαν αέρινα στον ουρανό κι ο βρόχινος ήχος τους θα γέμιζε την ψυχή μου.

Θα ήμουν εκστατικά ευτυχισμένη. Μην αναρωτηθείς γιατί.

9 σχόλια:

Μόχα είπε...

"Έγινα βροχοποιός γιατι τα δάκρυα στερέψανε..."

kioy είπε...

Δεν θα αναρωτηθώ γιατί...
Η Φύση καλεί τις άφθαρτές ψυχές οι οποίες φυλακίζονται σε μια βαριά μελαγχολία και παγιδεύουν εαυτούς σε μαγικές περιπλανήσεις, τοπίων υπαρκτών μα και φανταστικών...
Είναι ένα απ' τα μεγαλύτερα εγκλήματα και τόσο θλιβερό που έχουμε αποξενωθεί από την μητέρα μας...
Πολύ ωραίο το κειμενό σου, τα χαιρετίσματα μου...

Morpheus είπε...

Και εμένα μου αρέσει η βροχή γιατί μοιάζει να ξεπλένει τον κόσμο. Ωραία περιγραφή . Να περνάς καλά ...

Christina Noe είπε...

Mia stigmi anamesa s'esena kai to syban...Mia stigmi na niosis to megalio tis miteras fisis...
Poses teties stigmes prosperasame xoris na dosoume simasia...
Iperoxi perigrafi!
Filia polla!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Μόχα, πολύ ωραίο τραγούδι ο βροχοποιός!!

Κioy, σκέφτομαι πολύ συχνά τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τυ φύση..πότε θα μείνουμε χωρίς αέρα και νερό ούτε που θα το καταλάβουμε..

Μορφίνα ( :Ρ ), μ'άρεσε έτσι που το είπες.. μοιάζει να ξεπλένει τον κόσμο. Αλλά νομίζω πως δε μ'αρέσει να βλέπω τη βροχή σαν κάτι που απλώς είναι χρήσιμο. Προτιμώ να τη βλέπω σαν κάτι όμορφο.

Χριστίνα, δε μ'αρέσει να μη δίνω σημασία σε στιγμές.Ελπίζω να μην είναι πολλές αυτές που έχασα κατά λάθος.

Ευχαριστώ παιδάκια..
Ματς μουτς

Lencel είπε...

rain and ground

Morpheus είπε...

" δε μ'αρέσει να βλέπω τη βροχή σαν κάτι που απλώς είναι χρήσιμο "

Τα πιο χρήσιμα πράγματα στη ζωή μας είναι και τα πιο όμορφα , απλά δεν το καταλαβαίνουμε. Και η βροχή δεν είναι απλά χρήσιμη, είναι το κλάμα του θεού ...
Σε χαιρετώ !

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

morpheus, δψε συμφωνώ καθόλου σ'αυτό. Είναι απλώς χρήσιμα, δεν πιστεύω πως είναι τα αγαπημένα μου πραγματα αυτά που κάνω από ανάγκη. κι ούτε θα μ'άρεσε να πιστεύω κάτι τέτοιο δε μου ταιριάζει. Βλέπε εδώ : http://to-koritsi-pu-i8ele-polla.blogspot.com/2008/03/blog-post_16.html

Κατά τ'άλλα κάθε άποψη δεκτή

Morpheus είπε...

Το είπα εννοόντας κάποια πράγματα "χρήσιμα" (εντος εισαγωγικών που λένε) . Π.χ. για μένα χρήσιμη είναι η μουσική που είναι όμορφη ή μια όμορφη μέρα, ή ο ήλιος και το φεγγάρι . Μάλλον έπρεπε να πω απαραίτητα. Δεν ξέρω ίσως να μην το εξέφρασα σωστά. Συμφωνώ με αυτά που λες.
Δεν μιλάω πολύ και έχω ξεχάσει να εκφράζομαι ... κατάντιες .
Φιλιά !