Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

το κενό ΙΙ

Σήμερα ξύπνησα αλλά δεν ήθελα να ξυπνήσω.
Έφτιαξα όσο πιο ωραίο καφέ γινόταν,
ξεκίνησα το to kill a mocking bird κι άκουσα ωραία μουσική.
Προσπάθησα, δεν μπορείς να πεις.
Ύστερα με πήρε τηλέφωνο η μορφή, να περπατήσουμε λέει κι ίσως πιούμε και καφέ.
Δε θέλω να βγω απ' το σπίτι λέω, αν θες έλα.
Ήρθε.

Ακούσαμε μουσική, συζητήσαμε, έπαιξε κιθάρα κι έφτιαχνε χαζά τραγουδάκια για μένα κι εγώ αντί να σκάσω ένα γελάκι, χαμογελούσα βεβιασμένα μέχρι που έβαλα τα κλάματα.
Μετα θα περπατούσαμε μαζί μέχρι τη λέσχη όπου θα πήγαινα να φάω.
Λίγο πιο μετά αποφάσισα πως δε θέλω να φάω.
Περπατήσαμε παρόλα αυτά.
Κοίτουσα ή μπροστά ή κάτω - κυρίως κάτω.
Ήμουν απαράδεκτη παρέα.
Απαντούσα σε όλα μονολεκτικά ή με "δεν ξέρω".

Γύρισα μόνη προς το σπίτι και σκεφτόμουν πως κατά μία έννοια με ανακουφίζει να με βλέπουν έτσι οι φίλοι μου γιατί δεν χρειάζεται να περιγράψω πώς είμαι. Αν το δεις δε χρειάζεται να το περιγράψω.

Ο δρόμος μου φαινόταν ξανά ατελείωτος κι ήμουν τόσο κοντά.
Ένιωσα πως δεν μπορώ να περπατήσω αρκετά γρήγορα
ώστε να βρεθώ σπίτι όσο σύντομα θέλω.
Τα γνωστά. Η ταχυκαρδία. Ο πόνος. Τα δάκρυα.

Έφτασα σπίτι και σκέφτηκα τουλάχιστον πέρασε κι αυτή η μέρα.
Αλλά ένιωθα σα να μην είχε αρχίσει ποτέ.


2 σχόλια:

casper85 είπε...

Δεν ευχήθηκες να είχες πει: "δεν θέλω να βγω από το σπίτι, τα λέμε αύριο" και να έμενες με το βιβλίο, τον καφέ, την μουσική και τις σκέψεις σου;

Εγώ το έχω σκυλομετανιώσει πολλές φορές πάντως...

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

το σκέφτηκα να απαντήσω έτσι, αλλά δεν το έκανα.
νομίζω επειδή ήθελα να δώσω σε κάποιον την ευκαιρία να με φτιάξει.
και προσπαθούσε. αλλά ο μόνος τρόπος να νιώσω καλύτερα με παρέα είναι τελικά να μην προσπαθείς.
μπορείς να υπάρχεις απλά δίπλα μου και να υποκρίνεσαι πως τίποτα δεν πάει στραβά.
ίσως μόνο έτσι.

πάντως δεν είναι πως γενικά δε λέω όχι γιατί ξέρω κι εγώ πώς είναι μετά. Σήμερα βέβαια είπα ένα ναι που δεν εννοούσα και με εσωσε ο άλλος γιατί ίσως το κατάλαβε. Dodged a bullet there.

τα φιλιά μου κάσπερ, χτες σκεφτόμουν τι να κάνεις :)