Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

να μ' αγκαλιάζεις

Τις μέρες που δεν είναι όλα καλά, ή που όλα είναι όπως ήταν αλλά εγώ δεν είμαι πολύ καλά, δεν τις αφήνω να περνάνε έτσι.

Αυτές οι μέρες θέλουν τουλάχιστον μία καινούρια κρέμα σώματος, γιατί εμένα η αγαπημένη μου αίσθηση είναι η όσφρηση και ώρες ώρες -ή ίσως όλες τις ώρες- πιστεύω πως όλα διορθώνονται προσωρινά αν μυρίσεις κάτι όμορφο.

Θέλουν όση ήρεμη μουσική μπορείς να βρεις. Ώρες ώρες -ή ίσως όλες τις ώρες- πιστεύω πως όλα διορθώνονται με την Αμελί.

Ένα δροσερό τσάι που να 'χει και λίγο κάρδαμο είναι ό,τι πρέπει.
Ή λίγο γιασεμί.

Κι ένα βιβλίο που να μην πραγματεύεται τίποτα σοβαρό, μόνο κάτι ευχάριστο, μπουχτίσαμε πια στη σοβαρότητα, κάποιες μέρες θέλουν ελαφριά λογοτεχνία.

Και μια αγκαλιά ρε παιδιά.

Όλες οι μέρες θέλουν τουλάχιστον μία αγκαλιά -που εμένα μία μου φαίνεται πολύ λίγη, αλλά όταν ζεις μόνος σου δεν περισσεύουν οι αγκαλιές δυστυχώς και δεν μπορείς να αιφνιδιάζεις τον κόσμο στο δρόμο.

Αν στ' αλήθεια λείπει κάτι απ' τη ζωή μου είναι οι αγκαλιές.
Όχι η αγάπη, όχι κάποιος να με νοιάζεται, ούτε να νοιάζομαι εγώ για κάποιον -αυτά υπάρχουν.

Αλλά λυπάμαι τόσο πολύ τα βράδια που σκέφτομαι "σήμερα δεν αγκάλιασα κανέναν". Νομίζω κανείς δεν πρέπει να κοιμάται χωρίς να 'χει αγκαλιάσει κανέναν. Και να, σκέφτομαι, αυτή μάλλον είναι η αιτία της αϋπνίας. Άνετα κοιμόμουν απ' τις 11 αν είχα αγκαλιά για καληνύχτα. Αλλά όταν κανείς  δε σε παίρνει αγκαλιά πριν κοιμηθείς τότε για να πέσεις στο κρεβάτι πρέπει να νυστάξεις τόσο πολύ που να μην αντέχεις άλλο.

Και κάπως έτσι πάει 3 η ώρα κάθε βράδυ.


9 σχόλια:

dim juanegro είπε...

όλες τις ώρες όλα διορθώνονται με την Αμελί.

Τελεία και παύλα.


ΥΓ: Γαλλικά δεν ξέρω αλλά πλέον την Αμελί την παρακολουθώ χωρίς υπότιτλους. Ολόκληρο blog έφτιαξα για πάρτη της. Την αναγραμμάτισα λοιπόν και της αφιερώνω σπονδές χρόνια τώρα. :)

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

και πολύ καλά κάνεις :)

καλημέρα σου.

Vive La Vie... είπε...

"Αν στ' αλήθεια λείπει κάτι απ' τη ζωή μου είναι οι αγκαλιές."

Μας τσάκισες πρωί-πρωί...
Είναι και Δευτέρα...
αχ, αχ...

Μ.

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

καλή βδομάδα Μ.!

ε κοίτα αν είναι να τσακιστείς μια μέρα, ας τσακιστείς δευτέρα που έτσι κι αλλιώς δε θα ήταν φαντασμαγορική. φαντάζεσαι να σου χαλούσα την παρασκευή;; :)

ΜαύροΆσπρο είπε...

Μα δεν μπορώ να σταματήσω να το διαβάξω.. είναι λες και μπήκες στο μυαλό μου!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

κοίτα θα μπορούσα να χαρώ που μπήκα στο μυαλό σου, αλλά δε μου φαίνεται ευχάριστο :/

πάντως όσο παθέτικ κι αν ακούγεται,μπορείς ν'αγκαλιάζεσαι και μόνος σου. ντάξει συναισθηματικά δεν προσφέρει κάτι, αλλά απ'την επιστημονική άποψη είναι αυτό το σφίξιμο που σε ανακουφίζει.

θα περάσει ο καιρός μωρέ κι ύστερα θα υπάρχουν κι αγκαλιές :)

ΜαύροΆσπρο είπε...

Είναι μάλλον που για λίγα λεπτά τα συναισθήματά μας κάπου συναντήθηκαν!

spirou είπε...

Τι ωραίο κείμενο και μελαγχολικό...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ευχαριστώ :)

είναι αυτό που λέγαμε κάποτε με μια φίλη μου "θλίψη και γελαστή,γίνεται" :)