Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Thursday never looking back

Οι Πέμπτες είναι πολύ ιδιαίτερες. Έχουν το ίδιο βαρύ πρόγραμμα με τις Τρίτες, όμως είναι χειρότερες γιατί πλησιάζει το τέλος της βδομάδας κι είμαι ήδη κουρασμένη. Οπότε οι Πέμπτες είναι δύσκολες και πάρα πολύ γεμάτες.

Σήμερα πήγα στα μαθήματά μου, στο κενό ανάμεσά τους ασχολήθηκα με μια εργασία και στο απογευματινό μάθημα τα πήγα πολύ καλά. Χάρηκα γι αυτό το τελευταίο γιατί έτυχε να 'χω χάσει κάποια μαθήματα απ'το συγκεκριμένο και σήμερα περίμενα να πάω και να μην καταλαβαίνω τίποτα. Μου πέρασε δε απ'το μυαλό να μην πάω για να γλιτώσω το disappointment. Aλλά μετά πείσμωσα και πήγα. Και απαντούσα και ερωτήσεις :D Τέλεια.

Γύρισα σπίτι, λοιπόν, στις 9, άπλωσα τα ρούχα στα καλοριφέρ και το σπίτι μύρισε ωραία, ύστερα έφτιαξα ζεστό κακάο -που είναι η αγαπημένη μου μορφή επιβράβευσης/ανακούφισης- μετά έκανα και μπάνιο με το τέλειο σαπούνι και έβαλα και την τέλεια κρέμα -ευχαριστώ τη μαμά του Σ. γι αυτό το σετάκι σαπούνι/κρέμα/σφουγγάρι, μου τα πήρε επειδή φιλοξένησα τον γιο της,πόσο θεά;

Και τώρα για να ολοκληρωθεί η χαλάρωση ακούω Rammstein.
Είμαι περίεργο παιδί.




2 σχόλια:

black fairy είπε...

Λες να αρχίσω κι εγώ να ακούω Rammstein τις Πέμπτες τα βράδια?!

καλή ξεκούραση και.. hier kommt die Sonne!!! :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ρε τρομερό, ήμουν ανάμεσα σ'αυτό που ανέβασα και στο sonne! α ρε τα μεγάλα πνεύματα!

είναι πολύ εκτονωτικοί, ό,τι πρέπει για το βράδυ μετά από δύσκολη μέρα. το συνιστώ :)

καληνύχτα νεραϊδάκι :*