Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

το ωραιότερο ταξίδι που χω κάνει..


Σήμερα γράφω με στυλό, θέλω να νιώθω το χέρι μου να γλιστράει. Παρατηρώ πως τα περισσότερα κείμενα τα αρχίζω με τη λέξη «σήμερα» αλλά μετά τη διορθώνω γιατί σκέφτομαι πως επαναλαμβάνομαι.

Ακούω τη Ρίτα. «η Ρίτα αλλάζει τώρα πια δεν την τρομάζει, η νύχτα τα φώτα, όχι πια όχι όπως πρώτα». Τι καλά να με λέγανε Ρίτα. Ή τέλος πάντων να με λέγαν ένα όνομα με δύο συλλαβές και πιο ευγενικά φωνήεντα, όχι άλφα όπως το όνομά μου. Αλλά μ αρέσει το όνομά μου.

Το χω ξαναπεί, πως πηγαίνω παντού περπατώντας. Είναι κάποια μέρη που κάθε φορά που περνάω σκέφτομαι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Σκέφτομαι πχ «θα βόλευε να κόψω δρόμο απ τη λέσχη αλλά δε βιάζομαι κι εκεί πέρα είναι σκοτεινά και φοβάμαι». Κάθε φορά.

Σκεφτόμουν τις εξαρτήσεις. Δεν είμαι πρεζάκι μωρό μου φέτος. Καπνίζω αλλά δεν έχω ανάγκη εσένα. Δεν παίρνω λεωφορείο για να μπορώ να καπνίσω στο δρόμο. Αλλά δε σε χρειάζομαι για να νιώσω ευτυχισμένη. Στρίβω τσιγάρο την ώρα της ιστορίας για να το καπνίσω στο διάλειμμα. Αλλά δε θα σε δω αύριο και το έχω διαλέξει εγώ. Πάλι δε θέλω να σε δω. Μπορώ να μην καπνίσω για μέρες. Αλλά δεν μπορώ ν αλλάξω διαδρομή. Δεν μπορώ να σταματήσω να περνάω απ τα αγαπημένα μου στενά και να κοιτάζω μέσα στ αγαπημένα μου μαγαζιά αναζητώντας φιλικές φάτσες.

Αν μπορεί να χαρακτηριστεί αυτό που νιώθω, νιώθω ευεξία. Από το ευ και το έχω δε βγαίνει? Σου λέω, νιώθω πως ό,τι έχω είναι καλό κι ό,τι καλό το έχω! Κι όταν κουράζομαι απ το διάβασμα κάνω διατάσεις –με το πόδι στη βιβλιοθήκη, ελλείψη μπάρας , αμέ! Κι έχω κάνει συμφωνία με τον εαυτό μου μια φορά τη βδομάδα να βλέπω greys anatomy. Θαυμάζω την Άντισον και νομίζω πως ταιριάζει με τον Καρέβ.

Σήμερα –πρώτη φορά μου συμβαίνει φέτος- δε διάβασα. Έχω να κάνω μια έκθεση για αύριο και δεν την έκανα. Ίσως την κάνω το μεσημέρι. Ίσως και όχι. Μάλλον όχι. Νώθω τύψεις. Αλλά σήμερα είχα την ανάγκη να διαβάσω Marquez , ν ακούσω ξανά τη σπασμένη πολυθρόνα και να μην κάνω τα μαθήματά μου. Μόνο για σήμερα. Μόνο για σήμερα σιγοψυθιρίζω συνέχεια αυτό το στίχο για το ομορφότερο κορίτσι της Γρανάδας..

Σήμερα νιώθω πως βούτηξα σε νερό με σαπουνάδα κι είμαι μοσχομυριστή και φρέσκια και μ αρέσει πολύ η λέξη σαπούνι, όχι υγρό σαπούνι όμως, σαπούνι σε πλάκα.

Και θέλω αγκαλιά.

Και θέλω..

Και ξέρω..πως το πιο ωραίο είναι το επόμενο λιμάνι..

16 σχόλια:

dancing gal είπε...

Αχ ρε κορίτσι...
Ένα από τα πιο χαζά και πιο αγαπημένα μου όνειρα είναι να έχω μια μπάρα στο δωμάτιο μου... Όταν ήμουν σαν εσένα διάβαζα ιστορία καθισμένη στο πάτωμα κάνοντας διατάσεις και ασκήσεις για το coup-de-pied... Ή περπατούσα πάνω κάτω στο διάδρομο κάνοντας port-des-bras...
Να εξαρτάσαι μόνο με τη θέλησή σου. Και να αλλάζεις διαδρομή μόνο άμα δε σου αρέσει πια αυτή που ακολουθείς.
Στην υγειά του επόμενου λιμανιού!
:))) :**
ps: ελπίζω να μη σε πειράζει που όλα μου τα σχόλια λένε "όταν ήμουν σαν εσένα" - άμα σε πειράζει θα το κόψω, je promets!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ τι γλυκό όνειρο =) δεν είναι καθόλου χαζό ρε! Βασικά εγώ δεν κάνω μπαλέτο..αλλά μ έχει πιάσει κάτι φέτος και θέλω να μάθω μπαλέτο..το ξέρω πως είμαι μεγάλη για ν αρχίσω, αλλά έφαγα σκάλωμα..και με το πάτα-πάτα κάθε μέρα έμαθα να κάνω και σπαγκάτο =Ρ

εννοείται πως δε με πειράζει το επαναλαμβανόμενο "όταν ήμουν σαν εσένα"..εξάλου μιλάς στην κοπελιά που ξεκινάει όλα τα κείμενα με την ίδια λέξη =)

καλημέρα !

Ανώνυμος είπε...

καλώς την κι ας άργησε...πολλά διαβάσματα, ε? ή μάλλον προσπάθειες για διάβασμα!!!αλήθεια τι "τάξη" πάς? πάντως κάθε βράδυ βλέπω το grey΄s anatomy (τέλειο! - πάω πολυ την Γιάνκγ)...κι όπως είπε κάποτε κι ο Φάμελλος "η ευ-τυχία είν αυτό που περιμένουμε να ρθει"...καλώς να ορίσει!!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

τζενάουα, τρίτη λυκείου πάω! έμειναν 175 μέρες =D

ρε τζενάουα σε είχα συμπαθήσει, είναι δυνατόν να πας την κριστίνα? μου φαίνεται πάρα πολύ εγωίστρια και με τσατίζει που είναι σε όλα τόσο ανταγωνιστική..κι αυτό που έκανε στον μπερκ ήταν μεγάλη πουστιά! =Ρ
αλλα άντε νο χαρντ φιλινγκς γουστα είναι αυτά!!

ω ναι,the best are yet to come!

dancing gal είπε...

Πρώτον, μετράς τις μέρες μία μία όπως έκανε η μικρή μου αδερφούλα πέρσι που ήταν 3η λυκείου... :))

Δεύτερον, ποτέ δεν είναι αργά για να μάθεις μπαλέτο. Υπάρχουν πολλές σχολές που έχουν μαθήματα ενηλίκων, και άμα θέλεις, μόλις τελειώσεις το σχολείο να πας να κάνεις!!

Φιλιά! :))

Unknown είπε...

πιο ωραίο είναι το επόμενο λιμάνι..τι ωραίο, πόσο το χω ανάγκη..όπως κι η αγκαλιά και μιας και μου ρθαν κάτι παραπανίσιες αγκαλιές ,να πάρε μία,ερχεται κρύο!!

artemis είπε...

φυσικα και της αρέσει η Γιανγκ της Τζενάουας! διότι κατά βάθος η τζενάουα είναι πεινασμένη για επιτυχία και καταξίωση! οπότε όταν το βλέπει να γίνεται στην πράξη (έστω, στην tv) αγαλιάζει η ψυχή της!!! (μη βαράς την αλήθεια λέω)

εμένα πάντως απ' όλο το καστ μ' αρέσει η-Χαζή-Ξανθιά-που-δεν-είναι- Τόσο-Χαζή-αφού-κατάφερε-κι-έγινε- Γιατρός-πληρώνοντας-τα-δίδακτρα-με-το-μόντελιγκ. Μ' αρέσει το όνομά της, Ιζυ, που ακούγεται easy, μου αρέσει που είναι έξω καρδιά, μου αρέσει που όταν της την βαράει πάει στην κουζίνα και φτιάχνει muffins αντί να πηδάει όποιον βρει μπροστά της όπως η Μέρεντιθ. Δυστυχώς βέβαια ως ξανθιά (έστω, και με πτυχίο ιατρικής) δεν την αποφεύγει την μεγάλη κουτσουκέλα. δεν λέω περισσότερα για να μην χαλάσω τη συνέχεια...!

artemis είπε...

φυσικα και της αρέσει η Γιανγκ της Τζενάουας! διότι κατά βάθος η τζενάουα είναι πεινασμένη για επιτυχία και καταξίωση! οπότε όταν το βλέπει να γίνεται στην πράξη (έστω, στην tv) αγαλιάζει η ψυχή της!!! (μη βαράς την αλήθεια λέω)

εμένα πάντως απ' όλο το καστ μ' αρέσει η-Χαζή-Ξανθιά-που-δεν-είναι- Τόσο-Χαζή-αφού-κατάφερε-κι-έγινε- Γιατρός-πληρώνοντας-τα-δίδακτρα-με-το-μόντελιγκ. Μ' αρέσει το όνομά της, Ιζυ, που ακούγεται easy, μου αρέσει που είναι έξω καρδιά, μου αρέσει που όταν της την βαράει πάει στην κουζίνα και φτιάχνει muffins αντί να πηδάει όποιον βρει μπροστά της όπως η Μέρεντιθ. Δυστυχώς βέβαια ως ξανθιά (έστω, και με πτυχίο ιατρικής) δεν την αποφεύγει την μεγάλη κουτσουκέλα. δεν λέω περισσότερα για να μην χαλάσω τη συνέχεια...!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

μπαλαρινάκι, ναι τις μετράω τις μέρες.. και λέμε όλοι μαζί στο μάθημα "του χρόνου τέτοιο καιρό...θα ξυνόμαστεεε"! =Ρ

βασίλη, μπήκα στο μπλογκ σου..τελικά έφυγε..δεν πειράζει =) επειδή έχω κολλήσει με παυλίδη "θα ρθει ένα απόγευμα ζεστό, θα μπει στον κήπο αυτό όλο το φως που υπάρχει" =)

η κριστίνα είναι λουζερ =Ρ
η ίζυ κι εμένα μ αρέσει πολύ!! πω τι κουκλί ο ντένι!! πώς γράφεται το ίζυ??η μέρεντιθ είναι η πιο χαζή από ολες!! αλλά εγώ είπαμε, θαυμάζω άντισον! ρισπέκτ!

artemis είπε...

Izzie απο το Isobel... ώστε σου αρέσει η Kate Walsh (Άντισον), η Καλιφορνέζα Σαραντάρα! αν μας αρέσουν οι γυναίκες που θα θέλαμε να είμαστε, φοβού την καριερίστα μέσα σου... lol
Όσο για τον Ντένι (Jeffrey Dean Morgan)...λίγα μανάρια σαν κι αυτά υπάρχουν στον πλανήτη... Μα γιατί???? Γιατί????

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

στην άντισον μ αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται καταστάσεις..μ άρεσε που όταν χώρισε με τον ντέρεκ έριξε κλάμα και που είπε στον σλόαν κατάμουτρα "i wanted a child, i just didn't want yours"!!! και μ αρέσει ο τρόπος που μαλώνει -πχ όταν ήταν ο καρεβ ειδικευόμενός της..γενικά πολύ τον πάω τον χαρακτήρα της! κι είναι και θεά η γυναίκα.

ρε ο ντενι είναι ΚΑΙ αρρενωπός ΚΑΙ γλυκός ΚΑΙ καλός ΚΑΙ κουκλος..!!! δλδ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ?? αααααααχ!

Ανώνυμος είπε...

χαίρομαι που με ξέρεις τόσο καλά άρτεμις...είμαι αχόρταγη για επιτυχία και καταξίωση βρε!!!δε τσιμπάω γιατί αμα το κάνω θα χάσουμε τη μπάλα!!!είναι ιζυ η κατάσταση λέμε...:)
εμένα πάντως μ αρέσει η Γιανγκ και για το όνομά της και για την αντιμετώπιση των κρίσεων στη σχέση και δουλειά της...αν πάθαινα κάτι (φτουφτου) μια τέτοια γιατρό θα εμπιστευόμουν..νέα, μέσα σ όλα και με άποψη και θέση!!!
και δε κατάλαβα τη θέση σας για τη μέρεντιθ...ενιγουέι...εμείς οι προβληματικές με την καταξίωση έχουμε και δουλειές...ναστε καλά!!!

artemis είπε...

μήπως παίρνεις τα πειράγματα πολύ στα σοβαρά Τζενάουα?

Ανώνυμος είπε...

τωρα πως τα καταφερνεις?
οχι πες μου..
καθε φορα που σε διαβαζω καταληγω να χαμογελαω.
καταληγω να σκεφτομαι "εχω βρεθει κι εγω εκει"
καταληγω να ακουω τις σπασμενες πολυθρονες να με παιρνει μακρυα.και να μην κανω τα μαθηματα μου.
οχι πες μου,πως τα καταφερνεις;

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

in the sky, είναι που τα γράφω γιατί μ αρέσει να γελάω κι ό,τι αντικρίζω να το ερωτεύομαι! γιατί δεν μπορώ αυτούς τους συμμαθητές μου με τη φιλοσοφία "πάμε τρίτη λυκείου, ας πεθάνουμε" και δεν μπορώ να πιστέψω πως μια χρονιά είναι χάλια επειδή έτσι λέει η βιομηχανία του στρες! περνάω όμορφα, ναι γίνεται και στην τρίτη λυκείου και διαβάζω κιόλας, διαβάζω πολύ αλλά δεν μπορώ να βλέπω μόνο τη μαύρη πλευρά =)

και χαίρομαι πολύ πολύ που χαμογελάς όταν με διαβάζεις =)

να γελάς, έχει πλάκα!

Ανώνυμος είπε...

ελα βρε αρτεμις που παίρνω στα σοβαρά τα πειράγματα...τα χαμογελάκια δε τα βλέπεις!!!

πορτοκαλιές καλημέρες κοριτσάκι...κόντρα στο γκρίζο του καιρού και των άγριων βλεμμάτων...πσσσςς!!!

τρίτη λυκείου...απαπαουα!!!