Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

put the lime in the coconut and twist it all up

4 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

tri-tri :)

upomoniiiiii liges meres akomaaaaa k tha partaroumeeeee. smouats mikro. ta skoularikia na thimithw k axmf ti allo sou xrwstaw?

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

τρι τρι ιντήντ :)

μμμμ μου χρωστάς τη φτωχή μάργκο αλλά είπαμε ότι δεν την έχεις εσύ οπότε η ντεθ μου την χρωστάει :Ρ
επίσης μου χρωστάς τη σαββατογεννημένη αλλά δεν την έχεις εσύ οπότε το ρ^δι μου τη χρωστάει :Ρ

λολ.

τα λέμε το απογευματάκι -δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά θα πάμε για καφέ,κανόνισα με ρ^δι!-

La Dona Catalana είπε...

δημοκρατικές διαδικασίες έβερ. :P "στις 7 σε περιμενω στην καμαρα" και μου το κλείνει. τσ τσ τσ. κολλητοί σου λέει μετά. α! ειδα τον ερωτα στα χρονια της χολερας.....απιστευτη φωτογραφια ρε η ταινια. απιστευτη. και ο χαβιε ειναι ωραιος χωρις να ειναι. μπραβο του!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ο χαβιέ είναι κούκλος τέλος.

πρέπει να έρθεις για καφέ,επειδή χτες ήταν το κακό συναπάντημα ιντήντ.

:S