Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

το κενό

28/2/2016,13:13
Artcore
Δε φταίει η πόλη, το αποφάσισα.
Η πόλη μου κάνει καλό. Ξυπνάω κι έχω όρεξη να την περπατήσω. Σήμερα σκεφτόμουν να περπατήσω στην παραλία, αφού θα περνούσα πρώτα από το πάρκο της ΕΡΤ3. Τελικά όμως πέρασα έξω από την ΕΡΤ3 και συνέχισα κι ανέβηκα την Αγγελάκη, ύστερα Σβώλου, ύστερα έφερα δύο γύρες την Αγία Σοφία, μετά διέσχισα την Εγνατία, μετά Ολύμπου και ήρθα εδώ. Γιατί το ανακάλυψα χτες αυτό το μέρος και μου άρεσε και όταν κάτι σ' αρέσει πρέπει να το επαναλαμβάνεις, τα έχουμε πει αυτά.

Ναι, και που λες, δε φταίει η πόλη.
Φταίει το σπίτι λίγο, χωρίς να 'χει κάνει κάτι για να φταίει, φταίει όμως γιατί δεν το νιώθω δικό μου. Λένε όλοι πως ο Βόλος ήταν κάτι το προσωρινό κι ότι εδώ είναι η βάση μου και το λένε με σιγουριά μαθηματικού αξιώματος, σαν να πρόκειται για κάτι που δε χρειάζεται απόδειξη, λες και ξεστομίζουν καμία βασική αρχή του σύμπαντος.

Ποιος σας τα είπε αυτά;
Ποιος σας είπε ότι πέρασα εγώ τα τελευταία 7 χρόνια με αίσθηση του προσωρινού;
Ποιος σας είπε πως εδώ νιώθω σαν στο σπίτι μου κι ότι εδώ είναι η βάση μου;
Και κυρίως τι είστε όλοι εσείς και μου εξηγείτε πώς νιώθω και γιατί, και βρίσκετε ευκαιρία για φιλοσοφία με αφορμή το δικό μου το ζόρι;

Δεν ξέρετε γιατί νιώθω όπως νιώθω και δε θα το μάθετε αν ξαφνικά, την ώρα που αντιλαμβάνεστε πως θα βάλω τα κλάματα, με ρωτήσετε επιτακτικά "τώρα! πες μου τι σκέφτεσαι τώρα"!

Ξέρω πολύ καλά πώς νιώθω.
Νιώθω απελπισία.
Νιώθω πως τίποτα και κανείς δεν μπορεί να με κάνει ευτυχισμένη.
Νιώθω πως οι ώρες που περνάω με τους φίλους μου είναι παυσίπονα, εφόσον μπορώ να περάσω για λίγο καλά κι ύστερα να βυθιστώ πάλι στο κενό και να κοιτάζω το κενό.
Νιώθω πως όσοι δεν είναι φίλοι μου θέλω να εξαφανιστούν, να σταματήσουν να νοιάζονται και να με αφήσουν ήσυχη.
Νιώθω πως τίποτα δεν μπορεί να με κάνει ευτυχισμένη.
Κι αυτό με κάνει δυστυχισμένη.
Κι όποιος δεν έχει νιώσει έτσι για παραπάνω από μια κακή βδομάδα στη ζωή του, παρακαλείται να μην έχει την εντύπωση πως καταλαβαίνει.

7 σχόλια:

Σιχαμένη Αγάπη είπε...

πήγαινα να ξεκινήσω με το "πλάκα κάνεις που τώρα ανακάλυψες το artcore"... αλλά μετά θυμήθηκα ότι η Θεσσαλονίκη όντως δεν είναι η πόλη σου, πως δεν ανήκεις πλέον εδώ... και δεν σε παρεξηγώ. Πολύ ωραίο καφέ, πολύ μου αρέσει αυτή η γωνιά της πόλης δίπλα στα αρχαία και δίπλα στα παλαιοπωλεία που περιτριγυρίζουν το μπιτ παζάρ. Έχει απίστευτους θησαυρούς εκεί πάνω.

καμιά φορά νιώθεις την ανάγκη (πιστεύω ίσως) πως θες να περπατάς και να είσαι έξω και να γυρίσεις, να γλύψεις την πόλη ολόκληρη, μήπως και σε βρει σε μια γωνιά της η λύση στα παιχνίδια του μυαλού σου και τους προβληματισμούς σου.

Λοιπόν να σου πω εγώ τι είδα; Είδα πως ξύπνησες νωρίς δυο τρεις μέρες και δεν έμεινες στο κρεβάτι ;)
δεν ξέρω αν σε καταπίεσες αλλά αυτό λέει το αποτέλεσμα.
και ένα πράγμα είναι πολύ σίγουρο... Είναι ένα γεγονός πως η μικρή χαρά σου δεν μπορεί να διαρκέσει πολύ για την ώρα.
Αλήθεια είναι όμως ότι αυτό το τώρα σου είναι παροδικό.
Δεν μπορώ να το χρονοτοποθετήσω ή να πω ξεκινάει εδώ και τελειώνει εδώ.
πάντως τελειώνει να ξέρεις.


Υ.Γ. δεν μπορώ να νιώσω περισσότερη κατανόηση στη φάση με το πάπλωμα και την ντουλάπα. Κυρίως τα πούπουλα είναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΑ.

σε φιλώ κορτσούδι


το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

έχεις καταλάβει τα πάντα και απόλυτα :)
θα περάσει, άι νόου.
αλλά μέχρι τότε η καθημερινότητα είναι σχεδόν ανυπόφορη.
όχι ολόκληρη, ας μην υπερβάλω.
αλλά, ξέρεις.

elwindupbird είπε...

να σταματήσουν όλοι να νοιάζονται και να σε αφήσουν ήσυχη..

είναι φορές που κανείς δεν μπορεί να επέμβει.


το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ω δυστυχώς πάντα μπορεί να επέμβει ο κόσμος, ή καλύτερα να παρέμβει.
απλά προφανώς δεν έχει αποτέλεσμα σε τέτοιες φάσεις κι όσο νωρίτερα το καταλάβουμε όλοι, τόσο καλυτερα.

elwindupbird είπε...

είμαι βέβαιος πως δεν σου αρέσει η λέξη "απελπισία".
ούτε η λέξη "εξαφανιστούν", ούτε και το "δυστυχισμένη".
με τίποτα δεν σου αρέσουν.
άρα δεν θα τις φορέσεις για πολύ καιρό.

σόρυ που παρεμβαίνω σε ένα τέτοιο ποστ, το ξέρω πως είναι άκυρο.
αλλά το διάβασα από χθες 10 φορές και μου ήρθε κάπως βαρύ.


και ναι..η πόλη εδώ είναι ωραία..και το Artcore ακόμα πιο ωραίο!

και η ψυχολογία μας..σχεδόν όλων.. στα τάρταρα.
όχι για πολύ ακόμα. νομίζω.

:)




το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

έχεις δίκιο, δε μου αρέσει καμία από αυτές τις λέξεις.
και ναι ελπίζω μην αλλάξει η μόδα και φορεθούν την άνοιξη του 2016 :Ρ
είναι περίεργο η αλήθεια, γι αυτό άργησα και να το ανεβάσω, δεν ήμουν σίγουρη αν ήθελα. αλλά μετά σκέφτηκα πως μ αρέσει που τα έχω όλα εδώ μαζεμένα, τα τετράδια καμιά φορά χάνονται, αλλά μπορεί μετά από χρόνια να κάνω κλικ στο "μάρτιος 2016" και να διαβάζω πώς ήμουν και να γελάω ατελείωτα, ωραία δε θα είναι;

ΥΓ δεν ξέρω αν ισχύει το μέιλ που έχεις στο προφίλ, πάντως σου στειλα γιατί μου χρωστάς νομίζω αμκα, αφμ και τέτοια :Ρ

elwindupbird είπε...

όχι όχι.. την άνοιξη δεν θα φορεθούν.
βαριά ρούχα για άνοιξη!

αν γελάς ατελείωτα? φυσικά και θα είναι ωραία!
την ξέρεις την άποψη μου για το γέλιο..

για να δω αν ισχύει το mail, να ξεπληρώσω και τα χρωστούμενα δηλαδή..