Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

διαμαντένιος ουρανός..


Είχαμε καιρό να μιλήσουμε μ αυτόν τον τρόπο. Έμοιαζες πολύ με μεγάλο αδερφό μόνο που δε με μάλωσες. Σου είπα πως άλλαξες και πως αν σου λεγα πέρυσι το ίδιο πράγμα θα θύμωνες. Μου θύμισες πως είμαστε άνθρωποι και δε χρειάζεται, λες, να μένουμε στάσιμοι.

Σήμερα είσαι αυτός ο εαυτός σου που αγαπώ. Είμαι άδικη θα μου πεις, δε γίνεται να αγαπάω εν μέρει. Είναι που με τρομάζει ο άλλος γιατί δεν τον ξέρω καλά. Τον ξέρω εν μέρει. Τον ξέρει ο κακός μου εαυτός. Δεν έχω παράπονο, είναι καλό timing. Η κακιά εγώ να γουστάρει εσένα το κάθαρμα κι η αθώα εγώ ν αγαπάει εσένα την ψυχούλα.

Προσπάθησα για λίγα δευτερολεπτα να σκεφτώ άλλον άνθρωπο με τον οποίο μπορώ να είμαι και οι δύο εγώ χωρίς προσποίηση. Μάταια. Μάλλον επειδή και κανείς άλλος δε μου φανερώνει όλες τις διαστάσεις του. Γιαυτό υπάρχουν λοιπόν άνθρωποι που είναι περαστικοί απ τις ζωές μας κι άλλοι που στρογγυλοκάθονται. Οι περαστικοί μας βαριούνται και τους βαριόμαστε για τη μονοκομματοσύνη τους . Οι άλλοι είναι διαμάντια πολυεδρικά. Ή μας στολίζουν ή η αδαμαντόσκονη τους που εισπνεύσαμε σαν να ‘ταν για χόρταση μας πέτρωσε τα πνευμόνια.

Κι αν κάποτε δεν μπορώ να πάρω ανάσα θα σε πάρω να μ ακούσεις να βαριανασαίνω και
«θα σβήσω μ ένα φύσημα τα φώτα της σκηνής»


15 σχόλια:

Μανώλης είπε...

Πολύ όμορφο :)

Ανώνυμος είπε...

"είναι καλό το timing. Η κακιά εγώ να γουστάρει εσένα το κάθαρμα και η αθώα εγώ ν αγαπάει εσένα την ψυχούλα"...όντως αυτό είναι το σωστό timing, μικρή και τριανταφυλλένια!!

Λογω-τέχνης είπε...

Αγαπημένα πρόσωπα, αγαπημένα μάτια... Μας δίνουν ένα και μας παίρνουν δέκα... Έρχονται σαν τα κύματα κι αφήνουν κατακάθια...

Καλημέρες!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

να σαι καλά Μανώλη!!

τζεναούαααααα!!! αχ είμαι στον κόσμο μου..μια χαίρομαι με το καλό το τάιμινγ μια δε δίνω δεκάρα και αγαπώ άλλο κάθαρμα..τι να πεις, λαβ ιζ ιν δι αιρ, εφηβεία κλπ κλπ!! αλλά καλό το τάιμινγκ =Ρ

λογοτέχνη, έλα κάτω οι απαισιοδοξίες!! μας παίρνουν ένα μας δίνουν 10! κι αφήνουν ωραίες μυρωδιές!

Ανώνυμος είπε...

ένα κάθαρμα τη μέρα το μπαλκόνι κάνει πέρα...μια χαρά ξηγιέσαι ζουζουνίτσα!!!καλημέρες πορτοκαλί...

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

an anakalupseis tin anthropini vasi kai pleura pou exei kathe anthropos, tote ton exeis pragmatika kerdisei, xoris timing kai allous sugxronismous!!!

by just being human you think and feel like human...!

dancing gal είπε...

Εγώ μόνο έτσι ξέρω να αγαπάω τους ανθρώπους. Για όλους τους τους εαυτούς. Κι έτσι θέλω και να με αγαπάνε. Ουφ.
Όσο για την ανάσα από την ανάσα του, ουφ πάλι. Ουφ λέμε.
Πάω να διαβάσω και το αποκάτω.
:))

Ανώνυμος είπε...

ξερεις ενα τραγουδι?
διαμεντενια προβληταα*
αντιστρεφω τον διαμαντενιο σου ουρανο,γουσταρω ψυχουλες και αγαπαω καθαρματα*ισως να ναι πολυεδρικα για να θυμιζουν καλειδοσκοπιο και να βλεπουμε τον κοσμο λοξα και χαλασμενα πολυχρωμο.
ισως απλως να φταιει αυτης της πολης ο ουρανος.
*και φυσικα δεν ξερω:(

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

tzenaouaaaa, πορτοκαλί καλησπέρες!!

ανύποπτη, αισιόδοξη όπως πάντα! εγώ συνεχίζω να μην πατάω σ αυτή τη γη και να τους βλέπω όλους ανθρώπινα ανθρώπους, ναι και τα καθάρματα!!

μπαλαρινάκι, αυτό είναι αγάπη μωρέ, τα άλλα είναι λειψές απομιμήσεις =)

ουρανέεεε, ναι την ξέρω την διαμαντένια προβλήτα =) να τα όνειρα κοίτα! τι ωραία που το είπες αυτό για τα καλειδοσκόπια =)

Psemma-me-ourá είπε...

Καλωσεβρήκα Κορίτσι που (δεν μού φαίνεται να...) ήθελες πολλά.
Τα στοιχειώδη ζητάς, όπως όλοι μας άλλωστε.
Αυτά τα τόσο δυσεύρετα στοιχειώδη...

Στο δικό μου "μπλόγκ" θέλουμε κάτι άλλο κι αν θέλεις βοηθάς κι εσύ:

Έχω φτιάξει, με την βοήθεια και άλλων μπλογκιστών και μπλογκιστριών, έναν κατάλογο από 36 κοινωνικοπολιτικά ψέμματα και παρακαλώ εσένα και τους φίλους σου να έρθετε και να τα αξιολογήσετε/ψηφίσετε για να αναδειχτούν τα 7 μεγαλύτερα: psemmatapsemmata.blogspot.com

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ψευτοφιλάκια.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί, ενω προσπαθω να πείσω για το αντιθετο τον εαυτο μου, νομιζω οτι ισως να εισαι ενα κακομαθημενο τεμπελικο μικρο και συντομα θα τα παρατησεις ολα αυτα, blog και ιστοριουλες, για κατι άλλο της μοδας;
Παρ'όλα αυτα θα σε διαβαζω μπας και αλλαξω γνωμη...
Συγγνωμη εκ των προταιρων...
Νικος

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ψέμα με ουρά, θα ρθω απ το μπλογκ σου όταν βρω χρόνο όμως γιατί προς το παρόν πνίγομαιιιιι =( σόρρυ!!και θενξ για τη βόλτα από δω!

νίκο, δε χρειάζεται να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου για κάτι..αν δε σου βγαίνει να με χονεψεις με μη χονεύεις =)

κακομαθημένο μπορεί να είμαι, τεμπέλικο ειδικά φέτος δε το λεγα. μικρό είμαι αντικειμενικά! το μπλογκινγκ αν το παρατήσω κάποια στιγμή δε θα το παρατήσω για κάτι της μόδας γιατί αδιαφορώ παντελώς για τη μόδα. και να μην υπήρχε το μπλογκσποτ θα γραφα απλώς τα κειμενάκια μου και θα τα δειχνα μόνο στους φίλους μου και αν. το ότι τα δημοσιεύω ίσως ενισχύει την αντίληψη σου για το πόσο κακομαθημένο είμαι μπορεί και ψώνιο και τα λοιπά.. απλώς αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ποιου είδους ανάγκη σε οδηγεί να αφήνεις σχόλια σε κάποιον που θεωρείς τεμπελη και κακομαθημένο μόνο και μόνο για να του πεις πως τον θεωρείς τεμπέλη και κακομαθημένο. θα ήταν αρρωστημένο να τους συμπαθούμε ή να τους αντιπαθούμε όλους, δε με ενοχλεί που με χαρακτηρίζεις έτσι. αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να το πεις σε κάποιον που δεν ξέρεις.. αυτά! καλώς ήρθες πάντως!

Ανώνυμος είπε...

εγω πάντως έχω μια υπέροχη ξύλινη με σκαλιστά πορτοκαλί γράμματα ταμπέλα που γράφει "τεμπελχανείον" και την έχω κρεμάσει στην κουζίνα μου για να δίνω στίγμα της προσωπικότητάς μου...κι απο κάτω γράφει VILLA DE BELLA (ακούγεται και βίλα τεμπέλα)...μην αρχίσω τις θεωρίες περι τεμπελιάς που έχουν αναπτυχθεί ανα τους αιώνες...μαγκιά σου και καμάρι σου να σε λένε τεμπέλα!!βρε ανώνυμε έχω μια κακομαθημένη εμμονή με την ορθογραφία:εκ των προτέρων γράφεται...με συμπάθεια ολα αυτά στα λέω γιατι διακρίνω την διακριτικότητά σου πίσω από τις ψιλοαγενείς λεξούλες σου...

La Dona Catalana είπε...

ante pou eisai? mou leipses thelw na vgoume!!! anteeee pou eisai?? :****

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

τζενάουα, χιχιχι!! κοίτα φέτος θα μαι μαλάκας αν τεμπελιάσω =Ρ γενικά,ναι είμαι επιρρεπής στο τεμπέλιασμα κι αγαπώ τον ύπνοοο!!

αχ γλυκό μου κι εμένα μου λείπεις =(
θα βρεθούμε το σαββατοκύριακο ναι? όλα τα παιδάκια μαζί! λαβ γιου ρε =******