Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

The Pretender

Απ' όλες τις κατηγορίες ανθρώπων, η χειρότερη μου είναι οι υποκριτές. Κι απ'αυτούς οι χειρότεροι μου είναι οι καθώς πρέπει. Οι υπεράνω, οι "εγώ τα κάνω ΟΛΑ σωστά".Και μάλιστα αυτοί που δεν τους αρκεί που υποκρίνονται όλη αυτή την τελειότητα αλλά έχουν και την προσδοκία, για να μην πω την απαίτηση, να έχουν όλοι την τέλεια άποψη γι αυτους. Λες και την υστεροφημία τους θα την πάρουν στα αλήθεια μαζί τους.

Γιατί να έχουν όλοι ρε φίλε την τέλεια άποψη για σένα ό,τι στο διάολο και να κανεις; ποτέ δεν πλήγωσες εσύ κανέναν; ποτέ δεν αδίκησες; ποτέ δε φέρθηκες απλά σαν μαλάκας;

Άλλα το πιο ενοχλητικό από όλα είναι αυτή η πλαστική ευγένεια, αυτό που θέλουν να σε κάνουν χίλια κομματάκια αλλά αντ'αυτού θα χαμογελάσουν με ανωτερότητα και θα σε δικαιολογήσουν με κατανόηση για τη συμπεριφορά σου γιατί ποιος ξέρει ποσό δύσκολη ζωή είχες ή γιατί τόσα ξερεις τόσα λες ή γιατί μπορεί να χεις περίοδο ρε παιδί μου.

Λοιπόν δεν παίζει να υπάρχουν πιο καταπιεσμένοι εγκέφαλοι από τους δικούς τους. Αν όλοι αυτοί οι καθώς πρεπει άνθρωποι που εφαρμόζουν στη ζωή τους όλους τους κανόνες του πολιτικαλ κορρεκτ,αν ξεζιπαρουν το μυαλό τους,αν πατήσουν extract here,θα γεμίσει ο τόπος ανθρωπάκια με καραμπίνες να μας κυνηγάν να μας σκοτώσουν.

ΥΓ1 δεν τα λέω γιατί είμαι καλύτερη, καμία καουρα δεν έχω να συγκριθω με κανέναν. Ούτε γιατί είμαι απολύτως ηθική. Εγώ, αν θες, είμαι ανήθικη. Άλλα ως προς αυτό, είμαι απολύτως ειλικρινής.
ΥΓ2 Εγώ πάντως μια φορα, ούτε οργασμό δεν έχω προσποιηθεί. Αυτοί, αν θέλουν, προσποιουνται αγάπες ολόκληρες.

2 σχόλια:

Ονειροφερμένος είπε...

Κι αν είσαι, κι αν δεν είσαι, όλοι κάτι θα βρουν για να πουν... Γι' αυτό πετάμε και τους χαμογελούμε από ψηλά...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ονειροφερμένε,δεν το πιστεύω! τι κάνεις ρε συ;; πω πω τι συγκίνηση :)

ελπίζω να'σαι πολύ πολύ καλά κι ό,τι και να λένε καμία σημασία δεν έχει.

χαίρομαι που χαμογελάς από ψηλά :)